Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 01:43

Lees ik ergens taart? :') _O-

De grote grap is dat ik eigenlijk helemaal niet zo van zoetigheid hou :') _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 06:43

Ik ben geen bier en wijn fan. Mijn vriend wel speciaal biertjes fan, dus daar mag het wel voor in het pakket worden gestopt als je ervanaf wilt. :')

snoopydogy

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 07:41

hey

kleine stille meelezer mis toch nog een poging wagen om mee te doen dit jaar lijkt me mega leuk

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 07:52

Speciaalbiertjes zijn hier ook welkom! Wijn wat minder... :Y)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 08:29

rockwitch schreef:
Mijn vriend heeft ook een enorm uit de hand gelopen hobby brouwerij. Gelukkig zodanig uit de hand gelopen dat ze niet meer thuis kunnen brouwen dus thank God geen brouwketels meer in de schuur maar ergens anders. Dus vanuit hier kan ook heel lokaal bier evt in het pakket terecht komen voor een bier liefhebber.

Ik lus dus zelf totaal geen bier of wijn _O- maar mijn man vindt een erg lokaal (speciaal) biertje fantastisch !

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 08:37

Matheno schreef:
_AB_ schreef:
Hier juist liever pure chocola!
En ik ben ook fan van koffie en (plaatselijke) speciaalbiertjes.
De huistijgers hier vinden alles lekker/leuk om mee te spelen wat geschikt voor katten is :)

[ [url=m/Lm6BDz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/McfDxV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit zijn de dames!

Als ik jouw secret santa ben... Mijn man heeft een uit de hand gelopen hobby bierbrouwerij. Meer lokaal speciaal bier dan dat krijg je niet :+

Als je mij hebt, mijn man is gek op speciaalbier :+

Ik ben niet van de biertjes helaas. Maar een wijntje gaat er altijd in :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 08:39

Zulke lokale biertjes wil ik wel proberen. Maar op zich heb ik niet zo veel met bier. Maar iemand die het zelf maakt, dat lijkt me wel leuk. Net als een klein mini abdijbrouwerijtje.

Ik heb uit Mostar ook 1 flesje Mostarski pivo meegenomen en die drink ik een keer op en bewaar het lege flesje dan op de kast (samen met een lege fles Mirtho, Absinthe, Cactuslikeur van Bonaire).

Ik lust graag chocolade, vooral melk en caramel zeezout. Maar ik moet minderen. Dus een beetje is prima, maar niet het hele pakket graag. Zie het dan als opvulling voor als je geen inspiratie hebt. :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 08:55

Ik moet juist echt minderen met snoepgoed, dus behalve choco-cappuccino voor de Senso die hier bijna niet verkocht wordt, is chocolade niet echt een goed idee voor mij _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 09:06

Nu ik op de lijst sta durf ik mijzelf ook wel voor te stellen. :D

Ik ben 27, maar met kerst 28 en woon in Zwolle met mijn vriend, chihuahua en 2 katten. We hebben 2 paarden: een jaarling haflingermerrie en een NRPSxArabier Ruin. Ik hou onwijs van plantjes en we hebben de potjes in de kleuren okergeel en zwart. Helaas heb ik wel beloofd niet teveel nieuwe plantjes in huis te nemen. :') <|-

Ik hou van lekker eten, ben ook kok van origine. Helaas heb ik besloten om te gaan lijnen, dus ik hoop dat ik dat in december ook nog aan het doen ben. :') Vriend houdt van bier, en dan in het speciaal speciaalbier met een krachtige smaak. Ik ben verzot op chocoladepepernoten van de boni, de zak met puur, melk en wit. Marsepein lust ik niet graag, maar vriend wel.

Koken en bakken is mijn hobby, evenals fotografie. Ik denk alleen dat ik daar nu wel alles voor heb. Iets persoonlijks vind ik altijd het leukst, dingen kopen kan ik zelf natuurlijk ook wel. Maar ik ben snel tevreden hoor. :-)

Prullaria hoeft echt niet, hoe lief bedoeld ook. Dat bewaar ik dan en geef ik aan de eerst volgende jarige, dus het komt wel goed terecht , maar mij/ons maak je er niet blij mee :) x

Een verlanglijstje heb ik denk ik niet echt. Het spel beverbende vond ik onwijs leuk, net als alle spelletjes dus dat is altijd welkom. Iets lekkers voor het hondje of de poezen mag ook altijd. Leef je uit zou ik zeggen! :D

Afbeelding

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 10:35

wijn en bier lust ik ook niet. Mn vent maak je wel blij met Bier maar die doet niet mee haha.

ik hoop dat het lukt om beetje te reageren enz. kippenhok gaat mij te snel haha.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-21 11:49

Hier een man die alleen 0.0 drinkt... ik zelf drink qua bier alleen rosé bier, radler of kriek...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:53

ynskek schreef:
Hier een man die alleen 0.0 drinkt... ik zelf drink qua bier alleen rosé bier, radler of kriek...

Hmmmmm liefmans

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:55

ynskek schreef:

+1

Voor de rest ben ik gek op mixdrankjes. Wijn drink ik niet. Dat valt bij mij ontzettend slecht :r

LIJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 12:25

Alcohol <3

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 12:25

Bier drinkt mijn man soms en dan het liefst corona..

Ik lust eigenlijk geen alcohol, vind het echt niks aan :+

Saai hè.

Zit nu aan de melk, kunnen we gratis krijgen op het werk.

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 13:13

Ik sta ook op de lijst dus bij deze mijn voorstelronde.

Ik ben Laura, mama van 2 mooie jongens, getrouwd in het prachtige ijshotel in Fins Lapland. <3
Als echte Fries uiteraard in het bezit wat 2 prachtige Friese paarden. :D
Waar je mij blij mee maakt zijn accessoires voor in huis, gemaakt van natuurlijk materiaal en kleur. (Geur)kaarsen heb ik nooit genoeg := en attributen voor een ontspannen avondje in bad doen het ook altijd goed. :o
De paarden kunnen het vast waarderen dat ik er nog even bij vermeld dat zij ook altijd wel wat lekkers lusten. ;)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 13:35

Ik drink geen bier, wel alle zoete limonade achtige alcoholische drankjes.

@Ynskek, werkt taart bij jou ook ?

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 13:40

Charaz schreef:
Ik drink geen bier, wel alle zoete limonade achtige alcoholische drankjes.

@Ynskek, werkt taart bij jou ook ?

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat taart altijd een goed idee is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 13:53

hm over taart gesproken.... tompoucen en donuts zijn echt favoriet!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 14:08

Gefeliciteerd Cynn !

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 15:45

ynskek schreef:

Das geen bier. }:)

Een monnik van de La trappe brouwerij vertelde me ooit dat als god het ooit bedoelt had dat er fruit in bier zou zitten, dat het dan wel kant en klaar aan een boom zou groeien. Je betaald daar ook een boete als je grenadine in je bier wilt. Dat is ook niet zoals god het bedoelt heeft. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 15:49

fohadie schreef:
ynskek schreef:

Een monnik van de La trappe brouwerij vertelde me ooit dat als god het ooit bedoelt had dat er fruit in bier zou zitten, dat het dan wel kant en klaar aan een boom zou groeien. Je betaald daar ook een boete als je grenadine in je bier wilt. Dat is ook niet zoals god het bedoelt heeft. :+
Als je je fruitsap lang genoeg laat staan, wordt het ook een soort fruitbier hoor. :') Of wat dacht je van dieren in Afrika die en masse stomdronken worden van het eten van rottende marulavruchten. :))

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 16:17

Das fruitsap met alcohol of wijn, wat jij wilt. :+ Maar de naam bier mag het echt niet dragen!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 16:24

Ik ben nog steeds op vakantie en doe een voorstel rondje als ik weer thuis ben.
Ik heb al wel een cadeautje gekocht :D
Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 17:51

fohadie schreef:
ynskek schreef:

In mijn beleving bestaat God niet dus heeft ie ook niets te zeggen of kriek/ liefmans wel of geen bier is :')

In Sittard had ik laatst een heerlijk kriek biertje :D

Afbeelding

Dat is het lekkerste fruitbier dat ik ooit op heb <3