Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Weet iemand waar ik het best kan kijken voor een mooie actie voor uvex? De Charles Owen die ik zoek lijkt drama om te vinden, dus vrees dat dat bestellen wordt in de UK zelf.
Slmt9 schreef:Damelza schreef:ik ben eigenlijk opzoek naar een macbook, zijn daar nog mooie kortingen voor?
Over het algemeen niet. Apple is het interessants om te kopen vlak voor of na de lancering vd nieuwe producten (sept).
Ik heb besloten voor Ugg te gaan. Vind ze foeilelijk, maar ze lijken me warm en (het komt over) als verantwoord leer/wol.
Ik keek net in de outlet en heb een paar van 94,- en 110,-. Ik vraag me af of dit met black friday veel goedkoper wordt. Iemand een idee?
KimD schreef:Slmt9 schreef:
Over het algemeen niet. Apple is het interessants om te kopen vlak voor of na de lancering vd nieuwe producten (sept).
Ik heb besloten voor Ugg te gaan. Vind ze foeilelijk, maar ze lijken me warm en (het komt over) als verantwoord leer/wol.
Ik keek net in de outlet en heb een paar van 94,- en 110,-. Ik vraag me af of dit met black friday veel goedkoper wordt. Iemand een idee?
Alleen is het niet zo verantwoord maar misselijkmakend, als je daar waarde aan hecht zou ik iets meer onderzoek doen naar het merk en een andere keuze maken.![]()
Timberland heeft een vergelijkbare schoen met voering erin, als je ze ook buiten wilt dragen, als het alleen voor binnen is zou ik voor echte wollen sokken gaan.
Varekaj schreef:Levertijd is quasi overal minimaal "meer dan een maand" of ik kan ze geeneens selecteren. En bij CO zelf bestellen is geen optie, net geprobeerd maar je hebt een CC nodigen die heb ik dus niet.
Ik baal
Slmt9 schreef:Damelza schreef:ik ben eigenlijk opzoek naar een macbook, zijn daar nog mooie kortingen voor?
Marjo schreef:Mini vaatwasser gespot, maar ik vind de korting niet echt bijzonder hoog en volgens mij was deze altijd al 250 euro![]()
https://www.amazon.nl/MEDION-Afwasmachi ... C74&sr=1-2
Schuur_ schreef:Ariat Fatbaby, een bepaald model, nu 120 euro bij Agradi maar ik wacht af
lovelyfiefy schreef:_San87_ schreef:Pink Gellac heeft 40% BF korting op kleuren en ik geloof ook de starter kits.
helaas (vind ik) is dit niet echt een hele geweldige aanbieding.
Ze hebben heel regelmatig alle kleuren voor €9,-
Slmt9 schreef:KimD schreef:
Alleen is het niet zo verantwoord maar misselijkmakend, als je daar waarde aan hecht zou ik iets meer onderzoek doen naar het merk en een andere keuze maken.![]()
Timberland heeft een vergelijkbare schoen met voering erin, als je ze ook buiten wilt dragen, als het alleen voor binnen is zou ik voor echte wollen sokken gaan.
Ik had me er nog niet verder in verdiept en ben blij dat ik het lees. Ik leef grotendeels vegan, maar wilde ook een keer de warmte van wol.
Dus thanks for sharing!
Het is voor binnen, ik zoek een pantoffel/schoen voor op de koude vloer die wel voldoende ondersteuning geeft. Mocht iemand anders iets aanbevelen, welkom!
_San87_ schreef:Heb ik nog nooit gezien. 11 euro wel, en een paar oudere kleuren voor 7,50 of zo. Maar nooit alles op 9 euro.
Josien_ schreef:Schuur_ schreef:Ariat Fatbaby, een bepaald model, nu 120 euro bij Agradi maar ik wacht af
Mocht je onderstaand model zoeken is dit mogelijk ook nog interessant
https://www.ariat.com/nl/en/P21960_W_FO ... h=B_Medium
_San87_ schreef:Slmt9 schreef:
Ik had me er nog niet verder in verdiept en ben blij dat ik het lees. Ik leef grotendeels vegan, maar wilde ook een keer de warmte van wol.
Dus thanks for sharing!
Het is voor binnen, ik zoek een pantoffel/schoen voor op de koude vloer die wel voldoende ondersteuning geeft. Mocht iemand anders iets aanbevelen, welkom!
Vegan en leren schoenen gaan niet bepaald samen... Er bestaan wel sloffen die volledig van wol zijn, dus zonder leer. Maar die hebben voor zover ik kon vinden geen dikkere zool.
Ik heb zelf Warmbat pantoffels voor in huis, daar ben ik erg blij mee. Het is wel leer en wol.
Moestuin schreef:Ik ben ondertussen al geslaagd voor een robotstofzuiger. Had die vorig jaar al op mijn lijstje staan maar toen niets aantrekkelijks gevonden. Deze ochtend wel. Een zuig/dweil combi van roomba
Ben nu nog op zoek naar een erg leuke deal van een grote slowcooker
_San87_ schreef:Okay.
Ik vind het een prima aanbieding en heb vier kleuren besteld voor 9 euro per kleur, ipv 11 of 15 euro per kleur.