Black Friday 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:32

Weet iemand of de xbox ook in de actie komt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:44

Weet iemand waar ik het best kan kijken voor een mooie actie voor uvex? De Charles Owen die ik zoek lijkt drama om te vinden, dus vrees dat dat bestellen wordt in de UK zelf.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 17:36

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 18:30

Levertijd is quasi overal minimaal "meer dan een maand" of ik kan ze geeneens selecteren. En bij CO zelf bestellen is geen optie, net geprobeerd maar je hebt een CC nodig -O- en die heb ik dus niet.

Ik baal :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 18:33

Slmt9 schreef:
Damelza schreef:
ik ben eigenlijk opzoek naar een macbook, zijn daar nog mooie kortingen voor?

Over het algemeen niet. Apple is het interessants om te kopen vlak voor of na de lancering vd nieuwe producten (sept).

Ik heb besloten voor Ugg te gaan. Vind ze foeilelijk, maar ze lijken me warm en (het komt over) als verantwoord leer/wol.
Ik keek net in de outlet en heb een paar van 94,- en 110,-. Ik vraag me af of dit met black friday veel goedkoper wordt. Iemand een idee?

Alleen is het niet zo verantwoord maar misselijkmakend, als je daar waarde aan hecht zou ik iets meer onderzoek doen naar het merk en een andere keuze maken. :j

Timberland heeft een vergelijkbare schoen met voering erin, als je ze ook buiten wilt dragen, als het alleen voor binnen is zou ik voor echte wollen sokken gaan. <3

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 18:42

Ik ben opzoek naar mooie zwarte lederlook paardrij handschoenen onder de 20,-, maar zie door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel aanbod.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 18:54

KimD schreef:
Slmt9 schreef:

Over het algemeen niet. Apple is het interessants om te kopen vlak voor of na de lancering vd nieuwe producten (sept).

Ik heb besloten voor Ugg te gaan. Vind ze foeilelijk, maar ze lijken me warm en (het komt over) als verantwoord leer/wol.
Ik keek net in de outlet en heb een paar van 94,- en 110,-. Ik vraag me af of dit met black friday veel goedkoper wordt. Iemand een idee?

Alleen is het niet zo verantwoord maar misselijkmakend, als je daar waarde aan hecht zou ik iets meer onderzoek doen naar het merk en een andere keuze maken. :j

Timberland heeft een vergelijkbare schoen met voering erin, als je ze ook buiten wilt dragen, als het alleen voor binnen is zou ik voor echte wollen sokken gaan. <3

Ik had me er nog niet verder in verdiept en ben blij dat ik het lees. Ik leef grotendeels vegan, maar wilde ook een keer de warmte van wol.
Dus thanks for sharing!

Het is voor binnen, ik zoek een pantoffel/schoen voor op de koude vloer die wel voldoende ondersteuning geeft. Mocht iemand anders iets aanbevelen, welkom!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 20:15

Mijn eerste aankoop is gedaan, 6 ultimate clean opzetborstels voor mijn OralB IO. Met nog een cadeaubon maar 4,99,- bij Bol, top :')

We hebben eigenlijk nog een nieuwe stofzuiger nodig, daar moet ik me even in verdiepen.

En bij hypostore wil ik graag een paar outdoor laarzen kopen en een lederen neckrope volgende week.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 20:23

Wat ik bij nu net ook bedenk wat ik eigenlijk wel graag zou willen.

Maar ik ben best a technisch....
Een aantal beveiliging camera's die makkelijk zijn qua instaleren

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 20:46

_San87_ schreef:
Pink Gellac heeft 40% BF korting op kleuren en ik geloof ook de starter kits.

helaas (vind ik) is dit niet echt een hele geweldige aanbieding.
Ze hebben heel regelmatig alle kleuren voor €9,- :+

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 20:48

Varekaj schreef:
Levertijd is quasi overal minimaal "meer dan een maand" of ik kan ze geeneens selecteren. En bij CO zelf bestellen is geen optie, net geprobeerd maar je hebt een CC nodig -O- en die heb ik dus niet.

Ik baal :')

Hier op voorraad, maar (nog?) geen korting
https://www.agradi.nl/charles-owen-cap- ... -black.htm
https://www.agradi.nl/charles-owen-cap- ... s-navy.htm
https://www.ruitersweelde.be/nl/item_pr ... ?pid=28616

Maar ik heb in september ook een nieuwe cap besteld en bijna 2 maanden moeten wachten, denk dat het een beetje overal zo is?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 21:12

Slmt9 schreef:
Damelza schreef:
ik ben eigenlijk opzoek naar een macbook, zijn daar nog mooie kortingen voor?

Ik wilde ook uggs maar ben uiteindelijk voor Hush puppies gegaan. Ik de versie met echt wol. Heerlijk warme voetjes (gebruik ze alleen in huis)

https://www.scapino.nl/hush-puppies-gev ... JUQAvD_BwE

Zelf heb ik deze:

https://www.scapino.nl/hush-puppies-gev ... 8835114390

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 21:14

ik zag net bij agradi een toffe jas.
ben blij dat ik die ben gaan googlen.
Want de normale verkoopprijs bij andere website's ligt al lager dan de 'aanbieding' prijs nu bij agradi.
zeg €143 bij agradi, €129 verkoopprijs overal
+ heb ik hem nu voor €50 minder gevonden *\o/*
Laatst bijgewerkt door lovelyfiefy op 19-11-22 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 21:19

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 21:50

Divoza heeft al 20% korting op artikel naar keuze

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 23:07

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 23:13

lovelyfiefy schreef:
_San87_ schreef:
Pink Gellac heeft 40% BF korting op kleuren en ik geloof ook de starter kits.

helaas (vind ik) is dit niet echt een hele geweldige aanbieding.
Ze hebben heel regelmatig alle kleuren voor €9,- :+

Heb ik nog nooit gezien. 11 euro wel, en een paar oudere kleuren voor 7,50 of zo. Maar nooit alles op 9 euro.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 23:16

Slmt9 schreef:
KimD schreef:

Ik had me er nog niet verder in verdiept en ben blij dat ik het lees. Ik leef grotendeels vegan, maar wilde ook een keer de warmte van wol.
Dus thanks for sharing!

Het is voor binnen, ik zoek een pantoffel/schoen voor op de koude vloer die wel voldoende ondersteuning geeft. Mocht iemand anders iets aanbevelen, welkom!

Vegan en leren schoenen gaan niet bepaald samen... Er bestaan wel sloffen die volledig van wol zijn, dus zonder leer. Maar die hebben voor zover ik kon vinden geen dikkere zool.

Ik heb zelf Warmbat pantoffels voor in huis, daar ben ik erg blij mee :). Het is wel leer en wol.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 23:22

_San87_ schreef:
Heb ik nog nooit gezien. 11 euro wel, en een paar oudere kleuren voor 7,50 of zo. Maar nooit alles op 9 euro.

Ik heb van al mijn kleurtjes, voor 1 €9,- en voor 5 €11,- betaald
(ja ik hou dit bij :+ )
De rest heb ik allemaal voor €7,50 gekocht.
Ik heb denk ik bijna 5 doosjes vol met kleurtjes ondertussen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 23:24

Okay.

Ik vind het een prima aanbieding en heb vier kleuren besteld voor 9 euro per kleur, ipv 11 of 15 euro per kleur :7.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 23:25

Josien_ schreef:
Schuur_ schreef:
Ariat Fatbaby, een bepaald model, nu 120 euro bij Agradi maar ik wacht af

Mocht je onderstaand model zoeken is dit mogelijk ook nog interessant :D

https://www.ariat.com/nl/en/P21960_W_FO ... h=B_Medium

Ik kan je link niet openen maar op Ariat staat dit model nog aan volle prijs van 150 euro. Het is de Fatbaby Saddle

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 23:27

_San87_ schreef:
Slmt9 schreef:

Dus thanks for sharing!

Vegan en leren schoenen gaan niet bepaald samen... Er bestaan wel sloffen die volledig van wol zijn, dus zonder leer. Maar die hebben voor zover ik kon vinden geen dikkere zool.

Ik heb zelf Warmbat pantoffels voor in huis, daar ben ik erg blij mee :). Het is wel leer en wol.

Bijzondere onnodige opmerking :o

Ik ga eens kijken naar de Warmbat pantoffel.
Thanks.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 23:29

Moestuin schreef:
Ik ben ondertussen al geslaagd voor een robotstofzuiger. Had die vorig jaar al op mijn lijstje staan maar toen niets aantrekkelijks gevonden. Deze ochtend wel. Een zuig/dweil combi van roomba :)

Ben nu nog op zoek naar een erg leuke deal van een grote slowcooker :D

Welke is het geworden als ik vragen mag? Ik zou er ook wel een willen.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 23:32

_San87_ schreef:
Okay.

Ik vind het een prima aanbieding en heb vier kleuren besteld voor 9 euro per kleur, ipv 11 of 15 euro per kleur :7.

het scheelt zeker, eens.
Alleen ik wacht dan inderdaad altijd gewoon tot er weer kleurtjes voor €7,50 zijn.
Ik heb genoeg kleurtjes, dus het is niet zo dat ik er perse 1 bij moet hebben nu.