Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Re: Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 10:51

Maar mensen maken een huis toch ook vies. En wat luchtjes betreft: wat denk je van bijv. sigarettenrook? Dieren roken in elk geval niet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 10:54

Ja ik houd erg van een schoon huis. Ik denk zelfs dat ik er nooit een man in zou willen hebben. :+
Ik moet er niet aan denken om schaamharen of scheerharen aan te moeten treffen of een wc waar over gesproeid is. Vreselijk. Of een keuken waar precies te zien wat hij heeft klaargemaakt.
Er mag heus wel geleefd worden bij mij want het is echt niet steriel, maar ik voel me fijn bij opgeruimd en schoon. :)
Roken gebeurt ook absoluut niet bij mij in huis.

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 10:54

Ja dat snap ik ook wel.
Wij hebben nu een grote hond, en we zijn er gek mee.
Maar hierna geen hond meer.
Om meerdere redenen, maar een schoner huis is er wel 1 van.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 10:59

anjali schreef:
Maar mensen maken een huis toch ook vies. En wat luchtjes betreft: wat denk je van bijv. sigarettenrook? Dieren roken in elk geval niet.

Ik weet niet hoor, maar ik let erop dat ik geen zand naar binnen loop, niet op de bank spring met vieze voeten en zeker niet mijn lichaamsgeurtjes eens lekker tegen alles aanwrijf. Je ziet zelf toch wel het verschil tussen hoe een mens en een dier een huis vies maken? Ik poep toch ook niet op m'n vloer, zoals een paard wel doet? :)) Ik heb besloten dat ik katten leuk genoeg vind om die in huis te hebben (+ schoonmaakrobotjes :') ), maar een hond echt nooit meer.

Wij roken niet en hebben een paar vrienden die roken. Die mogen zeker niet bij ons in huis roken, want dat is goor. Dat vinden ze ook normaal.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 11:06

Ik ben dol op dieren, maar behalve een hond die meekomt op visite, niet in mijn huis.
Je ruikt het al-tijd en ik ben ook low-key allergisch voor vrijwel alle harige dieren (ja, ook voor mijn paarden, gelukkig wonen die buiten).
Schoenen gaan hier uit en in huis mag niet gerookt worden, gft afval gaat direct in de compostbak buiten (en we hebben geen kinderen), dus ik heb de indruk dat het hier best schoon en fris is in huis.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 11:19

Ik vind dit topic heel interessant en leerzaam,om te lezen hoe verschillend mensen kunnen zijn! Ik word erg zenuwachtig van poetsgrage mensen en als ik in een erg opgeruimd huis kom dan voel ik me niet thuis.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 11:41

anjali schreef:
Ik vind dit topic heel interessant en leerzaam,om te lezen hoe verschillend mensen kunnen zijn! Ik word erg zenuwachtig van poetsgrage mensen en als ik in een erg opgeruimd huis kom dan voel ik me niet thuis.

Ik voel me juist heel onrustig in een rommelig huis. Inderdaad leuk om de verschillen te lezen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 12:42

anjali schreef:
Die dieren mogen dan zeker niet bij jullie op de bank en zeker niet mee in bed slapen? Nou ja,met de paarden gaat dat niet anders zou dat bij mij ook mogen!

De honden liggen op de bank (liggen voornamelijk bij mij dan) maar in bed niet nee. Dat wil ik zelf niet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 13:24

Oke offtopic maar wij hadden een keer een nieuwe schoonmaker. De schilder was nog bezig met de muren. Komt ze met haar kletsnatte hond binnen lopen die zich net wilde gaan uitschudden. Thank god dat ik toevallig thuis was!

Daarna ging de hond in de auto maar dat vind ik zielig. De schoonmaakster is niet lang gebleven.

Een hond is inderdaad veel werk in huis maar wel mijn favoriet. Toch is dat inderdaad 1 vd redenen dat we niet weer een hond hebben.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 14:07

anjali schreef:

Oh, netjes is het hier niet, maar wel schoon en fris :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 14:08

Iedere keer een teleurstelling als ik dit topic open en het nog steeds over schoonmaken en huisdieren gaat :')

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 14:17

capopjekop schreef:
Iedere keer een teleurstelling als ik dit topic open en het nog steeds over schoonmaken en huisdieren gaat :')

Nu, jij mag zelf een bijdrage van andere aard geven hoor. Vertel maar eens!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 16:40

Mijn ex had zijn tent naast die van mij gezet op een festival (gingen met een grote groep) terwijl hij met een nieuw vriendinnetje was, het was pas sinds 2 maanden uit. Om vervolgens uitermate luidruchtig niet te slapen met die vriendin en de volgende dag aan mij vragen of ik er last van had. :roll:
Kampeerterrein was natuurlijk bomvol dus kon lastig mijn tent verplaatsen. Heb uiteindelijk het hele festival lang niet in mijn tent geslapen, maar bij een hele gezellige gathering plek die gerund werd door wat bekenden waar allemaal matrassen waren (heb er uiteindelijk mijn slaapzak maar verstopt) en kreeg daar ook telkens ontbijtjes aangeboden. Tijd van mijn leven gehad, mijn ex en vriendin hadden vooral ruzie hoorde ik later. :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 17:03

hagelslag schreef:
@lwdaisy
Het zou best kunnen dat hij smetvrees heeft.
Maar zeg dan wat.
Dan is er een andere oplossing mogelijk

Zeker en vast, met zo'n grof papier dagelijks over zo'n poepje lijkt me niet aangenaam.. Als ik 3x mijn neus snuit in keukenrol ligt die open.

Ik zou het ook niet pikken hoor. Zeg er wat van, en dan wil ik kijken naar een diervriendelijke oplossing - tenzij ik het echt overbodig vind, ik zie niet in waarom je een proper kontje dagelijks moet gaan afvegen, ik weet niet of dat wel zo gezond is.

Evamarie huh? Hoezo brengt je schoonmaakster haar hond mee? Mijn klanten zien me aankomen met 2 katten onder de arm en mijn paard in hun tuin :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 18:58

Ja idd, haha

De hond is toen heel zielig in de auto verdwenen en niet veel later zijn we met haar gestopt omdat ze helemaal niet zo van het schoonmaken bleek.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 19:19

Evamarie schreef:
Ja idd, haha

De hond is toen heel zielig in de auto verdwenen en niet veel later zijn we met haar gestopt omdat ze helemaal niet zo van het schoonmaken bleek.

Niet echt een ex relatie, maar een ex-schoonmaakster…

Zij presteerde het gewoon anderhalf uur op de bank te zitten.
Ik had die week spontaan nachtdienst vanwege een project waar ik aan werkte, maar “vergeten” aan haar door te geven. Normaal was ik nooit thuis als ze kwam, maar ik was al een tijdje niet tevreden en vroeg me af wat ze nou werkelijk deed in de tijd dat ze hier was. Bovenverdieping en de was deed ik altijd zelf, dus ze hoefde alleen beneden te doen.

Ik werd wakker toen ze binnen kwam, hoorde haar naar de keuken gaan en thee zetten, weer naar de woonkamer en daar zat ze ruim anderhalf uur op de bank. Ik ben toen mijn bed maar eens uitgekomen en Madame schrok zich rot toen ik de trap af kwam. Ik heb niets gezegd, heb het geld van die dag (dat nog klaar lag op de vaste plek) in mijn tas gestopt, ben een sopje gaan maken en gaan afnemen, ze haastte zich om mij te helpen. Op een gegeven moment ging ze haar man bellen om de kinderen van school te halen, want ze was nog niet klaar vertelde ze hem.
Ze is nog 2 uur gebleven vanaf dat ik van de trap gekomen was, toen alles echt grondig gedaan was en klaar was heb ik haar het geld van die dag gegeven en mijn huissleutel teruggevraagd. Er is tussen ons niets meer gezegd.

Haar man belde mij later die avond waarom ik haar eerst langer liet blijven, niet meer geld voor die dag betaald had en waarom ze dan ook nog eens zonder reden ontslagen was, want ze hadden het geld hard nodig enz enz. Ik heb gezegd dat hij dat vooral maar met zijn vrouw moest bespreken, maar dat ze bij mij niet meer terug hoefde te komen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 20:57

anjali schreef:
capopjekop schreef:

Nu, jij mag zelf een bijdrage van andere aard geven hoor. Vertel maar eens!

Ik heb geen zin om toxische oliebol te delen en m'n ex weer op m'n dak te krijgen. Het is nu net rustig. Sluit niet uit dat m'n berichten nog zo nu en dan gecheckt worden namelijk.

Maar ik kreeg er eentje via de pb binnen om anoniem te delen:

Citaat:
Toen ik mijn ex belde om te zeggen dat ik weeen had en vanavond ging bevallen was zijn eerste antwoord: Oh dus je gaat niet koken vanavond?

Verder kon ik nooit een koekje of chipje eten waar hij bij was want dan zei hij: zou je dat koekje wel nemen? Ik wil geen dikke vriendin later hoor. Ik wil een vrouw waar ik trots op kan zijn.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 14:21

:wow: Die anonieme...

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 15:03

Na een jarenlange relatie maakte een ex het ineens vanuit (voor mij) het niets het ineens uit. Ik zei: maar waarom dan??? Hij zei: dat weet je wel! maar ik wist het echt niet .Later bleek dat hij al een tijd een ander had, daar had ik helemaal niets van gemerkt. Ik leefde in de veronderstelling dat alles prima ging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:42

Wat sneu zeg Anjai.

Je was zeer waarschijnlijk in 1 klap verlost vd liefdesverdriet.

Ik heb wel een keer mee gemaakt dat een ex na 1,5 jaar contact zocht. Ik had zelf de relatie beindigd omdat onze toekomstplannen teveel uit elkaar lagen.

Hij had een nieuwe vriendin maar wilde toch even kwijt dat hij spijt had over hoe hij het met mij had aangepakt. Daarna vertelde hij doodleuk dat hij mij veel leuker en knapper vond dan zijn huidige vriendin :?

Ik had het vooral erg te doen met het nieuwe meisje in zijn leven.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:53

Oh nee, die anonieme. Hoop het niet, maar vrees dat ze ook nog eens indirect aan die flapdrol vast zit omdat het de vader van haar kind is. :(:)

Dat is ook pijnlijk om mee te maken anjali. Sneu dat hij niet gewoon eerder eerlijk kon zijn.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 19:48

Suliko schreef:
Oh nee, die anonieme. Hoop het niet, maar vrees dat ze ook nog eens indirect aan die flapdrol vast zit omdat het de vader van haar kind is. :(:)

Dat is ook pijnlijk om mee te maken anjali. Sneu dat hij niet gewoon eerder eerlijk kon zijn.

Ik kreeg het idee dat hij eerst had willen zien of het met die andere vrouw iets zou worden. Als in: geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt! Hij maakte het uit direct nadat we van een vakantie terugwaren.Ik zei toen dat ik blij was dat hij het niet tijdens de vakantie had uitgemaakt (want dan zit je daar samen in Mexico met ruzie!). Toen zei hij dat hij de vakantie daar te duur voor vond! Ik had tijdens die vakantie al wel af en toe gemerkt dat hij raar deed.En ik moest daar steeds uitkijken om hem niet kwaad te maken. Overigens was dit jarenlang een passende vriend voor mij omdat hij net als ik het prima vond om een heleboel dieren gewoon in huis te hebben en dat leuk vond en niet vies.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 19:54

anjali schreef:
Suliko schreef:

Ik kreeg het idee dat hij eerst had willen zien of het met die andere vrouw iets zou worden. Als in: geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt! Hij maakte het uit direct nadat we van een vakantie terugwaren.Ik zei toen dat ik blij was dat hij het niet tijdens de vakantie had uitgemaakt (want dan zit je daar samen in Mexico met ruzie!). Toen zei hij dat hij de vakantie daar te duur voor vond! Ik had tijdens die vakantie al wel af en toe gemerkt dat hij raar deed.En ik moest daar steeds uitkijken om hem niet kwaad te maken. Overigens was dit jarenlang een passende vriend voor mij omdat hij net als ik het prima vond om een heleboel dieren gewoon in huis te hebben en dat leuk vond en niet vies.

Oh naar m'n ex is er zo een hoor. Ik werd ingeruild voor een chick die een hengst in het verkort onderzoek had lopen.

Toen die hengst niet goed gekeurd werd was die vlam heel gauw geblust. En nu heeft ie een grietje die iets van 12 jaar jonger is dan hem volgens mij.

For the record. Ik ben al zeven jaar jonger dan hem.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 20:10

Een ex die persee wilde dat ik langs kwam. Ik kwam ergens vandaan met de motor en wilde eigenlijk gewoon naar huis. Maar nee, ik moest en zou even langskomen. Dus ik daar nog even heen en toen vroeg hij mij op zijn zolderkamertje, in mijn motorkleding, ten huwelijk.
Later vroeg een gezamenlijke vriend waarom hij mij ten huwelijk had gevraagd. Antwoord: omdat zij dat zo graag wilde...

Andere ex die jaren later verklaarde dat hij niet met mij had moeten stoppen. We hadden (en hebben) toen allebei een relatie met kind.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 09:12

Als een weirdo van de woonkamer naar de keuken "Rennen" om vla te pakken.
Hij dacht dat dit sexy was... Ik was direct gort droog.

Ik heb het gevoel dat ik het niet waard ben om op ziekenbezoek te komen.

Je geeft alles en iedereen meer aandacht dan dat ik aandacht krijg.