Tinka schreef:Ik zoek nog een andere elektrische deken, heb er nu 1 van de action, maar die blijft niet lekker liggen. Mag er ook 1 zijn die over je heen gaat.
Ik heb de mijne van Amazon gehaald voor 44 euro, om onder te liggen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
D_akota schreef:Ik was aan het kijken naar Muck boots. ( MUCK BOOTS ARCTIC SPORT II HOGE LAARZEN DAMES ZWART | 45986-RMLQ) weet iemand hoe die vallen qua maat ( heb normaal altijd 37)? Op hun site hebben ze nu wel goeie aanbieding.
different1 schreef:Bij de action hebben ze fleece gevoerde leren handschoenen, ik zweer erbij, maar weet niet of die warm genoeg zijn voor op de scooter...
Niqui schreef:Dark7 schreef:@xxxmh pharmahorse stond er tussen op agradi
Ik heb net een nieuwe dolce gusto gescoord voor 80 in black friday en dan nog 40/, cashback… het was nodig na 5 jaar trouwe dienst was hij op..
Bij wie heb je de dolce gusto gekocht?
Moonlight17 schreef:Horseware heeft vip access korting van 30% korting en ik heb het deken nog niet goedkoper gevonden online. Dus ik denk dat ik mij eerste winst binnen heb. Even de details ook bekijken met betrekking tot verzenden enzo.
tirzasarah10 schreef:Moonlight17 schreef:Horseware heeft vip access korting van 30% korting en ik heb het deken nog niet goedkoper gevonden online. Dus ik denk dat ik mij eerste winst binnen heb. Even de details ook bekijken met betrekking tot verzenden enzo.
Hoe kan ik daarin komen? Mijn pony heeft nog een dikke deken nodig en rhino past hij het beste