WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 14:31

:knuffel: Gefeliciteerd. Je man krijgt de volgende keer een paar sokken?

Foaly

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 14:42

Honey, throw the whole man away :=

OK, dat is misschien wat drastisch. Maar een stevig gesprek lijkt me hier zeker op z'n plaats want die sodastream 'voor jullie allemaal' had ie ook wel ergens tussendoor kunnen kopen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 14:44

Wauw Moestuin, dat vind ik echt heel lelijk van je man. Ik snap dat je heel erg teleurgesteld bent. :(:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 14:56

Ik zou het teruggeven op zijn verjaardag.Het is toch een kado voor allemaal.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 14:59

Gefeliciteerd moestuin! En volgende keer geen hints geven, maar gewoon zeggen wat je wilt.

En voor de verjaardag van je man zou ik grotendeels de cadeaus halen die jij wilde, maar ook gezamenlijk gebruikt kunnen worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 15:12

Ik heb echt letterlijk een lego item onder zijn neus geduwd en gezegd: Het is bijna overal uitverkocht dus als je dit wil geven als cadeau moet je snel zijn. Waarop hij nog vroeg: Welke winkel heeft het nog.

Ik heb het ter spraken gebracht maar hij is nogal op zijn tenen getrapt blijkbaar. Een hoop flut excuses en dat hij er aan gaat denken volgend jaar maar goed. Hoor ik ook elk jaar. Dus denk dat de tip van San nog het best is. Binnen een half jaar ook geen moeite meer doen. Nog zo goedkoop -O-

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 15:27

Moestuin schreef:
Ik heb echt letterlijk een lego item onder zijn neus geduwd en gezegd: Het is bijna overal uitverkocht dus als je dit wil geven als cadeau moet je snel zijn. Waarop hij nog vroeg: Welke winkel heeft het nog.

Ik heb het ter spraken gebracht maar hij is nogal op zijn tenen getrapt blijkbaar. Een hoop flut excuses en dat hij er aan gaat denken volgend jaar maar goed. Hoor ik ook elk jaar. Dus denk dat de tip van San nog het best is. Binnen een half jaar ook geen moeite meer doen. Nog zo goedkoop -O-

Ik had denk ik gezegd dat hij voor het einde van de dag een fatsoenlijk cadeau kon gaan regelen voor een gelijkwaardig bedrag als wat jij hem de afgelopen jarig gegeven hebt en dat hij anders nooit meer wat krijgt. Is hij even bezopen..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 15:31

Moestuin schreef:
Nou, ik ben vandaag dik teleurgesteld. Elk jaar pak ik flink uit voor mijn man zijn verjaardag. Uit eten, weekendje weg, flink cadeau etc. Voor mijn verjaardag heeft hij nog nooit zoiets geregeld. Ik heb al meermaals aangeven toch echt wel eens uit eten te willen of weg te gaan. Maar goed, het leek er niet in te zitten.

Dus dit jaar ruim op voorhand allerlei zaken van lego doorgestuurd, getoond. Robotstofzuiger, nieuwe steelstofzuiger, keukenrobot etc. Noem maar op. En ik heb serieus een sodastream gekregen -O- Want lego kun je tussendoor ook wel eens kopen. Elk jaar rond de €400/€500 kwijt voor zijn verjaardag en ik krijg een sodastream. Kom op hé…
Zegt hij dan nog: Ja, tis meer een cadeau voor ons allemaal hé. Ja joh, denk je?

Dus eigenlijk heeft hij zichzelf een cadeau gedaan :o ik hoop voor je dat het een soort grap is en dat je in de loop van de dag nog een leukere verrassing krijgt, anders zou ik denk ik het bedrag voor zijn eerstvolgende cadeau zeker met de helft minderen en daarvan deze week alvast lekker iets voor jezelf kopen :o

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 17:23

Voor zijn verjaardag de flessen van de sodastream geven.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 17:25

ardo_iggy schreef:
Voor zijn verjaardag de flessen van de sodastream geven.

Ja zoiets zou ik ook doen :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 17:31

Ik zou denk ik zo'n bitch zijn die iets huishoudelijks/nuttigs vooral voor mezelf zou kopen voor zijn verjaardag en dan lekker sarcastisch zou zeggen dat het een cadeau is 'voor ons allemaal'. }>
Of bijvoorbeeld een mega pak toiletpapier ofzo. :Y) O:)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 17:41

lor1_1984 schreef:
Ik zou denk ik zo'n bitch zijn die iets huishoudelijks/nuttigs vooral voor mezelf zou kopen voor zijn verjaardag en dan lekker sarcastisch zou zeggen dat het een cadeau is 'voor ons allemaal'. }>

20 pakken bakboter! "Ja, is voor ons allemaal" :')

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 17:44

Moestuin, kun je nog ruilen?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 17:49

LWDaisy schreef:
lor1_1984 schreef:

20 pakken bakboter! "Ja, is voor ons allemaal" :')

Ja juist. _O-

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:45

Gefeliciteerd Moestuin!

Dit zou voor mij reden zijn om mijn zijn verjaardag spontaan te vergeten, in de hoop dat hij dan voortaan die ongein ook gewoon laat. Kopen we wel gewoon een leuk legoding of gaan we een keer lekker uit eten als we daar zin in hebben zonder er zo'n verjaardagskwestie van te maken.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 19:23

Omg, dit doet me denken aan dat ik voor de eerste verjaardag dat ik samen was met mijn man een nachtje weg had geregeld inclusief restaurantje en dagje Efteling als verjaardagscadeau.

Voor mijn verjaardag 2 maanden later kreeg ik een tijdschrift dat hij snel op dezelfde dag had gehaald omdat hij het eigenlijk was vergeten :+
We zijn wel nog steeds samen na 6 jaar en een zoon rijker :+

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 19:54

Al die terugpakacties zijn natuurlijk leuk, maar weinig constructief. Jullie zijn getrouwd en hebben een kind, genoeg reden om elkaar niet zo kinderachtig te benaderen, lijkt me.
Ik zou wel het gesprek aangaan en afspreken geen cadeaus meer voor elkaar te doen en voor mijn eigen verjaardag iets kopen dat ik graag zou willen hebben. Hij kan dat dan ook voor zichzelf dan doen. Geen stress en teleurstelling meer.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 20:41

Dreamybol schreef:
Al die terugpakacties zijn natuurlijk leuk, maar weinig constructief. Jullie zijn getrouwd en hebben een kind, genoeg reden om elkaar niet zo kinderachtig te benaderen, lijkt me.
Ik zou wel het gesprek aangaan en afspreken geen cadeaus meer voor elkaar te doen en voor mijn eigen verjaardag iets kopen dat ik graag zou willen hebben. Hij kan dat dan ook voor zichzelf dan doen. Geen stress en teleurstelling meer.

Jij dacht dat alle terug-pak acties serieus bedoeld waren?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:10

c_alsemgeest schreef:
Dreamybol schreef:

Ik hoopte van niet. Maar geschreven tekst hè.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:17

Er is niets meer extra van cadeau gekomen maar we gaan wel nog uit eten. Toen ik van de visite ontzettend leuke cadeaus kreeg snapte hij wel dat zijn actie niet handig was :')
Voor de rest een topkerel. Hij gaat helemaal mee in mijn uit de hand gelopen schapenobsessie etc. Maar dit heeft hij even slecht aangevoeld. Oh, en we gaan morgen winkelen _O-

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:37

Afgelopen verjaardag een paard onesie gekregen :')
Heb hem maar doorgegeven aan nichtje, die was er wel blij mee :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:41

Dan had hij op zijn minst gekke schapendingen kunnen halen. kekke sokken of een mok ofzo. _O-

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:57

c_alsemgeest schreef:
Dreamybol schreef:

Die van mij was semi-serieus.
Ik zou wsl alsnog een leuk cadeau geregeld hebben maar dan eerst een huishoudelijk product ofzo geven en passief-agressief of sarcastisch de opmerking terugkaatsen dat het meer een cadeau voor ons allemaal is.
Maar ik geef toe, ik kan een ontzettende petty bitch zijn. :')

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:03

Nou ja, ik ging me dan ook niet meer tot het naadje uitsloven voor zijn verjaardag. Maar dat is toch geen terug-pak actie?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:16

Er is toch ook weinig meer aan als je helemaal voorschrijft welk cadeau je wilt... en ook nog moet zeggen waar het te koop is...dan kan je het net zo goed meteen ook zelf bestellen ook, dan maakt dan toch ook geen verschil meer :=