Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Ik heb echt letterlijk een lego item onder zijn neus geduwd en gezegd: Het is bijna overal uitverkocht dus als je dit wil geven als cadeau moet je snel zijn. Waarop hij nog vroeg: Welke winkel heeft het nog.
Ik heb het ter spraken gebracht maar hij is nogal op zijn tenen getrapt blijkbaar. Een hoop flut excuses en dat hij er aan gaat denken volgend jaar maar goed. Hoor ik ook elk jaar. Dus denk dat de tip van San nog het best is. Binnen een half jaar ook geen moeite meer doen. Nog zo goedkoop
Moestuin schreef:Nou, ik ben vandaag dik teleurgesteld. Elk jaar pak ik flink uit voor mijn man zijn verjaardag. Uit eten, weekendje weg, flink cadeau etc. Voor mijn verjaardag heeft hij nog nooit zoiets geregeld. Ik heb al meermaals aangeven toch echt wel eens uit eten te willen of weg te gaan. Maar goed, het leek er niet in te zitten.
Dus dit jaar ruim op voorhand allerlei zaken van lego doorgestuurd, getoond. Robotstofzuiger, nieuwe steelstofzuiger, keukenrobot etc. Noem maar op. En ik heb serieus een sodastream gekregenWant lego kun je tussendoor ook wel eens kopen. Elk jaar rond de €400/€500 kwijt voor zijn verjaardag en ik krijg een sodastream. Kom op hé…
Zegt hij dan nog: Ja, tis meer een cadeau voor ons allemaal hé. Ja joh, denk je?
lor1_1984 schreef:Ik zou denk ik zo'n bitch zijn die iets huishoudelijks/nuttigs vooral voor mezelf zou kopen voor zijn verjaardag en dan lekker sarcastisch zou zeggen dat het een cadeau is 'voor ons allemaal'.
Of bijvoorbeeld een mega pak toiletpapier ofzo.![]()
LWDaisy schreef:lor1_1984 schreef:Ik zou denk ik zo'n bitch zijn die iets huishoudelijks/nuttigs vooral voor mezelf zou kopen voor zijn verjaardag en dan lekker sarcastisch zou zeggen dat het een cadeau is 'voor ons allemaal'.
Of bijvoorbeeld een mega pak toiletpapier ofzo.![]()
20 pakken bakboter! "Ja, is voor ons allemaal"
Dreamybol schreef:Al die terugpakacties zijn natuurlijk leuk, maar weinig constructief. Jullie zijn getrouwd en hebben een kind, genoeg reden om elkaar niet zo kinderachtig te benaderen, lijkt me.
Ik zou wel het gesprek aangaan en afspreken geen cadeaus meer voor elkaar te doen en voor mijn eigen verjaardag iets kopen dat ik graag zou willen hebben. Hij kan dat dan ook voor zichzelf dan doen. Geen stress en teleurstelling meer.
c_alsemgeest schreef:Dreamybol schreef:Al die terugpakacties zijn natuurlijk leuk, maar weinig constructief. Jullie zijn getrouwd en hebben een kind, genoeg reden om elkaar niet zo kinderachtig te benaderen, lijkt me.
Ik zou wel het gesprek aangaan en afspreken geen cadeaus meer voor elkaar te doen en voor mijn eigen verjaardag iets kopen dat ik graag zou willen hebben. Hij kan dat dan ook voor zichzelf dan doen. Geen stress en teleurstelling meer.
Jij dacht dat alle terug-pak acties serieus bedoeld waren?
c_alsemgeest schreef:Dreamybol schreef:Al die terugpakacties zijn natuurlijk leuk, maar weinig constructief. Jullie zijn getrouwd en hebben een kind, genoeg reden om elkaar niet zo kinderachtig te benaderen, lijkt me.
Jij dacht dat alle terug-pak acties serieus bedoeld waren?