Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
emilyslaluna schreef:Heeft iemand hier ervaring met zelf trouwringen maken? Bij een workshop oid? Zijn er aanraders voor bepaalde workshops of een winkel?
Leo schreef:Ohh geweldig zeg! Prachtig! Van harte gefeliciteerd!
Ik wil ook een polaroid aanschaffen! Voor de bruiloft, maar stiekem ook voor persoonlijk gebruik. Ik twijfel over de maat; hadden jullie een mini of een wide formaat?
Noeps schreef:Woehoe! Spannend!
Voor ons nog drie dagen tot het feest. Net telefonisch met de DJ en de fotograaf nog wat dingen afgestemd, op het laatste moment nog een ander jurkje voor mijn dochter geshopt, de voorraad champagne lag bij familie in de kelder maar inmiddels bij ons thuis en de versiering moet ik nog van zolder halen. Al die kleine regeldingen kosten best veel tijd. Gelukkig hebben we nu weekend en kunnen we relaxed de laatste to-do’s afstrepen. En zaterdag begint onze dag pas laat, om 11.30 begint de visagiste met haar&make-up, dus ik kan uitslapen
Noeps schreef:[ [url=m/VZ7RBD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/88jO73.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6sZPUs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Topdag gehad, het was zó leuk! Super ontspannen, lekker gegeten en een goed feestje. Het voelde niet alsof het al 2,5 jaar na onze trouwdag was, gevoelsmatig zat er maar een paar weken tussen. Heel fijn om het alsnog gevierd te hebben.