Net alvast een wintertuin voor m’n oudste gekocht. Wol met kasjmier. €20. Van Burberry. Echt heel blij mee.

Amber: jij gaat echt een wereldcadeau geven. Beeldschoon jasje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Suusjepluus schreef:Wegens aanhoudende kou op kantoor ben ik gevallen voor een vest van 100% merinowol. Hopelijk is ie net zo warm als ie eruit ziet. Dan laat ik hem lekker op kantoor liggen voor als ik het koud heb.
[ [url=m/uSJQmP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk zeg waar is die van?
C_arola schreef:Ik zag het merk Elisabetta Franchi voorbij komen bij iemand die ik op vinted volg. Wat ik zo snel zie zijn dat leuke kleren maar heeft iemand een idee wat de kwaliteit en pasvorm is? Ik ken het merk verder niet zo.
foxy80 schreef:C_arola schreef:Ik zag het merk Elisabetta Franchi voorbij komen bij iemand die ik op vinted volg. Wat ik zo snel zie zijn dat leuke kleren maar heeft iemand een idee wat de kwaliteit en pasvorm is? Ik ken het merk verder niet zo.
Zijn Franse maten, dus goed opletten wat er in het label staat. Ik neem voorzichtigheidshalve 2 maten groter aangezien ze geen goedkopere elastische stoffen gebruiken (dus met maat 40 vraag ik naar foto label met 44 in). Nadeel is dat je vaak ook op maat 40 en 44 moet zoeken (ene post het op draagmaat, de ander op labelmaat). Kwaliteit is wel heel mooi! En in de winkel echt goed duur.
PSvanLot schreef:Ik heb eens wat items op Vinted gezet.
Waarschijnlijk veel te duur, maar ga het beleven.
Nike air Max 270, zgan
Expresso blazer, nieuw
Jurk van Kyra & Ko, nieuw.
Gaastra zomerjas kind, gedragen.
Catwalk Junkie trui, zgan.
Jullie zijn experts, ga je meteen akkoord met een bod?
En ik zie steeds adviesprijzen wanneer ik een advertentie plaats. Als ik daarna zoek op de prijs die zij aangeven, kan ik daar niets op vinden voor dat geld. Allemaal duurder.
Is het bedrag dat ze aangeven dan wel of niet goed om te doen?
Ellen_ov schreef:PSvanLot schreef:Ik heb eens wat items op Vinted gezet.
Waarschijnlijk veel te duur, maar ga het beleven.
Nike air Max 270, zgan
Expresso blazer, nieuw
Jurk van Kyra & Ko, nieuw.
Gaastra zomerjas kind, gedragen.
Catwalk Junkie trui, zgan.
Jullie zijn experts, ga je meteen akkoord met een bod?
En ik zie steeds adviesprijzen wanneer ik een advertentie plaats. Als ik daarna zoek op de prijs die zij aangeven, kan ik daar niets op vinden voor dat geld. Allemaal duurder.
Is het bedrag dat ze aangeven dan wel of niet goed om te doen?
Toevallig ook eea online gezet van de week; viel mij ook op dat het vrij laag was ingeschaald als adviesprijs. Ik ben daar ook boven gaan zitten en toch veel reacties en/of al eea verkocht voor de bedragen.
zoef123 schreef:De adviesprijzen zijn volgens mij de prijzen waar het voor verkocht wordt. Ik ga er altijd boven zitten en verkoop dan altijd ook goed. Wat niet weg wil prijs ik af en gaat dan opk.