De kettingen, lampjes, piek en een heel klein deel vd ballen hangen er inmiddels in.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nickeltje schreef:Ik heb toevallig voor in de kalender bij de Hema wat gekocht. Ze hebben best wel mooie papieren uitvouw sterren, diameter 70 cm. Daarvan heb ik er twee voor in een cadeautje om ze aan de binnenkant van de deuren in de woonkamer te hangen. En een beanie, simpele warme muts in het donker groen.
. Een boek van Stephen Hawking over Stephen Hawking, over zijn jeud, carrière, ziekte e.d.. Dat gaat ie leuk vinden denk ik.
.
. Leuk ding om te zien.
m’n vriend is ook nog de 25e jarig, dus dubbel feest
nu met de kleine kan ik helaas wat minder los gaan met decoratie, maar ik zoek overal wel plekjes waar hij niet bij kan.
) ballen, ben wel klaar met de kleur die we al zo’n 8 jaar hebben ElJinete schreef:Ik wil straks naar een tuincentrum gaan waar ik nog nooit ben geweest en misschien kunnen jullie me helpen. Ik twijfel tussen tuincentrum de Boet of Global Garden Zwaanshoek. Welke is meer de moeite waard?
Dallista schreef:Zag deze kersttrui bij de Hema (tja, Takkie, kan niet missen) en als teckelfanaat kon ik hem niet laten liggen!
https://www.hema.nl/dames/dameskleding/ ... 21711.html
Martine_R schreef:Wat een leuke kersttruien![]()
Ik ben een adventkalender met cadeautjes aan het maken voor mijn vriend, maar mijn inspiratie is echt op en ik moet er nog best wel wat![]()
Wat ik tot nu toe heb:
- Sokken
- chocoladeletter
- mini flesjes drank
- puzzelboek
- fotoalbum
- bon voor massage (door mij)
- meerdere kaartjes met lieve dingetjes erop
- Recept voor oreo cheesecake (en alle ingrediënten in huis op die dag)
- shower gel
- December kraskalender
En op de laatste dag wilde ik een iets groter cadeau doen maar ik kom niet verder dan een dinerbon bij zijn favo restaurant..![]()
Iemand nog ideeën?

AylaL schreef:Martine_R schreef:Wat een leuke kersttruien![]()
Ik ben een adventkalender met cadeautjes aan het maken voor mijn vriend, maar mijn inspiratie is echt op en ik moet er nog best wel wat![]()
Wat ik tot nu toe heb:
- Sokken
- chocoladeletter
- mini flesjes drank
- puzzelboek
- fotoalbum
- shower gel
- December kraskalender
En op de laatste dag wilde ik een iets groter cadeau doen maar ik kom niet verder dan een dinerbon bij zijn favo restaurant..![]()
Iemand nog ideeën?
Dit is mijn lijstje tot nu toe:
Clicker(voor zijn kat)
Anti slip sokken
Biertje
Een bakpak voor koekjes(die ik ga maken dan)
Een aantal Ritual en Axe minis
Een aantal klein uitgeprinte fotootjes van ons samen
Een mini bonsai van draad
Parfum
3 sexy dingen
Een cadeau bon voor lego
En voor dag 25 een cadeaubon voor een echte massage bij een salon
Moet nog 2 dingen verzinnen en ik ben klaar.
AylaL schreef:Martine_R schreef:Wat een leuke kersttruien![]()
Wat ik tot nu toe heb:
- Sokken
- chocoladeletter
- mini flesjes drank
- puzzelboek
- fotoalbum
- shower gel
- December kraskalender
Iemand nog ideeën?
Dit is mijn lijstje tot nu toe:
Clicker(voor zijn kat)
Anti slip sokken
Biertje
Een bakpak voor koekjes(die ik ga maken dan)
Een aantal Ritual en Axe minis
Een aantal klein uitgeprinte fotootjes van ons samen
Een mini bonsai van draad
Parfum
3 sexy dingen
Een cadeau bon voor lego
En voor dag 25 een cadeaubon voor een echte massage bij een salon
Moet nog 2 dingen verzinnen en ik ben klaar.
) dus nog niet klaar hoor, vanavond verder doen, of morgen, dan ben ik thuis

Helaas heb ik geen stalletje, dat moet ik nog knutselen, dus voorlopig lijden ze een beetje kou in de winterwei

Vriend heeft dit ooit gekocht, Jenga-achtig, ik was toen niet zo blij omdat de doos best duur was voor "maar wat blokjes", maar nu kunnen we wel fijn onze kerststal bouwen haha!
Afgelopen dagen iets teveel Kerstfilms gezien en toen kwamen de echte kriebels.Vanmiddag de eerste lampjes en kaarsendingetjes voor binnen gefixt. Gelijk besloten nog wat Bordeaux in het interieur toe te gaan voegen en dat ik extra los mag dit jaar. Je moet toch wat als je heel de tijd in de woonkamer aan het werk bent ipv op kantoor. Volgende week is denk de boom aan de beurt
en maar eens wat gaan rondkijken voor nieuwe aankopen.