Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 22:25

Hier ook altijd oudere mannen, kan er niks aan doen :)) Meestal zo'n 15 jaar ouder. Tijd terug man van 20 jaar ouder. Probleem is dan toch wel dat hij al kinderen heeft en een huwelijk achter de rug; daar begin ik niet aan voor een serieuze relatie.

Maar mannen tussen de 33 en de 50... :~

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 22:27

Suzanne F. schreef:
Laatst een leuke jongen/man ontmoet maar hij is 26. En heeft een vriendin. Dus uiteraard verder niks mee gedaan. Maar ik was verbaasd over mezelf want ik heb serieus in jaren (zeker 10 jaar) niet een man ontmoet die ik leuk vond. Ik was serieus even door de war. Gewoon een man ontmoeten waar ik langer dan 5 minuten mee zou willen praten. _O-
Maar goed, te jong en bezet dus…..

:') Haha, zul je altijd zien hè...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 22:28

Ja en nee. Tuurlijk zit je daar voor seks. Maar dan nog hoef ik niet meteen dickpics en de vraag of ik vanavond al kan daten. Die krijgen niet eens een antwoord terug want dat zijn ook de mensen die geen profielen lezen.

Ook daar wil ik gewoon een leuke chat en een klik voelen. En tja, die 22 jarige was niet eens de bedoeling dat ik daarmee ging chatten, wees hem ook eigelijk af vanwege de leeftijd maar de chat bleef toch lekker lopen.

Maargoed. Ik wil dus echt ouder met ervaring. En conditie :') _O-

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 08:11

Marocje schreef:
Ja en nee. Tuurlijk zit je daar voor seks. Maar dan nog hoef ik niet meteen dickpics en de vraag of ik vanavond al kan daten. Die krijgen niet eens een antwoord terug want dat zijn ook de mensen die geen profielen lezen.

Ook daar wil ik gewoon een leuke chat en een klik voelen. En tja, die 22 jarige was niet eens de bedoeling dat ik daarmee ging chatten, wees hem ook eigelijk af vanwege de leeftijd maar de chat bleef toch lekker lopen.

Wel jammer dat 90% van de profielen op Novamora geen foto heeft. En ook geen tekst eigenlijk. (Ja, heb even een betaald accountje gemaakt om te kijken :D )

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 08:56

Ailill schreef:
Winged schreef:
Het is vaker zo dat de man ouder is dan de vrouw. Dus voor jou vind ik het niet zo heel erg gek Ailill?

Als 'oudere vrouw' krijg je toch wel al snel de vraag 'hoe en wat met kinderen?'
Ik weet nog steeds niet of ik uberhaupt kinderen wil :+
Hier beide man :)

Ik snap je punt overigens wel. Toevallig hier wel een kinderwens, ik wil het geen ding(etje) tussen ons noemen, misschien een beetje een praktisch bezwaar?

Hah fijn om te horen Berdien! Hier inmiddels de 3e vakantie geboekt! Hij komt uit de reisbranche, ik hoef enkel te kiezen en geld overmaken :')

Hahah oeps! Sorry!

Novamora ken ik helemaal niet en zo te lezen is dat ook met een reden _O- da's niet wat ik wil :+

Ik heb altijd gezegd, als er een kind komt dan blijft dat bij 1. Maar momenteel is er hier geen goede reden om voor kinderen te kiezen :=

Bonjour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 10:54

Hallo allemaal kom hier even met de deur in huis vallen

Een jaar of 7 geleden heb ik via tinder pepper en lexa gedate. Weinig succesvol en uiteindelijk gedacht dat ik de ware had gevonden maar die had zich beter bij second love kunnen aanmelden hahaha. Anyways ik ben nu 40 heb alles wel op de rit en ben eigenlijk wel weer op zoek naar een leuke vent. Weet alleen niet zo goed waar ik nou moet beginnen parship, lexa happn of toch maar weer tinder proberen... wat zouden jullie doen?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 10:57

janderegelaa schreef:
Marocje schreef:

Wel jammer dat 90% van de profielen op Novamora geen foto heeft. En ook geen tekst eigenlijk. (Ja, heb even een betaald accountje gemaakt om te kijken :D )

Vandaar dat ik daar zover opmerkingen over krijg. Wel een foto en flinke tekst (volgens een aantal teveel, whahaha.) Jammer dat je hier geen foto’s mag delen ander had ik nog wel wat pareltjes.. Als in screenshots van chats dan.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 12:59

Ik heb je profiel nog niet gezien anders....

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 13:02

janderegelaa schreef:
Ik heb je profiel nog niet gezien anders....

Nightwish ben ik. Met foto en woonplaats erbij. Maar had jou ook niet gespot nog..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 14:30

Ohoh, ik voel een date tussen marocje en janderegelaa aankomen _O-

Flauw geintje _O-

@bonjour, geen flauw idee wat nu het beste is om te gebruiken. Dat ligt er echt aan wat voor mens je zelf bent en wat je zoekt

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 14:38

Whahaha, ik had Jan idd niet gezien, maar inmiddels gespot.
Helaas, de afstand werkt tegen _O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 14:39

Afstand is te overbruggen :P

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 14:42

Jan komt door het hele land dus is vast geen probleem :+
Ik hoor graag de verhalen..... :D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 14:45

Ahwww maar we gunnen het je allemaal marocje _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 15:07

Je moet er wat voor over hebben ;)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 16:01

Whahaha, nee ik ben daar heel duidelijk in. Ontvang niet en ik rij niet verder dan een half uur. Alleen naar de anderen toe, geen hotel dates ed.

En nog steeds genoeg keuze <<)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 16:11

Nu heb ik medelijden met janderegelaa :Y)

Hahaha soms ben ik best grappig _O-

Maar fijn dat je nog meer dan genoeg keuzes hebt.
Ik blijf het ergens geniaal vinden dat je specifiek alleen connectie + seks zoekt en ansich niks meer dan dat

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 16:24

Ik gok zo dat Jan de Regelaar ook niks te klagen heeft; op de site ziet ie er goed uit met een pakkende tekst. Daar scoor je echt wel punten mee want het merendeel heeft daar gewoon niks staan.

En idd: ik geniet echt van deze levensstijl nu. Zoveel quality time! Vrijdag naar een stel voor het eerst, die hebben me nu ook uitgenodigd om te komen eten (slapen zou ik al). Maar dat doe ik dus normaal niet. Wat drinken, een nacht seks, lekker ontbijtje en weer naar huis. Dus nog ff denken..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 17:56

Dat noemen we Woppen :j

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 18:50

Hahaha, idd! Hoewel het overal anders gaat hoor: bij het stel waar ik eerder heen ging was het (maar 1 ronde :\ ) seks/wat drinken en weer naar huis.

Andere sekspartner hier in de buurt is het echt alleen heerlijke heftige seks. Vaak met een uur alweer thuis dus ideaal: slaap je goed van :):) :Z

Tja en eerste sekspartner is nog steeds heerlijk meteen seks, verschillende rondes en s ochtends nog een paar uurtjes slaap pakken. Soms is het Snachts weer naar huis rijden als ik toch vroeg thuis moest zijn, dan is het puur seks.

Maar heb dus standaard mijn toilettas klaarstaan idd :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 19:34

Marocje schreef:
Hahaha, idd! Hoewel het overal anders gaat hoor: bij het stel waar ik eerder heen ging was het (maar 1 ronde : ) seks/wat drinken en weer naar huis.

Andere sekspartner hier in de buurt is het echt alleen heerlijke heftige seks. Vaak met een uur alweer thuis dus ideaal: slaap je goed van :):) :Z

Tja en eerste sekspartner is nog steeds heerlijk meteen seks, verschillende rondes en s ochtends nog een paar uurtjes slaap pakken. Soms is het Snachts weer naar huis rijden als ik toch vroeg thuis moest zijn, dan is het puur seks.

_O-
Als ik jouw libido zou hebben dan zou ik er dik geld mee gaan verdienen, dat weet ik zeker. :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 19:44

_O- _O- Dat heb ik dus echt vaker gehoord. Maar nee, hobby en werk houd ik toch liever gescheiden :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 19:48

Marocje schreef:
_O- _O- Dat heb ik dus echt vaker gehoord. Maar nee, hobby en werk houd ik toch liever gescheiden :')

Ik zou van mijn hobby mijn werk maken, meteen! Ik zou meer gaan verdienen dan ik nu doe waarschijnlijk. :')

Maar goed, dat zit er voor mij niet in. Ik zal gewoon naar kantoor moeten. :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 20:00

Das ook een fetish, ga ervoor Suzanne :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 20:38

Suzanne F. schreef:
Marocje schreef:
Hahaha, idd! Hoewel het overal anders gaat hoor: bij het stel waar ik eerder heen ging was het (maar 1 ronde : ) seks/wat drinken en weer naar huis.

_O-
Als ik jouw libido zou hebben dan zou ik er dik geld mee gaan verdienen, dat weet ik zeker. :+

:') :') ik vind het echt heerlijk om hier mee te lezen, voor dit soort commentaar