Ashleytjuhh schreef:geerte schreef:Ja wie ben jij?
ze is eigenlijk zo'n vieze man die hier zit omdat hij een rijlaarzen fetisj heeft
Loopt in haar vrije tijd rond met een bit in haar mond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Ja dat 'probleem' heb ik dus ook! Misschien een leuk klein receptenboekje, kookboekje voor gezonde recepten..
Thee ben ik dan weer geen fan van helaas. Blijf het proberen maar iedere keer vind ik het oersaai
Adamootje schreef:Castilja schreef:Ladies zijn er hier nog meer die ook aan krachttraining doen? Ik ben helemaal into fitness en gezond eten/leven en heb dat voor mijn SS opgeschreven, kan wel nog wat inspiratie voor de TOPS krijgen![]()
Oh ja, ikke! Fitnessfanaat en ik eet hoofdzakelijk heel gezond. Heb het niet in de lijst gezet omdat ik geen idee heb wat ik kan vragen hiervoor.
Ik ben wel gigantisch fan van losse thee. Alle fruitsmaakjes en de bijzondere smaken doen het wel goed bij mij.
germie schreef:Roosch schreef:Ik ben zelf ook niet echt van de maskertjes, maar heb er wel laatst ingeslagen van Rituals. Zal straks eens testen.
Ik ben ook niet van maskers en al helemaal niet van make-up.
Je hebt op Ali express wel voetenmaskers waar later je hele oude huid er af valt. Dan hou je babyvoetjes over. Een vriendin van mij is er helemaal weg van. Lijkt mij niet echt fijn.
Adamootje schreef:Castilja schreef:Ja dat 'probleem' heb ik dus ook! Misschien een leuk klein receptenboekje, kookboekje voor gezonde recepten..
Thee ben ik dan weer geen fan van helaas. Blijf het proberen maar iedere keer vind ik het oersaai
Misschien wil je SSS kijken of die tweedehands te verkrijgen zijn.De kook-/bakboeken van Lot Beukers zijn een aanrader, als je gezond wil snacken. Of een boek over gezond fastfood.
![]()
Ik ben zelf redelijk voorzien wat betreft gezondereceptenboeken. Mocht mijn SSS toch ergens tweedehands een pareltje vinden: het wordt gewaardeerd!
Judith_ schreef:Pascalle90 schreef:Ah ik houd juist van warm drinken! Losse thee of chocomel, mmmm!
Heerlijk inderdaad, zeker in de winter!
Tweedehands vind ik geen enkel probleem. Hand en bodylotion is iets wat hier tienvoudige door het huis zwerft maar amper gebruikt word. Dat hoeft niet perse aangevuld te worden.
M_D_H schreef:Ik dacht dat mensen nog wel eens liefkozend hun kruising Finker noemen...
Fjord x tinker dacht ik?
theadora99 schreef:Oh ja, ik bedenk ook nog iets haha. Handcreme en lippenbalsem ook niets voor mij. Wel vind ik de Canarische Eilanden en vooral Gran Canaria echt prachtig. Helaas ging onze vakantie vorig jaar niet door
Edit: ook voor de organisatie: Isabel en ik wonen samen, daarom zijn onze adressen hetzelfde (goh). Even om verwarring te voorkomen!
Pepperrr schreef:Als het beheer zover is komt er hier een deelnemerslijst te staan in het topic
theadora99 schreef:Ja ik kan t dan ook oprecht niet geheim houden vrees ik. Bespaar dan wel op de verzendkosten
M_D_H schreef:theadora99 schreef:Ja ik kan t dan ook oprecht niet geheim houden vrees ik. Bespaar dan wel op de verzendkosten
Nee... Niet helemaal
In het verleden hebben wij de mensen die het pakket brachten gevraagd om de verzendkosten dan te besteden aan het pakket
Zodat iedere deelnemer minimaal hetzelfde bedrag besteed, als je dat niet besteed aan verzendkosten, dan besteed je de verzendkosten dus aan de inhoud