Mooi dat de boeken je aanstaan!
Marjo, graag! Echt een heel leuk initiatief dit

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarloesHJ schreef:Vanavond in de brievenbus dit pakketje gevonden! Het duurt vaak erg lang voordat we bij de poort zijn dus de ons bekende bezorgers laten pakketjes vaak achter zonder aan te bellen. Dus het was echt een verrassing dat het er was![]()
[ [url=m/sJ3kAc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kon het natuurlijk niet laten om de mooi ingepakte boeken uit te pakken en wat een verrassing met drie boeken en een mooie kaart! Ik ben er erg blij mee en kijk er naar uit om ze te gaan lezen.
[ [url=m/ExDAch.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu kwam de puzzel wie mijn SS is. Ik denk aan de hand van de hints dat het EvaC is?
Ik zou volgend jaar ook graag weer meedoen, ik vind het erg leuk.
Marjo schreef:Ik had ineens een geniale ingeving. Die boekenlegger is natuurlijk ook een hint!
Neverland, ben jij mijn Santa?
Neverland schreef:Marjo schreef:Ik had ineens een geniale ingeving. Die boekenlegger is natuurlijk ook een hint!
Neverland, ben jij mijn Santa?
Jaaa!![]()
De boekenlegger was inderdaad de grootste hint. Verder had ik nog 2 sterretjes achter secret santa gezet als hint naar mijn quote als signature (second star to the right... Zo ga je naar Neverland). En dat we beide van fantasy houden was ook nog een hint.
De dropjes, de kaars en de rest waren niet echt hints. Zo'n dingen vind ik gewoon heerlijk!Beetje afleiding van de echte hints haha!
EvaC schreef:MarloesHJ schreef:Vanavond in de brievenbus dit pakketje gevonden! Het duurt vaak erg lang voordat we bij de poort zijn dus de ons bekende bezorgers laten pakketjes vaak achter zonder aan te bellen. Dus het was echt een verrassing dat het er was![]()
[ [url=m/sJ3kAc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kon het natuurlijk niet laten om de mooi ingepakte boeken uit te pakken en wat een verrassing met drie boeken en een mooie kaart! Ik ben er erg blij mee en kijk er naar uit om ze te gaan lezen.
[ [url=m/ExDAch.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu kwam de puzzel wie mijn SS is. Ik denk aan de hand van de hints dat het EvaC is?
Ik zou volgend jaar ook graag weer meedoen, ik vind het erg leuk.
Yes!![]()
Fijn dat je er blij mee bentik had je heel graag digitale versies van je tbr willen geven, maar dat kon alleen maar met een cadeaubon en dat vond ik zo vreselijk ongeïnteresseerd overkomen. Daarna kwam ik op de fysieke versies uit en die hadden soms meer dan 6 weken levertijd.
Wat ik wel heel grappig vond is dat jij en ik heel veel overeenkomsten hebben qua boeken dus ik heb er ook een aantal voor mezelf genoteerd om te gaan bestellen.
Marjo schreef:Neverland schreef:
Jaaa!![]()
De boekenlegger was inderdaad de grootste hint. Verder had ik nog 2 sterretjes achter secret santa gezet als hint naar mijn quote als signature (second star to the right... Zo ga je naar Neverland). En dat we beide van fantasy houden was ook nog een hint.
De dropjes, de kaars en de rest waren niet echt hints. Zo'n dingen vind ik gewoon heerlijk!Beetje afleiding van de echte hints haha!
Ohh zo ver ken ik Peter Pan niet eigenlijk![]()
Maar echt superleuk pakket, ben er heel blij mee. Precies de dingen die ik zelf ook lekker vind
Marjo schreef:Ik vind het echt zo'n succes![]()
Volgens mij moeten we dit volgend jaar maar weer doen...