De grote grap is dat ik eigenlijk helemaal niet zo van zoetigheid hou
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rockwitch schreef:Mijn vriend heeft ook een enorm uit de hand gelopen hobby brouwerij. Gelukkig zodanig uit de hand gelopen dat ze niet meer thuis kunnen brouwen dus thank God geen brouwketels meer in de schuur maar ergens anders. Dus vanuit hier kan ook heel lokaal bier evt in het pakket terecht komen voor een bier liefhebber.
maar mijn man vindt een erg lokaal (speciaal) biertje fantastisch ! Matheno schreef:_AB_ schreef:Hier juist liever pure chocola!
En ik ben ook fan van koffie en (plaatselijke) speciaalbiertjes.
De huistijgers hier vinden alles lekker/leuk om mee te spelen wat geschikt voor katten is
[ [url=m/Lm6BDz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/McfDxV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn de dames!
Als ik jouw secret santa ben... Mijn man heeft een uit de hand gelopen hobby bierbrouwerij. Meer lokaal speciaal bier dan dat krijg je niet

Vriend houdt van bier, en dan in het speciaal speciaalbier met een krachtige smaak. Ik ben verzot op chocoladepepernoten van de boni, de zak met puur, melk en wit. Marsepein lust ik niet graag, maar vriend wel.
x
en attributen voor een ontspannen avondje in bad doen het ook altijd goed.
ynskek schreef:Hier een man die alleen 0.0 drinkt... ik zelf drink qua bier alleen rosé bier, radler of kriek...
fohadie schreef:Als je je fruitsap lang genoeg laat staan, wordt het ook een soort fruitbier hoor.ynskek schreef:Hier een man die alleen 0.0 drinkt... ik zelf drink qua bier alleen rosé bier, radler of kriek...
Das geen bier.![]()
Een monnik van de La trappe brouwerij vertelde me ooit dat als god het ooit bedoelt had dat er fruit in bier zou zitten, dat het dan wel kant en klaar aan een boom zou groeien. Je betaald daar ook een boete als je grenadine in je bier wilt. Dat is ook niet zoals god het bedoelt heeft.
Of wat dacht je van dieren in Afrika die en masse stomdronken worden van het eten van rottende marulavruchten.
fohadie schreef:ynskek schreef:Hier een man die alleen 0.0 drinkt... ik zelf drink qua bier alleen rosé bier, radler of kriek...
Das geen bier.![]()
Een monnik van de La trappe brouwerij vertelde me ooit dat als god het ooit bedoelt had dat er fruit in bier zou zitten, dat het dan wel kant en klaar aan een boom zou groeien. Je betaald daar ook een boete als je grenadine in je bier wilt. Dat is ook niet zoals god het bedoelt heeft.