chanicha schreef:Naar de Rode winkel, alle maten en modellen!
De rode winkel?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Telpeva schreef:Nondeju! En je hebt het nog overleefd ook! Ben je al magnetisch?
Ik las bij een influencer serieus de vraag of het klopte dat je 2 cupmaten kon groeien van het Pfizer vaccin, nou hoeft dat van mij niet zo nodig, maar iemand al ervaring met deze bijwerking?
Moestuin schreef:Dat een bepaalde site flinke soldenkortingen geeft. Tot je verder leest. Je krijgt wel degelijk 35%. Maar waar er vorige week alle toebehoren nog bij zaten, zitten deze er nu niet meer bij. Als je dus alles erbij neemt zoals het vorige week te koop stond kom je dus op, jawel, dezelfde prijs uitBende bedriegers…
Britta31 schreef:Even mest ruimen.Ik zet de schep tegen de muur,maar deze valt om boven op het hoofd van mijn etende ruin
tirzasarah10 schreef:Bloemetje75 schreef:Hoera ik ben gevaccineerd met Jansen, heb er geen 2 cupmaten bij, ze hebben ook geen andere windrichting gevonden om naar toe te wijzen.... ohh en mijn corona kilo's ben ik ook niet kwijt, ik ben niet magnetisch, heb geen groen haar, horentjes of een staart gekregen...
Ik erger me aan de oud ijzer ophalers. Rot gewoon op, het mag niet, je maakt een klere herrie met je omroepen.
Volgens mij staat de ijzerprijs weer wat hoger, ze komen minimaal wekelijks langs gereden.
De ijzer prijs is op het moment giga hoog en daardoor het oud ijzer ook. Prijzen variëren tussen de 0.23 en 0.33 cent de kilo