Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Maar mensen maken een huis toch ook vies. En wat luchtjes betreft: wat denk je van bijv. sigarettenrook? Dieren roken in elk geval niet.
anjali schreef:Ik vind dit topic heel interessant en leerzaam,om te lezen hoe verschillend mensen kunnen zijn! Ik word erg zenuwachtig van poetsgrage mensen en als ik in een erg opgeruimd huis kom dan voel ik me niet thuis.
hagelslag schreef:@lwdaisy
Het zou best kunnen dat hij smetvrees heeft.
Maar zeg dan wat.
Dan is er een andere oplossing mogelijk
Evamarie schreef:Ja idd, haha
De hond is toen heel zielig in de auto verdwenen en niet veel later zijn we met haar gestopt omdat ze helemaal niet zo van het schoonmaken bleek.
anjali schreef:capopjekop schreef:Iedere keer een teleurstelling als ik dit topic open en het nog steeds over schoonmaken en huisdieren gaat
Nu, jij mag zelf een bijdrage van andere aard geven hoor. Vertel maar eens!
Citaat:Toen ik mijn ex belde om te zeggen dat ik weeen had en vanavond ging bevallen was zijn eerste antwoord: Oh dus je gaat niet koken vanavond?
Verder kon ik nooit een koekje of chipje eten waar hij bij was want dan zei hij: zou je dat koekje wel nemen? Ik wil geen dikke vriendin later hoor. Ik wil een vrouw waar ik trots op kan zijn.
Suliko schreef:Oh nee, die anonieme. Hoop het niet, maar vrees dat ze ook nog eens indirect aan die flapdrol vast zit omdat het de vader van haar kind is.![]()
Dat is ook pijnlijk om mee te maken anjali. Sneu dat hij niet gewoon eerder eerlijk kon zijn.
anjali schreef:Suliko schreef:Oh nee, die anonieme. Hoop het niet, maar vrees dat ze ook nog eens indirect aan die flapdrol vast zit omdat het de vader van haar kind is.![]()
Dat is ook pijnlijk om mee te maken anjali. Sneu dat hij niet gewoon eerder eerlijk kon zijn.
Ik kreeg het idee dat hij eerst had willen zien of het met die andere vrouw iets zou worden. Als in: geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt! Hij maakte het uit direct nadat we van een vakantie terugwaren.Ik zei toen dat ik blij was dat hij het niet tijdens de vakantie had uitgemaakt (want dan zit je daar samen in Mexico met ruzie!). Toen zei hij dat hij de vakantie daar te duur voor vond! Ik had tijdens die vakantie al wel af en toe gemerkt dat hij raar deed.En ik moest daar steeds uitkijken om hem niet kwaad te maken. Overigens was dit jarenlang een passende vriend voor mij omdat hij net als ik het prima vond om een heleboel dieren gewoon in huis te hebben en dat leuk vond en niet vies.