Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 21:47

NoTrouble schreef:
Dat mijn auto voor z’n eerste beurt moest vandaag en ik daar “even” op zou wachten, en toen bleek de distributieriem al kapot te zijn -O- Hij is in maart nieuw afgeleverd en heeft net 25.000 km op de teller dus ik had geen problemen verwacht.

Nu heb ik een vervangende auto mee gekregen maar ik wil gewoon m’n eigen terug, al m’n zooi ligt daar in :+

Distributieriem gaat meestal zo'n 10 jaar a ongeveer 100.000km mee. Dus dat is wel heel bijzonder. Kan best zijn dat er een fabrieksfout is gemaakt waardoor die snel kapot gaat? Al lijkt me dat vrij frappant.

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 21:48

Marije_1997 schreef:
fotolijstje schreef:
Autorijlessen zijn duur 8)7 gelukkig heb ik hele lieve ouders en buren waarvan ik de auto mag lenen om wat meer te oefenen.

Ik was zo'n 2000 euro kwijt. Aan alles. En dan nog es bijna 1000 voor m'n be. En dan komt er een auto, wat ook geld kost. Je gaat nu bedragen tegen komen waarvan je over een paar jaar denkt ach zo weinig maar.

En dan hopen dat je auto niet zo’n maandag-morgen-exemplaar blijkt te zijn als die van mij :')

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 21:50

Marije_1997 schreef:
NoTrouble schreef:
Dat mijn auto voor z’n eerste beurt moest vandaag en ik daar “even” op zou wachten, en toen bleek de distributieriem al kapot te zijn -O- Hij is in maart nieuw afgeleverd en heeft net 25.000 km op de teller dus ik had geen problemen verwacht.

Nu heb ik een vervangende auto mee gekregen maar ik wil gewoon m’n eigen terug, al m’n zooi ligt daar in :+

Distributieriem gaat meestal zo'n 10 jaar a ongeveer 100.000km mee. Dus dat is wel heel bijzonder. Kan best zijn dat er een fabrieksfout is gemaakt waardoor die snel kapot gaat? Al lijkt me dat vrij frappant.

Het valt wel onder garantie, wat de oorzaak is geen idee heb er niet op doorgevraagd want het is g*dzijdank een zakelijke lease auto. Mijn irritatie is dus vooral het gedoe. Kan ik morgen die kant weer op karren en ik hou niet van rijden in een vreemde auto.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 21:51

_San87_ schreef:
Arethe schreef:
Ik gok erop dat de airpods dan weg zijn en het blikje blijft liggen.
Wel leuk experiment zo :D

Ik heb ze er neergelegd, ernaast om mee te beginnen, we gaan het zien :7.

Let the games begin! *\o/*

Ik had net een irritante neushaar weg geplukt (echt ongelooflijk, nauwelijks lichaamsbeharing maar na mijn 35e wel die ene opeens cadeau gekregen). Zo'n nies salvo gehad dat Nederland de komende 7 dagen goed weer moet hebben!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 22:02

Dat ik nu pas link na maanden waar die vervelende lichamelijke klachten wegkomen... En dat terwijl ik dat al zo vaak eerder heb meegemaakt. Alleen herken ik het nu wel even een stukje sneller....

Twijfel om dus toch te appen aangezien het negatief is dat ik woensdag wel kom. Ik denk voor mij persoonlijk dat het even beter is om een week niet te gaan en na te denken en rust te pakken. uiteraard wil ik wel naar mijn nieuwe werkt die geeft het tegenovergestelde namelijk plezier.

En dat ik vanmiddag iets inademde of inslikte wat ik in de caviabak heb liggen voor het meer opvangen van urine :') Brandde vet erg op mijn tong , ik in de stress maar gelukkig kon het spul geen kwaad en leef ik nog steeds en nergens last van :') Of het was weer zo'n domme lichamelijke klacht ik heb het wel eens vaker echt iets voor mij weer :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 22:05

Zebrastreep schreef:
Dat ik nu pas link na maanden waar die vervelende lichamelijke klachten wegkomen... En dat terwijl ik dat al zo vaak eerder heb meegemaakt. Alleen herken ik het nu wel even een stukje sneller....

Twijfel om dus toch te appen aangezien het negatief is dat ik woensdag wel kom. Ik denk voor mij persoonlijk dat het even beter is om een week niet te gaan en na te denken en rust te pakken. uiteraard wil ik wel naar mijn nieuwe werkt die geeft het tegenovergestelde namelijk plezier.

En dat ik vanmiddag iets inademde of inslikte wat ik in de caviabak heb liggen voor het meer opvangen van urine :') Brandde vet erg op mijn tong , ik in de stress maar gelukkig kon het spul geen kwaad en leef ik nog steeds en nergens last van :') Of het was weer zo'n domme lichamelijke klacht ik heb het wel eens vaker echt iets voor mij weer :+

Laat mij eens raden. -O- stress door het werk?!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 22:07

Ja ik weet het nu wel zeker hoor! Gelukkig ga ik deze week wel weer naar mijn PGB adres heb daar wel echt weer even zin in misschien dat hun mij tijdelijk nog even kunnen helpen door mij wat vaker in te plannen :j Maar ik ga morgen direct even een advertentie zetten op een PGB website dat ik mijzelf aanbied voor PGB werk. Wou vandaag even een dagje rust en met mijn jonge paardje op pad. Heeft mij zeker even goed gedaan

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 22:29

Marije_1997 schreef:
fotolijstje schreef:
Autorijlessen zijn duur 8)7 gelukkig heb ik hele lieve ouders en buren waarvan ik de auto mag lenen om wat meer te oefenen.

Ik was zo'n 2000 euro kwijt. Aan alles. En dan nog es bijna 1000 voor m'n be. En dan komt er een auto, wat ook geld kost. Je gaat nu bedragen tegen komen waarvan je over een paar jaar denkt ach zo weinig maar.

Ben zo blij dat mijn ouders vanaf mijn geboorte er al voor gingen sparen ( met mijn geld hoor ;) )

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 22:46

Zebrastreep schreef:
Ja ik weet het nu wel zeker hoor! Gelukkig ga ik deze week wel weer naar mijn PGB adres heb daar wel echt weer even zin in misschien dat hun mij tijdelijk nog even kunnen helpen door mij wat vaker in te plannen :j Maar ik ga morgen direct even een advertentie zetten op een PGB website dat ik mijzelf aanbied voor PGB werk. Wou vandaag even een dagje rust en met mijn jonge paardje op pad. Heeft mij zeker even goed gedaan

*\o/*

Goedzo. Je bent het echt waard en je werk is het niet waard om er letterlijk pijn van te krijgen.

KenJeMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 23:05

Justme_Lisaa schreef:
Dat ik een sneltest via het werk heb aangevraagd, moet ervoor reizen en dan horen dat er nog niemand is om überhaupt de test af te nemen..

Toch wel met de auto neem ik aan? (Omdat je zegt reizen)

AmyII

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 23:13

Dat mijn hart tekeer gaat. Hij klopt echt te snel… Maarja, fysiek gezond verklaard. Psychisch echter… Dacht dat ik wel redelijk aan het herstellen was van mijn burn-out. Toch weer teveel gedaan denk ik.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 23:17

Dat sinds het begin van de lockdown m'n depressie flink heftig erger wordt omdat ik mijn manier van ermee dealen niet meer kan beoefenen... Ik mis de gym... :(

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 23:19

ZoeyDercks schreef:
Dat sinds het begin van de lockdown m'n depressie flink heftig erger wordt omdat ik mijn manier van ermee dealen niet meer kan beoefenen... Ik mis de gym... :(

Dat is wel echt klote. Ik weet waar je het over hebt en ik wil je een hart onder de riem steken. De huidige (en alle andere) lockdown(s) hebben echt wel heel, heel veel impact.

Sterkte! :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 23:40

Sinds gisterenavond al buikgriep :r

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 23:45

AmyII schreef:
Dat mijn hart tekeer gaat. Hij klopt echt te snel… Maarja, fysiek gezond verklaard. Psychisch echter… Dacht dat ik wel redelijk aan het herstellen was van mijn burn-out. Toch weer teveel gedaan denk ik.

Ook herstellen kan lastig zijn. Dan krijgt je hoofd de tijd om alles te verwerken... ;) Pas goed op jezelf :*

ZoeyDercks schreef:

Grote virtuele knuffel van mij :(:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 00:32

Muggen, heel veel muggen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 00:54

ZoeyDercks schreef:

Ik mis de gym ook heel erg. Al een paar momenten gehad dat ik me poedersuiker voelde en dat ik wist dat sporten zou helpen, maar helaas.. ik hoop dat het niet zo lang duurt als vorig jaar.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 00:55

nicole_floor schreef:
Muggen, heel veel muggen.

Die zijn er weer |(

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 00:59

Kookaburra schreef:
AmyII schreef:

Ook herstellen kan lastig zijn. Dan krijgt je hoofd de tijd om alles te verwerken... ;) Pas goed op jezelf :*

ZoeyDercks schreef:

Grote virtuele knuffel van mij :(:)

Lief! Mijn hoofd krijgt alle tijd hoor… Soms zit er een dag tussen dat ‘t even wat minder is en ik moet dit leren erkennen.

Feit blijft dat zo’n rammelend hart eng voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 01:59

Vandaag voor het eerst met trailer gereden en dat maakt mij niet trots op ons mooie dorp:

2x werd er geprobeerd mij van de weg te drukken, 1x werd er rakelings ingehaald en 1x ging een vrachtwagen bovenop mij rijden. Ik was maar 10 minuutjes onderweg in totaal want ik moest in ons dorp zijn.

Ook als je ruiters en menners tegen komt:

Je kunt niet met een paard volop de rem en ze zijn onvoorspelbaar, dus....

Houdt afstand!
Rijdt rustig!
Wacht even zodat je elkaar kunt passeren als je de bocht in moet.

Hou het leuk voor iedereen op de weg.

Grrr.

Zo!, moest even zoeken naar dit topic... Het hoge woord is eruit. :D

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 02:30

Plafonddienst. Again %)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 02:51

Dat ik begin september meegedaan heb met een vrienden-softbaltoernooi en mijn bovenbenen nog steeds branden als ik opsta :')

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 03:14

Net 2 bizar harde knallen van het vuurwerk en nu natuurlijk klaar wakker. poedersuiker….

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 04:53

En nog steeds wakker, thanks jongens…

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 06:11

Lig verdorie ook alweer een paar uur wakker.