Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:06

X schreef:
Ik heb eens per ongeluk (of niet?) een jongen zijn duim gebroken :') :x

:oo Wat deed ie?

Doet me denken aan mijn stage bij kleuters: 1 wilde niet luisteren en niet naar binnen, dus ik tilde hem op. Hij begon te schoppen, slaan in mijn gezicht en net op dat moment kwam een vingertje in mijn mond waar ik als reflex op beet..

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:07

Marocje schreef:
X schreef:
Ik heb eens per ongeluk (of niet?) een jongen zijn duim gebroken :') :x

:oo Wat deed ie?

Doet me denken aan mijn stage bij kleuters: 1 wilde niet luisteren en niet naar binnen, dus ik tilde hem op. Hij begon te schoppen, slaan in mijn gezicht en net op dat moment kwam een vingertje in mijn mond waar ik als reflex op beet..

HAhaaaa ik kom er niet onderuit. Ik weet het niet goed meer maar hij rende heel irritant rond. Ik liet hem voor de grap struikelen en toen viel ie net iets harder dan gedacht

Edit: Ik zat toen in groep 5 en niemand weet hiervan :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:10

Ik heb net heel braaf brinta gegeten maar eigenlijk verlang ik naar de chips die al sinds zaterdag!!!!!!!! In het keukenkastje ligt

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:15

Ik ben zoenend op een wc beland met de ex van een jongen die ik op dat moment aan het daten was. Zij wilde wraak nemen, ik vond haar wel aantrekkelijk. :=

Ik heb uiteindelijk nog een relatie gekregen met die jongen (had het gelijk opgebiecht), maar hij is daar nooit echt overheen gekomen, zei dat telkens als we zoende hij mij en zijn ex voor zich zag (en dan niet op de manier van 'nice' die mannen wel eens kunnen hebben als ze 2 vrouwen zien zoenen). Maar hij was ook wel iemand die makkelijk gekwetst was en dingen erg groot en dramatisch kon maken. Niet om mijn actie goed te praten of zijn gevoelens te bagetalliseren. Maar hij kon met 'hoofdpijn' onder de dekens kruipen als ik ons voorspel onderbrak om een condoom te pakken... :') Hij maakte het uit omdat hij het idee had dat in mijn dromen geen plek voor hem was. Ik was 16, wilde toen nog in Gent gaan studeren tot dierenarts en hij had al helemaal uitgedacht dat hij dan mee zou gaan om samen te wonen. Ik vroeg hem wat hij daar dan ging doen, dat vond hij niet belangrijk, zolang hij maar met mij was. :') Wat was ik opgelucht toen die relatie uitging. Hij was zo verdrietig, we stonden buiten en het ging regenen. We hadden een afscheidszoen, die zó ranzig was, ik denk dat hij net kebab op had. Meest ranzige zoen ooit. Toen ik naar huis liep ben ik in een manische slappe lach beland van opluchting.
Ik vind het niet netjes om lelijk te praten over mijn exen, maar hij heeft best wel heftige grenzen bewust genegeerd op intiem gebied, dus dikke vinger voor hem.

Edit: ik zoek hem wel eens op op facebook en dan geniet ik er van dat hij niets verandert is en gewoon een sneu ventje vol zelfmedelijden en ervan overtuigd dat heel de wereld tegen hem is.
Laatst bijgewerkt door Suliko op 30-05-22 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Sterre98

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:18

Omg you go!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 20:26

In dit topic mag je echt wel lelijk over exen praten.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:30

Urbanus schreef:
Oomens en ik zijn het sparen om onze partners te kunnen verlaten zodat we blij kindvrij bodemonderzoek kunnen doen op de noordpool.

Zijn die andere 'biechten' net zo verzonnen of waren die wel echt?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:32

Het enige waar ik op kan komen nu is dat ik van een aantal mensen foto's bewaard heb nadat de vriendschap / relatie uit elkaar klapte en regelmatig de neiging had of heb om die openbaar te maken of naar bepaalde mensen te sturen :+

Maar het liefst zou ik zoiets anoniem doen, zodat niemand weet dat het door mij komt, ik net kan doen alsof ik enorm volwassen ben en stiekem keihard lachen om de gevolgen.

Ik ben een bitch dus :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 20:34

oomens schreef:
Urbanus schreef:
Oomens en ik zijn het sparen om onze partners te kunnen verlaten zodat we blij kindvrij bodemonderzoek kunnen doen op de noordpool.

Zijn die andere 'biechten' net zo verzonnen of waren die wel echt?

Die zijn echt!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:50

Ik ben de reden dat er een stuk of 4 docenten zijn ontslagen of hun contract niet is verlengd ~~}>

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:50

Appeltje_1 schreef:
Ik ben de reden dat er een stuk of 4 docenten zijn ontslagen of hun contract niet is verlengd ~~}>

Hoe dan ...?!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:55

maralyn schreef:
Appeltje_1 schreef:

Hoe dan ...?!

Oh geklaagd over ze :+
Over eentje heb ik een A4 vol klachten over geschreven.
Bij een ander is het iets persoonlijker, maar iets met over mijn grenzen heen gaan :o (Niks fysiek, wel mentaal)
En bij de rest ook gewoon verteld dat die docenten echt verschrikkelijk waren. Nee ik ben geen snitch, maar ik mocht ze echt niet en zij mochten mij niet. Ze waren trouwens altijd chaggo, dus ik heb ze eerder een dienst bewezen :+
Plus had ik een vader die zowat vrienden was met mijn leerjaar coördinator, dus die klachten waren heel makkelijk te verkopen.

Ze verdienden het dus allemaal :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:10

Heel wat jaren terug, was het een regenachtige dag waardoor mijn seizoenswerk eerder dicht ging.
Ik ben toen samen met wat collega's naar een andere collega gegaan die op een vakantiepark woonde.
Super gezellig, veels te veel gedronken en bij het naar huis fietsen thuis gebracht door de "sukkel" van het seizoenswerk.
Onderweg in het bos op een bankje seks gehad, toen ik de volgende dag wakker werd schaamde ik mij dood, want hij was echt niet aantrekkelijk, echt het sukkeltje van het werk en aangezien ik aan mijn reputatie (als bitch) moest denken, heb ik tot in den treure volgehouden dat hij aan het liegen was en dat het wel logisch was dat hij aan het liegen was, want voor hem was het een enorme stap naar boven toe om met mij sex te hebben...

En ik weet echt niet waarom ik deze aanvulling doe... maar ik heb dat jaar 3 keer seks met hem gehad en het elke keer ontkent en iedereen geloofde mij :')
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 30-05-22 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:15

Ik heb mijn vriend wijsgemaakt dat de slagroom die hij net op heeft zelf geklopt was terwijl het stiekem kant-en-klaar slagroom was. := Hij was er heee le maal weg van. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 21:32

Deemiii schreef:
Ik heb mijn vriend wijsgemaakt dat de slagroom die hij net op heeft zelf geklopt was terwijl het stiekem kant-en-klaar slagroom was. := Hij was er heee le maal weg van. :')

:') :')

M_D_H schreef:
Heel wat jaren terug, was het een regenachtige dag waardoor mijn seizoenswerk eerder dicht ging.
Ik ben toen samen met wat collega's naar een andere collega gegaan die op een vakantiepark woonde.
Super gezellig, veels te veel gedronken en bij het naar huis fietsen thuis gebracht door de "sukkel" van het seizoenswerk.
Onderweg in het bos op een bankje seks gehad, toen ik de volgende dag wakker werd schaamde ik mij dood, want hij was echt niet aantrekkelijk, echt het sukkeltje van het werk en aangezien ik aan mijn reputatie (als bitch) moest denken, heb ik tot in den treure volgehouden dat hij aan het liegen was en dat het wel logisch was dat hij aan het liegen was, want voor hem was het een enorme stap naar boven toe om met mij sex te hebben...

En ik weet echt niet waarom ik deze aanvulling doe... maar ik heb dat jaar 3 keer seks gehad en het elke keer ontkent en iedereen geloofde mij :')

Hahahahahahahahhhaaha oh maar wat fout!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:36

Ik heb stiekem een heel erg succesvol fan account van Marvel op TikTok :') :')
Ik schaam me er een beetje om, maar ik vind het wel leuk

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 21:41

anoniem

Mijn moeder is opgepakt met een illegale wietplantage  :o

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:42

Urbanus schreef:
anoniem

Mijn moeder is opgepakt met een illegale wietplantage  :o

Die moeder is een held!!!

"Nee hoor! Ik had tomaten planten gekocht! Vind het alleen vreemd dat er geen tomaten aan zitten."

Ik wil ook zo'n moeder!! :')

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:43

Appeltje_1 schreef:
Ik heb stiekem een heel erg succesvol fan account van Marvel op TikTok :') :')
Ik schaam me er een beetje om, maar ik vind het wel leuk

Nu wil ik wel weten welk account :))
Ik kijk graag zo'n filmpjes, ook niet best :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 21:50

anoniem

Nadat het uitging met mijn ex, hadden we een tijd lang ruzie en daardoor geen contact. Uiteindelijk hadden we weer vriendschappelijk contact, het contact was zo goed dat hij mij uitnodigde op zijn verjaardag met zijn vrienden. Ik heb dit goede contact meteen diezelfde avond weten te verpesten, door samen met een van zijn knappe vrienden vroegtijdig het feestje te verlaten om daar thuis te seksen  En stiekem heb ik er geen moment spijt van gehad.

Oké maar dit had ik ook kunnen schrijven.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:00

Urbanus schreef:
Hahahahahahahahhhaaha oh maar wat fout!

Lach maar, ik weet zeker dat jij het ook had gedaan als je hem had gekend :')

Een vriend van mij woont in een villa, ze hebben enorm stuk grond, wat basicly naast tuin gewoon bos is.
Ergens in hun bos staat een gastenverblijf.
Tijdens 1 van de wilde feesten die hij meerdere keren per jaar gaf, zei hij dat we wel naar dat gastenverblijf konden lopen.
Klere eind lopen (of wellicht leek dat zo door de drank :') )

Daar aangekomen, eerst nog in een gat gevallen met mijn been (vet veel pijn) toen bleek dat hij de sleutel was vergeten...
Na eveb nagedacht te hebben bedacht een andere vriend dat we wel een raampje in konden tikken :') (we jaren jong en hadden gedronken, don't blame us, het leek toen een goed idee :j )
Uiteindelijk, nadat hij eerst het verkeerde raampje had ingetikt, uiteindelijk het goede raampje gevonden zodat we de deur van binnenuit open konden doen.

Eenmaal binnen gingen we op verkenning uit en vonden we... Een tafeltennistafel :oo
Super leuk om te gebruiken natuurlijk, helemaal als de sfeer een beetje begint te knetteren, en de boel uiteindelijk uit mond in een trio :))
In plaats van een van de bedden van het gastenverblijf te gebruiken leek de tafeltennistafel ons een veel beter idee... Wat uiteraard super dom was, de tafel klapte in terwijl we bezig waren, waardoor we tussen de bladen vast zaten :') _O- wat een enorme domper op de sfeer gaf :') _O-

Anyway, een enorme waardevolle les want, ik kwam er achter dat ik erg slecht in delen ben, en een trio dus niks voor mij is en dat ik absoluut niet op vrouwen val :n

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:11

Ik heb op mijn externe harde schijf foto's staan met dat ik aan het zoenen ben met verschillende jongens. Deze foto's zijn gemaakt door mijn vriendinnen vroeger toen ik nog geen relatie had. Mijn vriend weet dit niet. :+

Verder ben ik heel braaf en geniet ik van alle juice die hier geplaatst wordt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:13

Ik werd gebeld of ik morgen in wou vallen op werk. Ik heb gezegd dat ik morgen niet kon.

Uiteraard ben ik gewoon lekker thuis morgen en heb ik geen plannen :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:18

Heerlijk topic om bij te lezen savonds :))

Ik ben te braaf en heb weinig toe te voegen, dus ik lees vooral lekker mee {:}

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 22:34

anoniem

Ik heb jarenlang aan sexting gedaan met een collega die bij het directie team hoort. Bij personeelsfeesten met aanhang erbij kan ik het prima vinden met zijn vrouw. Zelf was ik toen ook getrouwd en bij feesten zonder aanhang trekken we vaak nog maar elkaar toe, blijft dan nog wel netjes.

Oké, omdat anonieme biechten niet zo populair zijn, sexting is de bomb. Zo.