Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 21:50

Die gaan altijd wel voor net geld hoor. Zeker die mooie winterjasjes.

Net alvast een wintertuin voor m’n oudste gekocht. Wol met kasjmier. €20. Van Burberry. Echt heel blij mee.
Afbeelding

Amber: jij gaat echt een wereldcadeau geven. Beeldschoon jasje <3

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 22:15

Koop jij dagelijks op Vinted Lautje?
Ik heb van die periodes dat ik helemaal los ga op Vinted 8-) :))
Laatst bijgewerkt door HorsePassion op 27-07-23 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

PSvanLot

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 22:23

Kopen jullie ook op Otrium? Daar toch echt ook vaak mooie aanbiedingen en dan is het product nieuw.

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 22:27

tita schreef:
Suusjepluus schreef:
Wegens aanhoudende kou op kantoor ben ik gevallen voor een vest van 100% merinowol. Hopelijk is ie net zo warm als ie eruit ziet. Dan laat ik hem lekker op kantoor liggen voor als ik het koud heb.
[ [url=m/uSJQmP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk zeg waar is die van?

Het vest is van Timberland. Ik was op zoek naar zoiets van Ralph Lauren, en kwam onderweg deze tegen. Die vond ik eigenlijk toch nog mooier.

Oeh gaaf die blouse Maaaaarije!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 22:30

Nee hoor niet dagelijks :))
Zou niet best zijn. Maar nu dingen gezien die of een echt koopje waren zoals vest van €5 (die gaat naar m’n moeder). Of dingen die we richting de winter gewoon nodig hebben.
Winterspul voor kinderen kun je beste nu kopen is mijn ervaring. Gaat minder hard en dat drukt de prijs. Normaal is in de winter zo’n jurk en trui van Burberry te snel weg of niet voor dat geld.
En 3 kinderen die groeien en slopen. Dus dan heb je ook wel continue aanvoer nodig :+

Is nu wel weer klaar. Vandaag ook hele dag binnen en thuis vanwege prutweer. En vakantie. Normaal ben ik overdag te druk.
Dus nu idd een losga periode :))

zoef123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 00:17

Afbeelding

Is dit echt?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 05:16

Nee maat label zit altijd vast aan de zijkant aan grote label …. Dacht ik

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 06:58

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 07:08

Of misschien een heel oud model? Geen idee of er vroeger ook altijd labels in zaten. Dat weet lautje vast :j

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 07:28

C_arola schreef:
Ik zag het merk Elisabetta Franchi voorbij komen bij iemand die ik op vinted volg. Wat ik zo snel zie zijn dat leuke kleren maar heeft iemand een idee wat de kwaliteit en pasvorm is? Ik ken het merk verder niet zo.

Zijn Franse maten, dus goed opletten wat er in het label staat. Ik neem voorzichtigheidshalve 2 maten groter aangezien ze geen goedkopere elastische stoffen gebruiken (dus met maat 40 vraag ik naar foto label met 44 in). Nadeel is dat je vaak ook op maat 40 en 44 moet zoeken (ene post het op draagmaat, de ander op labelmaat). Kwaliteit is wel heel mooi! En in de winkel echt goed duur.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 07:30

tita schreef:
Nee maat label zit altijd vast aan de zijkant aan grote label …. Dacht ik

De nieuwere collecties hebben wel gedrukt label. Beste kun je vragen naar label van compositie.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-23 08:33

Precies wat Blingh zegt. Ik heb genoeg items gekocht bij RL zelf waar geprint label zit. Zeker bij de kinderkleding en babyrompers. Idd even vragen om waslabel.

Dit baby shirtje is gekocht bij RL zelf. Ook geprint label, maar waslabel aan zijkant onderaan.
Chambray shirtje gekocht via RL website. Ook geprint.
WAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 08:37

Dit topic was ineens uit mijn actieve topiclijst verdwenen :?. Heel raar. En irritant.

Mijn aankopen zijn nog steeds niet verzonden. Vandaag is de laatste dag (vijf werkdagen), verkoper reageert ook niet op mijn vraag of verzenden gelukt is :=.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 08:48

Ik baal. had een prachtig jasje gezien voor weinig maar helaas al verkocht toen ik hem wilde gaan kopen |( Gelijk gezocht of andere hem misschien ook hadden maar dan was ie 3x de prijs.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 08:49

zoef123 schreef:
[ [url=m/8JgpqG.png]Afbeelding[/url] ]

Is dit echt?

Als je het mooi vindt, dan zou ik het gewoon kopen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 08:49

Ik heb eens wat items op Vinted gezet.
Waarschijnlijk veel te duur, maar ga het beleven.

Nike air Max 270, zgan
Expresso blazer, nieuw
Jurk van Kyra & Ko, nieuw.
Gaastra zomerjas kind, gedragen.
Catwalk Junkie trui, zgan.

Jullie zijn experts, ga je meteen akkoord met een bod?
En ik zie steeds adviesprijzen wanneer ik een advertentie plaats. Als ik daarna zoek op de prijs die zij aangeven, kan ik daar niets op vinden voor dat geld. Allemaal duurder.
Is het bedrag dat ze aangeven dan wel of niet goed om te doen?
Laatst bijgewerkt door PSvanLot op 28-07-23 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 08:58

foxy80 schreef:
C_arola schreef:
Ik zag het merk Elisabetta Franchi voorbij komen bij iemand die ik op vinted volg. Wat ik zo snel zie zijn dat leuke kleren maar heeft iemand een idee wat de kwaliteit en pasvorm is? Ik ken het merk verder niet zo.

Zijn Franse maten, dus goed opletten wat er in het label staat. Ik neem voorzichtigheidshalve 2 maten groter aangezien ze geen goedkopere elastische stoffen gebruiken (dus met maat 40 vraag ik naar foto label met 44 in). Nadeel is dat je vaak ook op maat 40 en 44 moet zoeken (ene post het op draagmaat, de ander op labelmaat). Kwaliteit is wel heel mooi! En in de winkel echt goed duur.

Bedankt voor de tip! Viel mij inderdaad op dat per verkoopster verschilt hoe ze het aangeven.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:24

PSvanLot schreef:

Nike air Max 270, zgan
Expresso blazer, nieuw

En ik zie steeds adviesprijzen wanneer ik een advertentie plaats. Als ik daarna zoek op de prijs die zij aangeven, kan ik daar niets op vinden voor dat geld. Allemaal duurder.

Toevallig ook eea online gezet van de week; viel mij ook op dat het vrij laag was ingeschaald als adviesprijs. Ik ben daar ook boven gaan zitten en toch veel reacties en/of al eea verkocht voor de bedragen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:26

Ellen_ov schreef:
PSvanLot schreef:

Nike air Max 270, zgan
Expresso blazer, nieuw

Toevallig ook eea online gezet van de week; viel mij ook op dat het vrij laag was ingeschaald als adviesprijs. Ik ben daar ook boven gaan zitten en toch veel reacties en/of al eea verkocht voor de bedragen.

Ik ga het beleven, prijs kan natuurlijk altijd nog naar beneden. Prijzen zitten tussen de €15 en €65 euro.

zoef123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:30

De adviesprijzen zijn volgens mij de prijzen waar het voor verkocht wordt. Ik ga er altijd boven zitten en verkoop dan altijd ook goed. Wat niet weg wil prijs ik af en gaat dan opk.

Ellen_ov

Wat je zegt; beetje ruimte voor onderhandeling en als het kwaliteit is, hoeft het niet weg voor 1-2€ bij wijze van?

zoef123

Het label zit idd in een shirt van een nieuwere collectie kinderkleding. Ga de gok toch nemen denk. Vind het erg goedkoop maar zie het dan wel.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:31

Heb net zelf wat gekocht via Otrium. Had de items die ik uitgekozen had eerst op Vinted opgezocht.
Twee truien van Fabienne Chapot, beide nieuw 129,95 en op Otrium nu €25,50 en €41,00

Stonden ook op Vinted maar waren daar behoorlijk gebruikt en werd voor beide nog €45,00 gevraagd.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:31

zoef123 schreef:
De adviesprijzen zijn volgens mij de prijzen waar het voor verkocht wordt. Ik ga er altijd boven zitten en verkoop dan altijd ook goed. Wat niet weg wil prijs ik af en gaat dan opk.

Nee hoor vooral niet merken zoals Bobo en mini rodini die gaan niet weg voor de adviesprijs tenzij ze smerig zijn of kapot

zoef123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:40

Afbeelding

Afbeelding

Heb nog even gegoogeld en denk toch namaak. Het logo wat ik op google vind is anders. Of zou het eerder gemaakt zijn? Ik mis het embleem op de arm en de beer ziet er anders hit.