Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 10:36

Ik heb een badpak besteld en ik kan echt niet wachten tot hij er is! *\%/*

Gister heb ik een pakketje weggebracht en volgens Vinted wordt hij vandaag of morgen al bezorgd bij het afleverpunt, zo snel :oo

Lynnepinny

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 11:22

Net maar weer een 'impuls'aankoop gedaan voor barefoot sandalen :+ Ik wil best al een tijdje meer op blote voeten of in ieder geval zonder steun lopen, maar die dingen zijn helaas niet heel goedkoop.
En nu maar weer wat dingen verkopen zodat m'n portemonnee een beetje in balans blijft..

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 11:27

hahaha, mijn man kocht ook al enkele paren zo'n schoenen!
nieuw zijn ze zoooo duur en vorige week kocht hij nog een nieuw paar voor 20 euro.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 15:01

Ik heb ook maar weer een foto en plaats sessie gedaan. Ik heb er op dit moment alleen kinderkleding en wat overhemden van mijn vriend op staan en het is echt een mix tussen (dure) merkkleding en hema/noppies/zara. Ben benieuwd want ik koop wel graag op Vinted. Wel wat vervelende ervaringen met kleding die echt slechter was dan in de foto's en advertentie aangegeven :(

Mijn kastje: https://www.vinted.fr/member/37537949-muurbloempjee

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 15:14

saskiaojan schreef:
Precies... ik ga nu op bestelling afbreken klikken, hoelang duurt het dan voordat je je geld terug hebt?

Zucht
[ [url=m/5NYfna.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh en nu komt er een reactie 8-)
Foutje wrs bij het verstuurpunt... we wachten nog even af.

Vandaag bericht van vinted, bestelling is geannuleerd wegens niet versturen, krijg mijn geld terug.
Jammer want ik wilde het shirt erg graag.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 15:17

Ik zie geeneens een mogelijkheid om te annuleren nadat iemand iets heeft gekocht....?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 15:22

pmarena schreef:
Ik zie geeneens een mogelijkheid om te annuleren nadat iemand iets heeft gekocht....?

Afbeelding

Ik weet het ook niet, kreeg deze melding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 15:24

Dat is gewoon een post die je krijgt zo te zien, of niet? :)

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 15:32

Via vaste pc vind ik het ook niet, via foon is het wel makkelijk te vinden, vandaag dat jij het niet ziet waarschijnlijk

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 16:10

Ik heb het gevonden! Staan ergens 3 puntjes bovenaan bij de mailwisseling. Maargoed ik heb liever dat koper het zelf annuleert en ik er geen gezeur met Vinted over krijg.

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 16:14

Gamova schreef:
Ik heb ook maar weer een foto en plaats sessie gedaan. Ik heb er op dit moment alleen kinderkleding en wat overhemden van mijn vriend op staan en het is echt een mix tussen (dure) merkkleding en hema/noppies/zara. Ben benieuwd want ik koop wel graag op Vinted. Wel wat vervelende ervaringen met kleding die echt slechter was dan in de foto's en advertentie aangegeven :(

Grappig! Ik heb al wat van je gekocht ;)

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 16:31

Oh wat leuk, ik had een paar jaar geleden een jumpsuit van H&M(in kringloop gekocht) die heel mooi stond. Helaas heeft mijn wasmachine hem toen opgegeten, dacht er opeens aan denk zal even op Vinted kijken, stonden er 5 te koop! Dus heb er net eentje besteld. Had laatst ook al een jurkje van Bonprix die ik eigenlijk nieuw had willen bestellen vorig jaar maar was toen uitverkocht. Jeey voor Vinted. Heb alleen nu nog maar 40 euro in mn Vinted portomonee dus moet maar weer even dingen gaan uploaden.

Heb nog wel een bigshopper vol klaarstaan wat erop moet en misschien speelgoed ook maar eens proberen. Laatst ook yogablokken verkocht.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 16:34

Leuk is dat hè dat je zo dingen toch nog kan vinden :j

Ik heb het eigenlijk net verkeerd om gedaan... heel aantal spulletjes via Vinted besteld en gewoon zelf betaald, en nu zegt mijn portemonnee dat er een dikke 350 euro binnen moet komen nog :=

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 21:38

Wolken schreef:
Gamova schreef:

Grappig! Ik heb al wat van je gekocht ;)

Hee wat leuk! Ik weet welke kleertjes het zijn haha

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 08:50

Hoi hoi! Ik wil ook wel beginnen met wat te verkopen via Vinted. Heb vooral babykleertjes meisje die ons dochtertje niet meer past. Maar hoe doen jullie dat met verzenden? Want ik wil er wel iets aan verdienen, maar als je een broekje voor 1,50 verkoopt. Wat zijn dan de verzendkosten bijvoorbeeld? Want als ik er 50 cent aan verdien, geef ik het liever gewoon weg. Minder moeite! :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 08:53

Flying_Angel schreef:
Hoi hoi! Ik wil ook wel beginnen met wat te verkopen via Vinted. Heb vooral babykleertjes meisje die ons dochtertje niet meer past. Maar hoe doen jullie dat met verzenden? Want ik wil er wel iets aan verdienen, maar als je een broekje voor 1,50 verkoopt. Wat zijn dan de verzendkosten bijvoorbeeld? Want als ik er 50 cent aan verdien, geef ik het liever gewoon weg. Minder moeite! :+

De koper betaalt altijd de verzendkosten.

Als je goedkope items verkoopt zou ik zeker met kinderkleding, kijken of je pakketten erop kunt zetten.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 08:59

Pantykous schreef:
Flying_Angel schreef:

De koper betaalt altijd de verzendkosten.

Als je goedkope items verkoopt zou ik zeker met kinderkleding, kijken of je pakketten erop kunt zetten.

Oh huh, als ik iets op Vinted koop is dat dan niet inclusief verzendkosten? Stel ik zie schoenen voor 35 euro en die wil ik kopen heb ik in mijn gedachten ook 35 euro betaald.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 09:10

Nee, de verzendkosten komen bij op de vraagprijs.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 09:11

Ooh! Top, dankjewel! :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 09:15

Je kan als je iets koopt, ook meteen zelf de verzendmethode kiezen en dat geheel betaal je dan :)

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 09:21

Iemand heeft 2 of misschien 3 artikelen waar ik in geïnteresseerd ben, ik wil alleen nog kijken of ik er iets vanaf kan krijgen, hoe pak ik dat het beste aan?

Persoon een berichtje sturen? Apart op de producten bieden en dan kijken of ik het als pakket kan kopen of moet ik de producten dan apart kopen met apart kopersbescherming en verzendkosten? Heeft iemand hier ervaring mee?

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 09:41

petra8 schreef:
Iemand heeft 2 of misschien 3 artikelen waar ik in geïnteresseerd ben, ik wil alleen nog kijken of ik er iets vanaf kan krijgen, hoe pak ik dat het beste aan?

Persoon een berichtje sturen? Apart op de producten bieden en dan kijken of ik het als pakket kan kopen of moet ik de producten dan apart kopen met apart kopersbescherming en verzendkosten? Heeft iemand hier ervaring mee?

Bundel maken en zodra je de bevestiging hebt van de verzendkosten kan je een bod doen op de bundel.

Kans is wel dat 1 van de artikelen in de tussentijd door iemand anders gekocht wordt maar zo doe ik het meestal.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 10:36

Help, ik heb een Franse koper. Dat gaat toch super duur worden qua verzenden? Wat zijn jullie ervaringen daar mee?

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 10:37

Nee hoor, naar Frankrijk is ook niet zo duur. Bovendien betaal jij de kosten niet voor verzenden.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 10:38

Martine schreef:
Nee hoor, naar Frankrijk is ook niet zo duur. Bovendien betaal jij de kosten niet voor verzenden.

Dus ik kan dit prima doen?