Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Feest in de zomer heeft ook voordelen maar het is niet wat je had gepland! Hoop dat jullie alsnog een hele fijne dag hebben!
Was ook de eerste keer dat m'n moeder mijn jurk in het echt zag. Heb ook besloten toch wel een sluier te willen, dus die heb ik nog van mijn ouders gehad. En dinsdagavond hebben we de doosjes voor onze bedankjes gevouwen, dan is dat alvast gebeurd, wat een werk
Komt voor jou ook dichtbij!
sos help?
maar genieten van de ceremonie 
Ik heb mijn eigen jurk ontworpen en zij gaat het werkelijkheid maken. Ze heeft alle maten opgenomen, al m'n vragen beantwoord en nu kan ik op stoffenjacht! Ik besefte me dat ik veel jurken gewoon niet helemaal mooi vind, het is of heel erg 'girly' of heel 'classy' en ik ben dat beide niet haha. Ook kost het huren van een jurk zelfs nog meer dan dat zij het voor me gaat maken. Ze maakt vaker bruidsjurken dus ik heb er alle vertrouwen in. Heel gaaf dat het nu 'echt' begint!
_Lorette_ schreef:Wat gaaf, Laughterline! Ben ontzettend benieuwd naar het eindresultaat.
Krijgen jullie bijzonder verlof voor de bruiloft? Hoe werkt zoiets als je meer dan één dag krijgt... Ik kan nergens vinden wanneer je die dan precies op moet nemen. De dag zelf lijkt me logisch, maar mag je het verder zelf bepalen?
hij kan het niet loslaten. Er is wel hulp gelukkig. Ik heb écht vrij genomen en kom niet in de stal. 

Heb je het kunnen verplaatsen of toch nog kunnen gaan?