Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ceffyl schreef:Klopt, maar ik vind het ook achterlijk dat mensen opperen dat jij dat geld voorschiet TS. Het kind is (waarschijnlijk) van je vriend en zijn ex, dat zijn dus de mensen die die test moeten regelen. Niet jij of iemand anders. Dat bedoelde ik te zeggen, was geen verwijt naar jou toe.
pol013 schreef:Die roep om een vaderschapstest snap ik echt niet hoor. Dat is toch aan hem. En niet aan zijn nieuwe relatie. Om zijn vorige relatie in twijfel te trekken![]()
Wat mij betreft is er maar 1 die daar op aan kan dringen bij twijfel. En dat is de 'vader'. Niet zijn nieuwe vlam. Maar goed, daar zitten verschillende mensen anders in zo te lezen.
TS: succes. Niet gemakkelijk. Maar niet per definitie het eind van jullie relatie. Gewoon iets waar je samen de komende maanden achter gaat komen. Sterkte.
Kristy1998x schreef:Geef de moeder groot gelijk dat ze afziet van contact. Zou op deze manier van mij ook niet hoeven en sluit mij dan ook aan bij wat Daphara zegt. Uiteraard is je vriend hier vrij in te kiezen of hij de verantwoordelijkheid wil nemen (zowel over het kind of uitzoeken of hij de vader is) maar vind hem er wel aardig laks mee omgaan.