Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merlen schreef:Een kat die weigert op de kattenbak te gaan.Ik heb al alles geprobeerd.Niets werkt.
Dit is niet meer houdbaar zo.Al 2x de bank moeten vervangen en half het het parket zou eruit moeten.
De kasten bovenop zijn ook aangetast.
Cayenne schreef:Merlen schreef:Een kat die weigert op de kattenbak te gaan.Ik heb al alles geprobeerd.Niets werkt.
Dit is niet meer houdbaar zo.Al 2x de bank moeten vervangen en half het het parket zou eruit moeten.
Is een medische oorzaak al uitgesloten? En verschillende kattenbakken geprobeerd?
Wel enorm lastig probleem zeg! Kattenurine krijg je er bijna niet meer uit.
Femke_Tweety schreef:Afanaisa91 schreef:Dat blijkt dat m’n huidige bedrijfsarts in het verleden is ontslagen door mijn huidige leidinggevende, in (min of meer) mijn huidige functie.
Maar gelukkig zijn we allemaal super professioneel en heeft de bedrijfsarts nu echt diens roeping gevonden en zijn er non-verbaal totáál geen onverwerkte emoties en gaat dit helemaal goedkomen
Volgens mij is er een regel dat je -indien het echt niet wil met een bepaalde bedrijfsarts- je je werkgever om een andere mag verzoeken.
De echt precieze details weet ik niet.
Doorgaans ook niet van belang als het om kortdurende ziekte gaat.
Maar ziet het er naar uit dat het een langdurig traject wordt, dan zijn er wel mogelijkheden.
wyoming schreef:De juf (die er alleen op donderdag is) die het een goed idee vond om met handgel bij de deur te gaan staan. (Heeft ze zelf bedacht, is niet vanuit school) Ik heb haar toch even aangegeven dat mijn dochter dat dus niet mag en maar een keer extra haar handen moet wassen. Handgel in 1 wondje doet al pijn, dochter heeft heel veel wondjes op haar hand. (Gelukkig geen blaasjes meer maar weg is het nog niet)
Merlen schreef:Een kat die weigert op de kattenbak te gaan.Ik heb al alles geprobeerd.Niets werkt.
denisesilver schreef:Aanhoudende hoofdpijn en een flinke huidontsteking op de borst (alweer). Ik kan alleen mijn telefoon niet wegleggen, want ik word nog gebeld, en vertrouw het niet dat ik mijn ringtoon hoor als ik ga slapen