nuscaniels schreef:Toiletbezoek blijft een lastige. Alleen als ik de mogelijkheid heb om op kantoor erbij te blijven, klanten laat ik niet alleen in het magazijn zonder toezicht.
Al gehad dat die tussen de spullen gingen zoeken toen ze wat leuks zagen. Of uitgebreid het kantoor en de camera's willen bekijken.
Kinderen is dan een lastige, snap dat die het niet kunnen ophouden, maar ik ga niet een klein kind meenemen wat hulp nodig heeft op het toilet. Snap ook niet ouders die dat doen. Je laat een vreemde toch niet je kind helpen.
Indien ik tijd heb laat ik mensen gebruik maken van het toilet. Van de week nog een kind met moeder en een zwangere vrouw.
Ook wel een plassend kind in de winkel gehad maar die had het niet aangegeven. Moeders bood ook niet aan het op te ruimen en liet haar kind daarna nog met natte broek in de kiddyrider zitten.
Ergste vond ik wel de verstopte poepluiers waarvan 1 in een knuffel met rugzakje zat. Gelukkig kwamen we hem tegen tijdens spiegelen, hij zou maar verkocht zijn en een kindje vind dat. Vond dat wel de ergste, hoe kan je een vieze luier in een winkel verstoppen en dan nog eens in kinderspeelgoed.
Verstoppen in iets wat verkocht moet worden is wel heel erg
Maar als mensen er zo'n vieze zooi van maken, onvoorstelbaar, daar zou ik ook niet zo blij mee zijn..
Daarnaast ook veel diefstal, van zowel goederen uit de winkel als gewone gebruiksartikelen van het toilet. Dan is het heel vervelend voor de mensen die moeten, maar het is niet anders. Het is nog vervelender als je medewerkers niet eens naar een fatsoenlijk heel en schoon toilet kunnen omdat mensen zulke misbruik maken van je service. Als mensen waarderen dat ze naar het toilet kunnen en de boel netjes houden, dan is het geen probleem en echt geen moeite om mensen gratis gebruik te laten maken van je toilet, maar als het steeds zo gaat dan verdwijnt je goede wil vrij snel...