Dat moeten beide partijen wel prettig vinden natuurlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Kan je niet een (paar) nachtje(s) logeren en de boel even overnemen? Dus koken, overdag wat leuks doen met de kinderen etc zodat zij even echt vrij kan zijn en iets voor zichzelf doen of een extra dutje?
Blijheid schreef:Blijheid schreef:Kan je niet een (paar) nachtje(s) logeren en de boel even overnemen? Dus koken, overdag wat leuks doen met de kinderen etc zodat zij even echt vrij kan zijn en iets voor zichzelf doen of een extra dutje?
Ik zie dat hier een reactie is verwijderd omdat iemand een nieuw topic heeft geopend, dus dit slaat nu nergens meer op
fleurtjeuh schreef:_Bonte_ schreef:Hoe noemen we : genieten van iemand anders zijn genot ?
Compersie
Blijdschap om een anders blijdschap
Fearn schreef:Hoi, heeft iemand tips voor een boek voor autotheorie? Welke is goed/makkelijk om uit te leren?
& misschien sites met gratis oefeningen?
Mijn rij-instructeur had een site aanbevolen, maar daar betaal je 50 euro en heb je maar een paar weken beschikking over de informatie/opdrachten. Ik wil er goed de tijd voor nemen
Amber_anne schreef:Ik zou toch aanmelden bij een site. Alleen een boek redt je het niet mee naar mijn ervaring. Staat ook niet alles in wat ze vragen op het examen. Bij een website kan je ook oefenen met de rare vragenstelling van het CBR
Kookaburra schreef:Amber_anne schreef:Ik zou toch aanmelden bij een site. Alleen een boek redt je het niet mee naar mijn ervaring. Staat ook niet alles in wat ze vragen op het examen. Bij een website kan je ook oefenen met de rare vragenstelling van het CBR
Ik heb mijn theorie-examen twee keer in 1x gehaald met leren uit een boek en met wat oefenexamens op internet. (Ja, de geldigheid van mijn theorie-examen was verlopen).
Ik kan dan wel goed uit boeken leren. Als je dat lastig vindt wordt het een uitdaging.
Amber_anne schreef:Ik zou toch aanmelden bij een site. Alleen een boek redt je het niet mee naar mijn ervaring. Staat ook niet alles in wat ze vragen op het examen. Bij een website kan je ook oefenen met de rare vragenstelling van het CBR
Cowboy55 schreef:Amber_anne schreef:Ik zou toch aanmelden bij een site. Alleen een boek redt je het niet mee naar mijn ervaring. Staat ook niet alles in wat ze vragen op het examen. Bij een website kan je ook oefenen met de rare vragenstelling van het CBR
Het CBR is er in de loop van de jaren idd niet beter op geworden. Eind jaren 80 haalde ik mijn theorie ‘met twee vingers in de neus’. Toen mijn dochter in 2015 theorie examen deed dacht ik: ‘wat moet ik met die domme plaatjes?’. Heeft niks met kennis of inzicht te maken, gaat puur om situaties uit het hoofd leren.
Lisa_22 schreef:Volgens de RIVM duurt een quarantaine na positieve test 10 dagen en mag je er eventueel na 8 dagen uit bij een negatieve test. Dus dan zou ik denken dat je wel uit quarantaine mag nu. https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-1 ... n-isolatie
RIVM schreef:Heb je coronaklachten? Dan ga je voor een periode van maximaal 14 dagen in isolatie.
Ibbel schreef:Over autotheorieexamen gesproken...
Wat ik me echt afvraag is waarom je bij het verlengen van je rijbewijs geen overzichtje krijgt van gewijzigde verkeersregels sinds je examen hebt gedaan. Zou verrekte handig zijn.
Ik heb meer dan 40 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald en zou nu vermoedelijk ook kansloos zakken voor het theorieexamen. Er zijn nogal wat regeltjes veranderd/bij gekomen in die 40 jaar.
c_alsemgeest schreef:Buiten het feit dat het handig is, en zeker via een digitaal medium vrij makkelijk te handhaven, gaan ze dit imo niet doen
want:
Officieel is de houder van het rijbewijs verantwoordelijk om zichzelf op de hoogte te houden van nieuwe/aangepaste verkeersregels.
En daar zullen ze zich altijd op beroepen.