Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 17:09

chanicha schreef:
Naar de Rode winkel, alle maten en modellen!

De rode winkel?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 17:27

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 17:29

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 17:30

Die sla ik ook alvast op voor straks, ik kan ook altijd met moeite goede broeken vinden. Thanks :D

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 17:32

Zij zijn echt een begrip in Utrecht en ze hebben heel veel modellen en kleuren.
Dus keuze genoeg, succes!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 17:34

Aan mijn werk even geërgerd.
Gisteren rooster gekregen. moet ik werken op tijd van vaccinatie. Dus hop ik net gebeld en het verplaatst. Naar de zaterdag volgens het rooster wat verstuurd was ben ik dan vrij....

Ik hang op en aan de telefoon met mijn moeder kijk ik naar mijn rooster voor wat anders. Zie ik ineens dat ik toch die zaterdag moet werken. Rooster is nooit opnieuw verzonden na de verandering |o |o

Dus ik maar geappt dat ik het niet nog een keer kan wijzigingen. Andere wijziging uit mijn zelf gedaan.

Krijg ik terug: We kijken er morgen even naar.

Nu zit ik in de stress of die niet boos is. Maar ik kon niet anders of andere datum moest allemaal werken op wat nog openstond |(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-21 17:34

Relaxed schreef:
Telpeva schreef:
Nondeju! En je hebt het nog overleefd ook! Ben je al magnetisch?

Ik las bij een influencer serieus de vraag of het klopte dat je 2 cupmaten kon groeien van het Pfizer vaccin, nou hoeft dat van mij niet zo nodig, maar iemand al ervaring met deze bijwerking? :')

Ik hoop het niet, cup F is al moeilijk genoeg te faciliteren :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 17:35

Stress, want de apotheken hier willen opeens mijn medicatie niet meegeven omdat het een buitenlands recept is, en ik ben er inmiddels doorheen. :x

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 17:35

Mag hopen dat t werkt! Wil best wat meer dan een Atje :Y)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 17:37

Aan dit weer: het lijkt koud, maar het is toch warm. Tenzij het gaat regenen en waaien, dan is het koud. Maar als dat stopt, is het weer bloedheet. Maak een keuze!! :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 17:55

Moestuin schreef:
Dat een bepaalde site flinke soldenkortingen geeft. Tot je verder leest. Je krijgt wel degelijk 35%. Maar waar er vorige week alle toebehoren nog bij zaten, zitten deze er nu niet meer bij. Als je dus alles erbij neemt zoals het vorige week te koop stond kom je dus op, jawel, dezelfde prijs uit :+ Bende bedriegers…

Klacht indienen! De sperperiode is er niet voor niets.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 18:39

1 week niet aanwezig op het werk.
Direct een vette muizenplaag in de vrachtauto -O-

Spoiler:
Afbeelding

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 19:23

hagelslag schreef:

Spoiler:
[ [url=m/C9Y0JX.jpg]Afbeelding[/url] ]

:') *\o/*

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 19:29

hagelslag schreef:

Spoiler:
[ [url=m/C9Y0JX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeetje, blij dat je het in een spoiler hebt gezet zeg! %)
:Y)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 20:32

En weer een discotheek die oproept dat alle mensen die daar zaterdag zijn geweest, zich moeten laten testen...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 20:43

Al aantal dagen pijn in mijn linker onderarm |o Denk wat overbelast van de laatste tijd werken in de tuin en met mijn jonge paard die probeert om onder het hoeven krabben uit te komen. Voelt ook wel alsof het uit mijn nek komt , niet zo gek met alle spanning en stress van de afgelopen tijd.

Mijn hypochondrie denk weet 'goh zal dit nu komen van de vaccinatie'? :') Even tussendoor dat is al 5 maanden geleden.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 21:10

Even mest ruimen.Ik zet de schep tegen de muur,maar deze valt om boven op het hoofd van mijn etende ruin :(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 22:11

Britta31 schreef:
Even mest ruimen.Ik zet de schep tegen de muur,maar deze valt om boven op het hoofd van mijn etende ruin :(

Agossie :(:)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 22:12

Britta31 schreef:

Ah zo sneu is dat he? Het schuldgevoel :o

Ik was net even aan het spelen met mijn kat met dunne velletjes en propjes papier. Per ongeluk ging haar nagel vol in mijn wijsvinger. Het lijkt wel alsof ik mij gesneden heb met een vleesmes, ze had net een adertjes geraakt dus bloedbad := Nu volgt ze mij overal met grote ogen en heb ik al 25 knipogen gehad. Omgekeerd schuld gevoel...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 22:16

Hij schrok zo erg.Stond naar zijn bak meusli te snuiven.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 22:31

De PowerPoint voor de diploma uitreiking… ben er al zo lang mee bezig. Wat een werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 22:48

Even vast een "offerte" gekregen voor m'n auto. 1230 euro. Apk remvloeistof en nieuwe distributie riem + waterriem + multiriem. Goedkoopste is de apk. Niet best het is omdat ik dit niet zelf kan, anders had ik et wel geweten. Apk komt ie vlekkeloos doorheen ga ik vanuit. Laatst nog op de brug gehad. Niet veel spannend gezien en remmen + wiellagers zijn toen nog goed nagekeken.

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 22:54

Mijn moeder die zich steeds gedraagd als een klein kind. Ik hou van d'r, maar ik vind haar geen leuk persoon. En dat doet pijn..

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 22:59

T hele weekend denken dat ik maandagochtend even moet bellen voor een afspraak. Vervolgens de hele dag denken dat er nog iets was maar kon er niet meer opkomen. En natuurlijk bedenk ik het me stipt na 5 uur wat het ook alweer was.

Morgen nog een poging...

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 23:24

tirzasarah10 schreef:
Bloemetje75 schreef:
Hoera ik ben gevaccineerd met Jansen, heb er geen 2 cupmaten bij, ze hebben ook geen andere windrichting gevonden om naar toe te wijzen.... ohh en mijn corona kilo's ben ik ook niet kwijt, ik ben niet magnetisch, heb geen groen haar, horentjes of een staart gekregen...

Ik erger me aan de oud ijzer ophalers. Rot gewoon op, het mag niet, je maakt een klere herrie met je omroepen.
Volgens mij staat de ijzerprijs weer wat hoger, ze komen minimaal wekelijks langs gereden.

De ijzer prijs is op het moment giga hoog en daardoor het oud ijzer ook. Prijzen variëren tussen de 0.23 en 0.33 cent de kilo

Dat verklaard want om 14u kwam hij de andere kant op door de straat… nu woon ik in Be en mag het hier niet. Deze komt vaak, wonderlijk genoeg heeft hij Frans kenteken (ik woon vlakbij Nl grens). Zijn verhaal klopt ook niet… “huisvrouwen en mannen, ik koop al uw oude metalen..” en dan noemt hij op wat hij meeneemt. Maar bij het opnemen van de tekst zat er een klein kind doorheen te tetteren… ohhh en hij betaald echt niet voor oud ijzer. Pakt het wel graag mee. Nu dan rij ik wel zelf of gun het mijn buurman.