Secret Santa: Boekeneditie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 22:39

Neverland, yes! :D
Mooi dat de boeken je aanstaan!

Marjo, graag! Echt een heel leuk initiatief dit <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 22:43

Ja ik doe weer mee volgend jaar! *\o/*

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 22:55

Vanavond in de brievenbus dit pakketje gevonden! Het duurt vaak erg lang voordat we bij de poort zijn dus de ons bekende bezorgers laten pakketjes vaak achter zonder aan te bellen. Dus het was echt een verrassing dat het er was *\o/*
Afbeelding
Ik kon het natuurlijk niet laten om de mooi ingepakte boeken uit te pakken en wat een verrassing met drie boeken en een mooie kaart! Ik ben er erg blij mee en kijk er naar uit om ze te gaan lezen.
Afbeelding
Nu kwam de puzzel wie mijn SS is. Ik denk aan de hand van de hints dat het EvaC is?

Ik zou volgend jaar ook graag weer meedoen, ik vind het erg leuk.

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 23:07

Leuke pakketten allemaal! *\o/*

Ik doe volgend jaar zeker weer mee, vond het ontzettend leuk om op onderzoek uit te gaan en nu alle pakketten te zien! Bedankt voor het initiatief Marjo!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 23:14

Wat een prachtige pakketten. Ik vond het een leuk initiatief en ik doe volgend jaar zeker weer mee. *\o/*

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 23:50

MarloesHJ schreef:
Vanavond in de brievenbus dit pakketje gevonden! Het duurt vaak erg lang voordat we bij de poort zijn dus de ons bekende bezorgers laten pakketjes vaak achter zonder aan te bellen. Dus het was echt een verrassing dat het er was *\o/*
[ [url=m/sJ3kAc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kon het natuurlijk niet laten om de mooi ingepakte boeken uit te pakken en wat een verrassing met drie boeken en een mooie kaart! Ik ben er erg blij mee en kijk er naar uit om ze te gaan lezen.
[ [url=m/ExDAch.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu kwam de puzzel wie mijn SS is. Ik denk aan de hand van de hints dat het EvaC is?

Yes! 8-)

Fijn dat je er blij mee bent :D ik had je heel graag digitale versies van je tbr willen geven, maar dat kon alleen maar met een cadeaubon en dat vond ik zo vreselijk ongeïnteresseerd overkomen. Daarna kwam ik op de fysieke versies uit en die hadden soms meer dan 6 weken levertijd.

Wat ik wel heel grappig vond is dat jij en ik heel veel overeenkomsten hebben qua boeken dus ik heb er ook een aantal voor mezelf genoteerd om te gaan bestellen.

xoranlover

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 23:52

Ooh ja volgend jaar weer **\O/** *\o/* *\%/*

Ik ben van de partij.

En wat een super mooie pakketten komen weer voorbij.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 00:43

Marjo schreef:
Ik had ineens een geniale ingeving. Die boekenlegger is natuurlijk ook een hint!

Neverland, ben jij mijn Santa? :D

Jaaa! :D
De boekenlegger was inderdaad de grootste hint. Verder had ik nog 2 sterretjes achter secret santa gezet als hint naar mijn quote als signature (second star to the right... Zo ga je naar Neverland ;)). En dat we beide van fantasy houden was ook nog een hint.

De dropjes, de kaars en de rest waren niet echt hints. Zo'n dingen vind ik gewoon heerlijk! :D Beetje afleiding van de echte hints haha!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 00:44

Spruit schreef:
Neverland, yes! :D
Mooi dat de boeken je aanstaan!

Marjo, graag! Echt een heel leuk initiatief dit <3

Dankjewel voor je mooi pakket! <3

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:55

Ook ik doe volgend jaar graag mee :j

Dit jaar was het financieel niet haalbaar met een auto die onverwacht voor een grote reparatie naar de garage moest

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:58

En ik ook! :D Ik lees nu al een tijdje stilletjes mee en word er gewoon al enthousiast van terwijl ik zelf niets heb verzonden of gekregen. Dat zegt wel genoeg denk ik. *\o/*

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-22 10:00

Neverland schreef:
Marjo schreef:
Ik had ineens een geniale ingeving. Die boekenlegger is natuurlijk ook een hint!

Neverland, ben jij mijn Santa? :D

De boekenlegger was inderdaad de grootste hint. Verder had ik nog 2 sterretjes achter secret santa gezet als hint naar mijn quote als signature (second star to the right... Zo ga je naar Neverland ;)). En dat we beide van fantasy houden was ook nog een hint.

De dropjes, de kaars en de rest waren niet echt hints. Zo'n dingen vind ik gewoon heerlijk! :D Beetje afleiding van de echte hints haha!

Ohh zo ver ken ik Peter Pan niet eigenlijk :o
Maar echt superleuk pakket, ben er heel blij mee. Precies de dingen die ik zelf ook lekker vind :D

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:09

EvaC schreef:
MarloesHJ schreef:
[ [url=m/sJ3kAc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ExDAch.jpg]Afbeelding[/url] ]

Yes! 8-)

Fijn dat je er blij mee bent :D ik had je heel graag digitale versies van je tbr willen geven, maar dat kon alleen maar met een cadeaubon en dat vond ik zo vreselijk ongeïnteresseerd overkomen. Daarna kwam ik op de fysieke versies uit en die hadden soms meer dan 6 weken levertijd.

Wat ik wel heel grappig vond is dat jij en ik heel veel overeenkomsten hebben qua boeken dus ik heb er ook een aantal voor mezelf genoteerd om te gaan bestellen.

Digitaal boeken geven is inderdaad niet zo leuk, maar ik heb ook zeker nog wel wat aan fysieke boeken staan dus dat is niet erg, ik vind ze zeker leuk en ook op papier zullen ze gelezen worden :) Leuk dat we overeenkomsten hadden qua boeken en dat je zo ook weer ideeën op hebt gedaan om zelf te gaan lezen.

Heel erg bedankt!

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:01

Wat superleuk allemaal, ik wacht nog steeds op mijn pakje. Maar als ik al dat moois zo zie is het vast het wachten waard *\o/*

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:15

Ik ben ook al een tijdje stilletjes mee aan het lezen.
Was helaas te laat met aanmelden.
Ik doe ook graag volgend jaar mee als er een vervolg komt!

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 12:06

Hier ook een stille meelezer die enorm geniet van de pakketten! Volgend jaar doe ik ook graag mee, dit jaar deed ik al een soort van secret Santa met boeken.

En oprecht, wat een super mooie pakketten komen er voorbij en weer zoveel mooie boeken die ook op mijn verlangenlijstje kunnen!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 13:08

Marjo schreef:
Neverland schreef:

Ohh zo ver ken ik Peter Pan niet eigenlijk :o
Maar echt superleuk pakket, ben er heel blij mee. Precies de dingen die ik zelf ook lekker vind :D

De meeste niet hoor, maar wilde het niet té makkelijk maken haha. :Y)

Ben blij dat je er gelukkig mee bent. :D

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 17:54

Jaaaaaa hij is er!!!

Zo mooi ingepakt <3
Afbeelding

En de boeken en een mooi zelfgemaakt kaartje <3
Afbeelding

Ik wil meteen aan de beller op lijn vier beginnen, die klinkt echt heel spannend! Midwinter past ook zeker in mijn lijstje, ook heel benieuwd naar!
Heel erg bedankt!

Ik vermoed dat mijn pakketje van Xoranlover komt?

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 18:21

Yep klopt.
:D
Ben heel benieuwd wat je ervan vind.

Ik vind dat echt een heel goed boek.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 18:33

Weer een mooi pakket binnen!

De beller op lijn vier is echt een heel spannend boek. Die heb ik in 1 dag uitgelezen O:)

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 18:43

xoranlover schreef:
Yep klopt.
:D
Ben heel benieuwd wat je ervan vind.

Ik vind dat echt een heel goed boek.

Het kattenpootje gaf de doorslag :D
Ik ga er vanavond in beginnen, uithou je op de hoogte :D

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:57

Haha ja dat dacht ik al.

Ja ik vond die ook erg goed EvaC. In 1 dag haalde ik niet maar ik kon die erg moeilijk weg leggen.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 08:24

Hij is inderdaad heel spannend! Had gister al moeite hem weg te leggen dus ben benieuwd of hij het einde van de kerst haalt :+ ligt er vooral aan hoe veel tijd ik heb om te lezen :+

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 12:48

Marjo schreef:
Ik vind het echt zo'n succes <3
Volgens mij moeten we dit volgend jaar maar weer doen... :D

Ohhh ik was net dit hele topic aan het doorspitten en wat een fantastische pakketten komen er voorbij! Ik was al gigantisch aan t balen dat ik deze speciale Secret Santa editie had gemist. Ik doe volgend naar ook graag mee met deze boeken editie, super tof :D

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 12:56

Leuk dat er volgend jaar zo veel mensen mee willen doen! Ik heb er nu al zin in. Kunnen we geen zomerversie doen ofzo O:)