Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 16:08

Is dat een gekke trend? Of dient het nog enig doel?

Als dit bedoel je? Ziet er gek uit. Vraag me af waarom.
Afbeelding

Sintara

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 16:20

Ziet er echt niet uit, het zijn net beenwarmers

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 16:36

Ben ik eindelijk van mijn familiedrama af en probeer paar dagen rustig offline door te brengen midden in het oerwoud, wordt mijn vriend ineens vanmiddag gebeld dat Henk het konijn acuut nierfalen heeft. Dwangvoeding, spoed DA opname, om het uur vocht toedienen en noem maar op. Zit ik nog 1300km bij huis vandaan |o en niet echt in de juiste mindspace om nu ff 12u achter elkaar te rijden.

Edit. Henk het konijn is net overleden, het heeft allemaal nog geen 3u geduurd...

Ik weet ff niet wat ik ermee moet. Mijn, arme, arme fluff. Altijd alles voor gedaan, vaccineren, controles, onderzoeken, speciale voeding noem maar op en toch dit...

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 18:16

Ik heb idd voor iemand gewerkt waar de bandages erg hoog moesten, met springschoenen eronder. Dat lijkt me voor een paard toch helemaal poedersuiker lopen.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 18:30

Ah wat poedersuiker Fly_High. |(

Ik mocht van mijn collega’s de chauffeur van Fed-Ex niet afbekken want hij kon er ook niks aan doen dat hij voor zo’n kloterige organisatie werkt.
Gelukkig begon hij zelf al, en konden we samen even lekker los.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 18:32

Fly_high schreef:
Ben ik eindelijk van mijn familiedrama af en probeer paar dagen rustig offline door te brengen midden in het oerwoud, wordt mijn vriend ineens vanmiddag gebeld dat Henk het konijn acuut nierfalen heeft. Dwangvoeding, spoed DA opname, om het uur vocht toedienen en noem maar op. Zit ik nog 1300km bij huis vandaan |o en niet echt in de juiste mindspace om nu ff 12u achter elkaar te rijden.

Edit. Henk het konijn is net overleden, het heeft allemaal nog geen 3u geduurd...

Ik weet ff niet wat ik ermee moet. Mijn, arme, arme fluff. Altijd alles voor gedaan, vaccineren, controles, onderzoeken, speciale voeding noem maar op en toch dit...

Sterkte! :(:)

Voor mij een reden geen konijnen meer te nemen. Ze kunnen echt niets hebben. ;(
Alles er voor doen en jong sterven. En mensen die een konijn alleen laten creperen in een klein kooitje waar die nooit uit komt worden makkelijk 10.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 18:34

Fly_high schreef:

Dat meeen je ;(! Maar even, nierfalen kun je niks aan doen, dus geef jezelf daar niet de schuld van.

Heel veel sterkte met het verlies van Henk :(:).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 18:56

Fly_high schreef:

Sterkte :knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 19:01

Ach wat klote, arme Henk en arme jij! Hij heeft het supergoed gehad bij je, dit is gewoon botte pech.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 19:12

Ahh sterkte Fly High!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 19:19

Ahh heel veel sterkte :(:)

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 19:25

-O- heb ik eindelijk baan gevonden in werkveld dat ik graag wilde; word het afgekraakt door mijn familie.
Het is tever, niet goed, auto niet geschikt blabla.
ZUCHT

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 19:26

Joh, jouw baan, niet die van hen. Trek het je niet aan :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 19:35

2 euro betaald zodat mijn erg dure camera vanavond geleverd werd wanneer ik thuis was. Is hij ongevraagd naar morgenavond gezet wanneer ik niet thuis ben. Love PostNL.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 19:38

Roosch schreef:
Joh, jouw baan, niet die van hen. Trek het je niet aan :(:)

Ja *\o/* ben zelf super blij mee maar pff negatieve gedoe

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 19:41

8Eveline schreef:
-O- heb ik eindelijk baan gevonden in werkveld dat ik graag wilde; word het afgekraakt door mijn familie.
Het is tever, niet goed, auto niet geschikt blabla.
ZUCHT

Tip dan het juist gaan doen! Volgens mijn vorige werk kon ik beter stoppen met de sector waarin ik werkte. Inmiddels ben ik momenteel bezig met een hogere functie bij een andere werkgever maar nog steeds indezelfde sector. Grote verschil is dat mijn team en manager mij hiern steunen zodat ik het goed kan uitvoeren. Op mijn vorige werk waren ze ook door een situatie mijn flink aan het onderschatten.

Ik lach mijn vorige werkgever zo nu en dan stiekem wel even uit :o

Ik laat mij nooit meer tegen houden door mensen in keuzes maken als het gaat om werk. Als ik iets wil gaan doen , ga ik dat ook gewoon doen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 19:51

Mensen op marktplaats die ‘s avonds rond bedtijd sturen. Ik kom hem morgen halen. Dus ik gezegd. Morgen kan ik niet. Vrijdag of zaterdag wel. Oké kan ik dan zondag komen?

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 19:53

Morgen een heel belangrijke toets. Geen slaap voor mij dan...
Maar ben nu aan het afwegen hoeveel slaap ik ga nemen, helemaal geen of toch 1-2 uurtjes... Ik ben bang dat als ik een uurtje ga liggen dat ik ook niet meer ga kunnen opstaan om naar die toets te gaan :+

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 20:00

Captain schreef:
Fly_high schreef:

Sterkte! :(:)

Voor mij een reden geen konijnen meer te nemen. Ze kunnen echt niets hebben. ;(
Alles er voor doen en jong sterven. En mensen die een konijn alleen laten creperen in een klein kooitje waar die nooit uit komt worden makkelijk 10.

Wat erg zeg, ik dacht dat paarden al belachelijk kwetsbaar waren maar konijnen zijn nog zo, zo veel malen lastiger. Hij zat direct vanmiddag aan het infuus en medicijnen, heb filmpje gehad dat dwangvoeren inmiddels al zonder dwang ging en dan toch ineens einde verhaal.

Bedankt allemaal voor lieve woorden!

Ik weet dat konijnen voor veel mensen geen "echte" huisdieren zijn maar Henk betekende zo enorm veel voor mij. Heb hem leren kennen toen die nog maar 2 dagen oud was, had hier meteen zijn eigen kamer en al.

We zaten ook nog steeds middenin een boottocht toen het nieuws kwam, een hele lieve Poolse dame bleef mij de hele tijd maar zakdoekjes toe stoppen want ik was heel snotterig aan het huilen :')

Het ergste is dat er meteen een ander konijn moet komen om Toos niet alleen te laten. Ik heb er zo geen behoefte aan op het moment -O- maar vind het ook verdrietig voor Toos om haar eenzaamheid te laten lijden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 20:03

En of konijnen echte huisdieren zijn. Ik ben ook gewoon gehecht aan de onze, net als ik dat aan de honden ben. Ze zijn ook deel van de familie en ik jank m'n ogen uit m'n kop mocht er een overlijden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 20:48

Ja, Adolf en Eva zijn voor mij ook voorwaardige huisdieren! Nooit geweten hoe leuk konijnen kunnen zijn, aangeschaft voor de koters en ik zit zelf elke dag in de ren nu. :')

Henk was gewoon echt heel cute ook.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 20:56

Adolf en Eva??? _O- _O- _O- _O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 21:12

Ik ben zó klaar met NS.. wat een paasei bedrijf is dat zeg.
Is er opeens een spoorwissel, ik kom niet op tijd bij de trein en mag nu lekker wéér gaan wachten. Niemand wilt mij ophalen en ik moet echt moeite doen om niet te huilen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 21:14

MarlindeRooz schreef:
2 euro betaald zodat mijn erg dure camera vanavond geleverd werd wanneer ik thuis was. Is hij ongevraagd naar morgenavond gezet wanneer ik niet thuis ben. Love PostNL.

Update: pakketje kwam toch! <3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 21:19

fotolijstje schreef:
Ik ben zó klaar met NS.. wat een paasei bedrijf is dat zeg.
Is er opeens een spoorwissel, ik kom niet op tijd bij de trein en mag nu lekker wéér gaan wachten. Niemand wilt mij ophalen en ik moet echt moeite doen om niet te huilen.

En je ouders? Waar zijn die dan?