Gister heb ik een pakketje weggebracht en volgens Vinted wordt hij vandaag of morgen al bezorgd bij het afleverpunt, zo snel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiaojan schreef:Precies... ik ga nu op bestelling afbreken klikken, hoelang duurt het dan voordat je je geld terug hebt?
Zucht
[ [url=m/5NYfna.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh en nu komt er een reactie![]()
Foutje wrs bij het verstuurpunt... we wachten nog even af.
Gamova schreef:Ik heb ook maar weer een foto en plaats sessie gedaan. Ik heb er op dit moment alleen kinderkleding en wat overhemden van mijn vriend op staan en het is echt een mix tussen (dure) merkkleding en hema/noppies/zara. Ben benieuwd want ik koop wel graag op Vinted. Wel wat vervelende ervaringen met kleding die echt slechter was dan in de foto's en advertentie aangegeven
Mijn kastje: https://www.vinted.fr/member/37537949-muurbloempjee
Wolken schreef:Gamova schreef:Ik heb ook maar weer een foto en plaats sessie gedaan. Ik heb er op dit moment alleen kinderkleding en wat overhemden van mijn vriend op staan en het is echt een mix tussen (dure) merkkleding en hema/noppies/zara. Ben benieuwd want ik koop wel graag op Vinted. Wel wat vervelende ervaringen met kleding die echt slechter was dan in de foto's en advertentie aangegeven
Mijn kastje: https://www.vinted.fr/member/37537949-muurbloempjee
Grappig! Ik heb al wat van je gekocht
Flying_Angel schreef:Hoi hoi! Ik wil ook wel beginnen met wat te verkopen via Vinted. Heb vooral babykleertjes meisje die ons dochtertje niet meer past. Maar hoe doen jullie dat met verzenden? Want ik wil er wel iets aan verdienen, maar als je een broekje voor 1,50 verkoopt. Wat zijn dan de verzendkosten bijvoorbeeld? Want als ik er 50 cent aan verdien, geef ik het liever gewoon weg. Minder moeite!
Pantykous schreef:Flying_Angel schreef:Hoi hoi! Ik wil ook wel beginnen met wat te verkopen via Vinted. Heb vooral babykleertjes meisje die ons dochtertje niet meer past. Maar hoe doen jullie dat met verzenden? Want ik wil er wel iets aan verdienen, maar als je een broekje voor 1,50 verkoopt. Wat zijn dan de verzendkosten bijvoorbeeld? Want als ik er 50 cent aan verdien, geef ik het liever gewoon weg. Minder moeite!
De koper betaalt altijd de verzendkosten.
Als je goedkope items verkoopt zou ik zeker met kinderkleding, kijken of je pakketten erop kunt zetten.
petra8 schreef:Iemand heeft 2 of misschien 3 artikelen waar ik in geïnteresseerd ben, ik wil alleen nog kijken of ik er iets vanaf kan krijgen, hoe pak ik dat het beste aan?
Persoon een berichtje sturen? Apart op de producten bieden en dan kijken of ik het als pakket kan kopen of moet ik de producten dan apart kopen met apart kopersbescherming en verzendkosten? Heeft iemand hier ervaring mee?