Maar mannen tussen de 33 en de 50...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Laatst een leuke jongen/man ontmoet maar hij is 26. En heeft een vriendin. Dus uiteraard verder niks mee gedaan. Maar ik was verbaasd over mezelf want ik heb serieus in jaren (zeker 10 jaar) niet een man ontmoet die ik leuk vond. Ik was serieus even door de war. Gewoon een man ontmoeten waar ik langer dan 5 minuten mee zou willen praten.![]()
Maar goed, te jong en bezet dus…..
Marocje schreef:Ja en nee. Tuurlijk zit je daar voor seks. Maar dan nog hoef ik niet meteen dickpics en de vraag of ik vanavond al kan daten. Die krijgen niet eens een antwoord terug want dat zijn ook de mensen die geen profielen lezen.
Ook daar wil ik gewoon een leuke chat en een klik voelen. En tja, die 22 jarige was niet eens de bedoeling dat ik daarmee ging chatten, wees hem ook eigelijk af vanwege de leeftijd maar de chat bleef toch lekker lopen.
Maargoed. Ik wil dus echt ouder met ervaring. En conditie![]()
Ailill schreef:Winged schreef:Hier beide manHet is vaker zo dat de man ouder is dan de vrouw. Dus voor jou vind ik het niet zo heel erg gek Ailill?
Als 'oudere vrouw' krijg je toch wel al snel de vraag 'hoe en wat met kinderen?'
Ik weet nog steeds niet of ik uberhaupt kinderen wil
Ik snap je punt overigens wel. Toevallig hier wel een kinderwens, ik wil het geen ding(etje) tussen ons noemen, misschien een beetje een praktisch bezwaar?
Hah fijn om te horen Berdien! Hier inmiddels de 3e vakantie geboekt! Hij komt uit de reisbranche, ik hoef enkel te kiezen en geld overmaken
janderegelaa schreef:Marocje schreef:Ja en nee. Tuurlijk zit je daar voor seks. Maar dan nog hoef ik niet meteen dickpics en de vraag of ik vanavond al kan daten. Die krijgen niet eens een antwoord terug want dat zijn ook de mensen die geen profielen lezen.
Ook daar wil ik gewoon een leuke chat en een klik voelen. En tja, die 22 jarige was niet eens de bedoeling dat ik daarmee ging chatten, wees hem ook eigelijk af vanwege de leeftijd maar de chat bleef toch lekker lopen.
Maargoed. Ik wil dus echt ouder met ervaring. En conditie![]()
Wel jammer dat 90% van de profielen op Novamora geen foto heeft. En ook geen tekst eigenlijk. (Ja, heb even een betaald accountje gemaakt om te kijken)
Marocje schreef:Hahaha, idd! Hoewel het overal anders gaat hoor: bij het stel waar ik eerder heen ging was het (maar 1 ronde) seks/wat drinken en weer naar huis.
Andere sekspartner hier in de buurt is het echt alleen heerlijke heftige seks. Vaak met een uur alweer thuis dus ideaal: slaap je goed van![]()
![]()
Tja en eerste sekspartner is nog steeds heerlijk meteen seks, verschillende rondes en s ochtends nog een paar uurtjes slaap pakken. Soms is het Snachts weer naar huis rijden als ik toch vroeg thuis moest zijn, dan is het puur seks.
Maar heb dus standaard mijn toilettas klaarstaan idd
Suzanne F. schreef:Marocje schreef:Hahaha, idd! Hoewel het overal anders gaat hoor: bij het stel waar ik eerder heen ging was het (maar 1 ronde) seks/wat drinken en weer naar huis.
Andere sekspartner hier in de buurt is het echt alleen heerlijke heftige seks. Vaak met een uur alweer thuis dus ideaal: slaap je goed van![]()
![]()
Tja en eerste sekspartner is nog steeds heerlijk meteen seks, verschillende rondes en s ochtends nog een paar uurtjes slaap pakken. Soms is het Snachts weer naar huis rijden als ik toch vroeg thuis moest zijn, dan is het puur seks.
Maar heb dus standaard mijn toilettas klaarstaan idd
![]()
Als ik jouw libido zou hebben dan zou ik er dik geld mee gaan verdienen, dat weet ik zeker.