Kimmie235 schreef:Het ging erom dat Dorine gebasht werd
Vind je het bashen ja?
Wat ik heb gedaan, was vragen om bewijs nadat er een bijzondere claim werd gemaakt. Het is namelijk een van de gewoontes op Bokt om je punt te onderbouwen.
Wat ik ook heb gedaan, was drogredeneringen benoemen voor wat ze zijn. Bijvoorbeeld de stroman, die hier veelvuldig werd gebruikt.
Bij een stroman gaat de schrijver niet op het eigenlijke argument in, maar creëert er een verdraaide versie van, die veel gemakkelijker te weerleggen is. Het is een oneigenlijke en oneerlijke manier van discussiëren die als doel heeft om de ander belachelijk te maken (wat je bashen zou kunnen noemen).
Verder ben ik vrij consequent op de punten die zij noemde ingegaan. Ik heb dus niet op de persoon gespeeld.
Het helpt om woorden goed te begrijpen voor je ze gebruikt. Feitelijk is wat jij doet ook een stroman. Jij verdraait de eerdere argumenten (die gingen over armoede, en vooral als doel hadden het punt te maken, dat als je op een vliegvakantie naar een land aan de overkant van de Atlantische Oceaan kunt, je niet echt jezelf als arm slachtoffer neer kunt zetten) en maakt er bashen van.
Terug ontopic gaat het imo aan het einde van de rit simpelweg om wat er in de voorwaarden van de verschillende bedrijven staat, en óf de transacties terecht waren, en zo niet, waar TS dan uiteindelijk aan moet kloppen.