Echte liefde, bestaat dat nog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Re: Echte liefde, bestaat dat nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 22:29

We willen graag weer eens terug naar lowlands voor een soort jubeleum (we zijn er niet helemaal over uit hoeveel jaar precies maar >15 :P )
Hopelijk rot covid snel weer op voordat kind zo oud is dat ze mee wil/mag :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 22:31

Ahhh laat het ons weten, dan gaan we mee! Sinds we kinderen hebben niet meer geweest maar was 10 jaar lang een prachtig avontuur!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 22:33

Jaaaa, een LL meet **\O/**

Ik ben ook lang trouwe bezoeker geweest, maar dan spreken we wel over de late 90s early 2000.
We zijn inmiddels ook al weer 12 jaar geemigreerd (man wat gaat dat snel).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 22:39

Wij gingen tot een paar jaar terug heen...

Heb wel eens op LL besloten dat ik mijn relatie ging beëindigen. Ik was aan het dansen met een jongen in de 24uurstent en mijn ex heeft toen gehuild in de tent. Zo'n afknapper. Bij thuiskomst via messenger uitgemaakt, classy lady die ik ben.

Maar echt, tranen met tuiten huilen in de tent.

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 22:40

Wolfwomen schreef:
Zelf heb ik ooit een x in een relatie de gedachte gehad vreemd te willen gaan.Hier schrok ik zo van dat ik ben na gaan denken wat hierachter zou kunnen zitten. Het antwoord hierop heeft mij doen beslissen de relatie te beëindigen. Dat wat ik miste was geen tijdelijke zaak waar je overeen kunt komen. Zodoende heb ik niemand onnodig gekwetst op dat moment en ben ik trouw gebleven aan hoe ik wil zijn in een relatie voor mijn lief.

Wil je kwijt wat het dan was wat je miste? Ik vind dit een interessant punt, want ik denk eerlijk gezegd dat er weinig relaties zijn waarin de behoeften van beide partners altijd voor 100% vervuld worden. Ik denk wel dat het vaak gezegd wordt en dat we het graag willen geloven, maar ik betwijfel of het in de praktijk bestaat. Als het al bestaat dan denk ik niet voor lang. Je ontwikkelt je immers ook en nooit exact in dezelfde richting en in hetzelfde tempo. Maar is dat erg? Iets missen wil niet zeggen dat de hele relatie ineens niets meer waard is. Soms is het heel gezond om niet alles te krijgen wat je wilt. En soms nodigt het uit tot creativiteit.

Sizzle schreef:
Zou kunnen Present, dat het je overkomt, maar tot nu toe heb ik nog nooit knikkende knieen van iemand gekregen op de eerste (of 2e) blik. Ik was ook tot mijn 26e hardnekkig vrijgezel.
Tot nu toe was mijn huidige man de enige waar het fonkte en daar hebben we 5 jaar lang, 50/60 uur per week in dezelfde ruimte voor doorgebracht tot het zo ver was dat ik dat in zag. Het fonkje werkt nog steeds :j

Wat mooi! Heeft het zich dan heel geleidelijk ontwikkeld of was er toch een moment waarvan je kunt zeggen dat er ineens iets ontstond? Hebben jullie het allebei op dezelfde manier ervaren?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 22:45

LL brings out the best and the worst _O-

Present, mijn man zat destijds in een relatie en dan komt bij mij niet eens in mijn hoofd op dat er een potentiele target rondloopt. Het ging echter al lang niet goed met zijn relatie.
Op een gegeven moment merkte ik dat hij interesse toonde (hij had ineens van die gloeilampjes in zijn ogen), ik voelde op zich wel wat terug heb dat geblokt....tot die bloody lowlands :')
Nee, hij is niet vreemd gegaan. De eerste kus kwam pas nadat hij bij zijn ex uitgetrokken was.
Dat was een erg zware tijd want ik was voor het eerst echt hoteldebotel maar kon er niet mee.
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 02-11-20 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Wolfwomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-20 22:45

Mooie vraag Present: ik kom hier later even op terug

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 22:56

@Sizzle: Mooi dat jullie hebben gewacht, dat viel vast niet mee inderdaad. Bedankt voor het delen. Geweldig hoe je het omschrijft met de gloeilampjes.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 23:02

Zit hier nou iemand met twee accounts op zichzelf te reageren? :')

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 23:06

__Sannne schreef:

Als je net zo wantrouwend bent in de liefde kun je het wel vergeten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 23:10

present schreef:
__Sannne schreef:

Nee hoor, Sanne is altijd welkom als mijn sister wife.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 23:10

Ja ik denk dat ze hoopt dat we er in trappen. Maar gezien beide exact dezelfde schrijfstijl hebben is het akelig duidelijk.

Hier overigens ook liefde op het eerste gezicht. Ik zag mijn man en wist direct met hem word ik oud! Heb dat ook direct gezegd tegen mijn moeder.
We wisten het beide direct: jij bent het.
Nu 8 jaar en 3 kinderen verder. Nog steeds verliefd. Nog steeds kriebels. Nooit ruzie. Aan half woord genoeg. Burgerlijk kabbelend leven, maar geen sleur. Of wel, maar dan een goeie sleur. Laten elkaar vrij, maar doen ook genoeg samen.
Echt de liefde van mijn leven.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 23:12

MarcoBorsato schreef:
present schreef:

Nee hoor, Sanne is altijd welkom als mijn sister wife.

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 23:14

Serieus? Dit is mijn favoriete film. Nummer 4 van films die ik kijk met iemand voordat ik besluit of ik iets wil met diegene.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 23:17

MarcoBorsato schreef:
Serieus? Dit is mijn favoriete film. Nummer 4 van films die ik kijk met iemand voordat ik besluit of ik iets wil met diegene.

Nu snap je natuurlijk wel dat ik dolgraag wil weten wat de andere films zijn

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 23:24

In deze volgorde:

1. Rumble Fish omdat het mijn favoriete film is met zoveel lagen.
2. Memento om z'n intelligentie te testen.
3. Freddy got fingered omdat het te grappigste film ooit is. Als je niet kapot gaat van het lachen als Freddy in een dood dier kruipt, we can't hang
4. Napoleon Dynamite, zo'n ondergewaardeerde cult klassieker.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 23:33

Awesome

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 23:56

Sizzle schreef:
Jaaaa, een LL meet **\O/**

Yes please, ik was zo aan gort vorig jaar, max 3u slaap per nacht, perfect moment om mensen voor het eerst te ontmoeten.

Alpha, tweede paal van linksvoor? *\o/*

Wolfwomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-20 00:22

present schreef:
__Sannne schreef:

_O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 00:31

Een soort inception maar dan anders en minder leuk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 00:38

Ja eens.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 00:38

MarcoBorsato schreef:
Ja eens.

Ook eens.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 01:11

__Sannne schreef:

Ik dacht precies hetzelfde. Too obvious

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 02:25

Ow jee, ik mis de lol en weet niet wie wie is of dubbel?

Maar op de opmerking dat je nooit 100% aan elkaars wensen kan voldoen;

So? Moet dat dan? Kan je uberhaupt 100% aan je eigen wensen voldoen? Wanneer is iets 100%

Ja, wij komen van compleet andere families, met hele andere achtergronden en een mega verschil in opvoeding en opgroeien. Heeft dat uitgemaakt? Niet echt.
Ik ben ene flapuit en heb weleens wat verkeerd gezegd, maar we kunnen het er tegenwoordig gewoon over hebben.
Mijn man kan vast niet 100% aan al mn wensen voldoen, maar die illusie heb ik ook niet. Hij komt wel heel dichtbij en dat is al heel wat.

Ik mis in ieder geval niks, ben tevreden en lever niks in wat ik niet wil. En ik spreek voor mezelf. Of mn man dat ook zo voelt...........Dat weet je nooit zeker, maar hij klaagt niet. Ik weet wel wat hij wel graag anders ziet en daar werk ik nog steeds aan.

Wij doen wel veel samen, maar zijn geen anwb stelletje. We hebben gewoon niet veel tijd samen en het is door de jaren heen zo gelopen dat we op elkaar aangewezen waren. Maar eigenlijk waren we vanaf het begin wel veel samen.
Ik mag overigens overal alleen naartoe, maar dingen lopen gewoon zo en dan gaan we vaak samen. Komt niet uit wantrouwen of bezitterigheid.

In de paardenwereld zie je veel vrouwen die niet uit liefde bij hun man zijn/blijven. Ik snap wel dat ze niet weg gaan bij iemand waardoor ze paarden aan huis hebben, een mooie stal, leuke paarden kunnen kopen/fokken, soms zelfs een binnenbak erbij etc.
Maar ik snap alleen niet hoe ze dat doen. Ik zou gewoon die schijn niet kunnen ophouden. Ik zou niet met iemand in 1 ruimte kunnen zijn langer dan x aantal uren.

Maar er werd ook gezegd; hoe doe je dat als je eerst je man helemaal niks vond? er kan natuurlijk iets groeien. Het is niet voor niks dat mensen die met elkaar werken soms verliefd worden na een tijdje. Je leert elkaar dan kennen en dan valt uiterlijk bijv weg.
Als je eerst een band krijgt en gevoelens kan je echt wel een intense relatie met iemand krijgen.

Andersom gebeurt natuurlijk ook. Dat je iemand helemaal het einde vindt en daarna leert kennen en het echt niks gaat worden.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 08:02

ANWB stelletje, hou op hoor :')
Ik zeg weleens tegen mijn man dat we dezelfde fiets moeten kopen met zo’n kaarthouder voorop, dezelfde fietstassen en jassen en heel blij kijken _O- _O-
Allergisch ben ik daarvoor :roll: