Palmera schreef:Dat niet alles is zoals jij het meemaakt.En daaruit voortgekomen maken mensen hun keuzes ook.
Erg vervelend trouwens dat mods en andere redactiegenoten wel makkelijk meer dan twee keer kan quoten en de rest moet ingewikkeld knippen en plakken.
Offtopic, sorry, maar valt de laatste tijd bijzonder veel op.
Dat zeg ik ook nergens, alleen ik baseer mijn keuze dus op het grote geheel en ik krijg juist het idee dat er een hoop mensen zijn (hier op bokt maar ook op Facebook) die hun besluit laten afhangen van hun persoonlijke bubbel en wat zij meemaken.
Terwijl ik dus juist daarbuiten probeer te kijken. Als je naar de cijfers kijkt die IMANDRA post, zie je dat wat ik zelf gezien heb meer aansluit met de werkelijkheid (dus dat de kans dat je iets aan covid overhoudt groter is dan dat je iets aan het vaccin overhoudt).
Dat laatste kan ik je niet mee helpen, dat doe ik niet bewust/ heb ik niet eens door.
En daaruit voortgekomen maken mensen hun keuzes ook.
Met alle respect maar, ten eerste, geloof is voor iedereen anders. Je gaat er niet direct dood aan, zoals Corona of griep. Ten tweede hoe haal je het in je hoofd om geloof te vergelijken met een ziekte
.