Als dit bedoel je? Ziet er gek uit. Vraag me af waarom.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Ben ik eindelijk van mijn familiedrama af en probeer paar dagen rustig offline door te brengen midden in het oerwoud, wordt mijn vriend ineens vanmiddag gebeld dat Henk het konijn acuut nierfalen heeft. Dwangvoeding, spoed DA opname, om het uur vocht toedienen en noem maar op. Zit ik nog 1300km bij huis vandaanen niet echt in de juiste mindspace om nu ff 12u achter elkaar te rijden.
Edit. Henk het konijn is net overleden, het heeft allemaal nog geen 3u geduurd...
Ik weet ff niet wat ik ermee moet. Mijn, arme, arme fluff. Altijd alles voor gedaan, vaccineren, controles, onderzoeken, speciale voeding noem maar op en toch dit...
Fly_high schreef:Ben ik eindelijk van mijn familiedrama af en probeer paar dagen rustig offline door te brengen midden in het oerwoud, wordt mijn vriend ineens vanmiddag gebeld dat Henk het konijn acuut nierfalen heeft. Dwangvoeding, spoed DA opname, om het uur vocht toedienen en noem maar op. Zit ik nog 1300km bij huis vandaanen niet echt in de juiste mindspace om nu ff 12u achter elkaar te rijden.
Edit. Henk het konijn is net overleden, het heeft allemaal nog geen 3u geduurd...
Ik weet ff niet wat ik ermee moet. Mijn, arme, arme fluff. Altijd alles voor gedaan, vaccineren, controles, onderzoeken, speciale voeding noem maar op en toch dit...
Fly_high schreef:SterkteBen ik eindelijk van mijn familiedrama af en probeer paar dagen rustig offline door te brengen midden in het oerwoud, wordt mijn vriend ineens vanmiddag gebeld dat Henk het konijn acuut nierfalen heeft. Dwangvoeding, spoed DA opname, om het uur vocht toedienen en noem maar op. Zit ik nog 1300km bij huis vandaanen niet echt in de juiste mindspace om nu ff 12u achter elkaar te rijden.
8Eveline schreef:heb ik eindelijk baan gevonden in werkveld dat ik graag wilde; word het afgekraakt door mijn familie.
Het is tever, niet goed, auto niet geschikt blabla.
ZUCHT
Captain schreef:Fly_high schreef:Ben ik eindelijk van mijn familiedrama af en probeer paar dagen rustig offline door te brengen midden in het oerwoud, wordt mijn vriend ineens vanmiddag gebeld dat Henk het konijn acuut nierfalen heeft. Dwangvoeding, spoed DA opname, om het uur vocht toedienen en noem maar op. Zit ik nog 1300km bij huis vandaanen niet echt in de juiste mindspace om nu ff 12u achter elkaar te rijden.
Sterkte!
Voor mij een reden geen konijnen meer te nemen. Ze kunnen echt niets hebben.
Alles er voor doen en jong sterven. En mensen die een konijn alleen laten creperen in een klein kooitje waar die nooit uit komt worden makkelijk 10.