Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 09:32

Ashleytjuhh schreef:
geerte schreef:
Ja wie ben jij? >;)

ze is eigenlijk zo'n vieze man die hier zit omdat hij een rijlaarzen fetisj heeft :')

Loopt in haar vrije tijd rond met een bit in haar mond :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 09:34

Castilja schreef:
Ladies zijn er hier nog meer die ook aan krachttraining doen? Ik ben helemaal into fitness en gezond eten/leven en heb dat voor mijn SS opgeschreven, kan wel nog wat inspiratie voor de TOPS krijgen :D :D

Paaldansen is een behoorlijke krachttraining :D

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 09:35

Roodvos, ik weet ook niet wat Finkers zijn. Familieleden vaen ene Herman? Paarden uit Ierland met een spelfout?

M_D_H

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 09:40

Ik dacht dat mensen nog wel eens liefkozend hun kruising Finker noemen...
Fjord x tinker dacht ik?

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 09:57

Castilja schreef:
Ja dat 'probleem' heb ik dus ook! Misschien een leuk klein receptenboekje, kookboekje voor gezonde recepten..
Thee ben ik dan weer geen fan van helaas. Blijf het proberen maar iedere keer vind ik het oersaai :')

Misschien wil je SSS kijken of die tweedehands te verkrijgen zijn. :D De kook-/bakboeken van Lot Beukers zijn een aanrader, als je gezond wil snacken. Of een boek over gezond fastfood. :D

Ik ben zelf redelijk voorzien wat betreft gezondereceptenboeken. Mocht mijn SSS toch ergens tweedehands een pareltje vinden: het wordt gewaardeerd! :j

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 11:02

Adamootje schreef:
Castilja schreef:
Ladies zijn er hier nog meer die ook aan krachttraining doen? Ik ben helemaal into fitness en gezond eten/leven en heb dat voor mijn SS opgeschreven, kan wel nog wat inspiratie voor de TOPS krijgen :D :D

Oh ja, ikke! Fitnessfanaat en ik eet hoofdzakelijk heel gezond. Heb het niet in de lijst gezet omdat ik geen idee heb wat ik kan vragen hiervoor.

Ik ben wel gigantisch fan van losse thee. Alle fruitsmaakjes en de bijzondere smaken doen het wel goed bij mij. :j

Jaaaa losse thee! *\o/*

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 11:22

Ik lust dus geen warm drinken. Koffie, thee, warme chocomel, bah.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 11:49

Ah ik houd juist van warm drinken! Losse thee of chocomel, mmmm!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 12:02

Pascalle90 schreef:

Heerlijk inderdaad, zeker in de winter!

Tweedehands vind ik geen enkel probleem. Hand en bodylotion is iets wat hier tienvoudige door het huis zwerft maar amper gebruikt word. Dat hoeft niet perse aangevuld te worden. :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 12:10

germie schreef:
Roosch schreef:
Ik ben zelf ook niet echt van de maskertjes, maar heb er wel laatst ingeslagen van Rituals. Zal straks eens testen.

Ik ben ook niet van maskers en al helemaal niet van make-up.

Je hebt op Ali express wel voetenmaskers waar later je hele oude huid er af valt. Dan hou je babyvoetjes over. Een vriendin van mij is er helemaal weg van. Lijkt mij niet echt fijn. :Y)

Die sokken voor je voeten zijn ook te koop bij de Action. €1,69 en ze heten Eeltsokken.
Je huid ziet er vreselijk uit na een paar dagen met al die losse vellen. Maar ook ik ben groot fan. :D

Doet geen pijn en voelt ook niet anders,alleen al die losse vellen zijn vreselijk.
Dus zeker voor mij ook een top!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 12:22

owja mocht iemand voor de kat er iets willen doen dan rosbief :)) :') snoepjes mag die niet dus hij doet een moord voor rosbief _O- het is winter dus zal goed blijven in het pakket :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 12:59

Adamootje schreef:
Castilja schreef:
Ja dat 'probleem' heb ik dus ook! Misschien een leuk klein receptenboekje, kookboekje voor gezonde recepten..
Thee ben ik dan weer geen fan van helaas. Blijf het proberen maar iedere keer vind ik het oersaai :')

Misschien wil je SSS kijken of die tweedehands te verkrijgen zijn. :D De kook-/bakboeken van Lot Beukers zijn een aanrader, als je gezond wil snacken. Of een boek over gezond fastfood. :D

Ik ben zelf redelijk voorzien wat betreft gezondereceptenboeken. Mocht mijn SSS toch ergens tweedehands een pareltje vinden: het wordt gewaardeerd! :j

Och die boeken van Lot Beukers zijn te gek! Ik heb een versie al, de andere zou tof zijn. Moet alleen even kijken welke ik dan al heb :') Goeie tip, dank!!!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:03

Kookboeken hoeven bij mij niet, doe ik toch niets mee :')

Normale boeken mag altijd, ben fan van thrillers en fantasie.

Ik had gezegd dat ik wel deco dingen wilde hebben maar de geliefde teksten zijn echt een nogo en belanden gelijk ik de prul.

Verder ben ik fan van got, LOTR, hp en marvel. Disney, pixar en dc heb ik dan weer niets mee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:06

Wat een mooi eerbetoon aan Roby meiden! Weet zeker dat ze dit jaar ook mee had willen doen en zo is ze er gewoon toch een beetje bij. Echt heel bijzonder!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:07

MarcoBorsato schreef:
Wat een mooi eerbetoon aan Roby meiden! Weet zeker dat ze dit jaar ook mee had willen doen en zo is ze er gewoon toch een beetje bij. Echt heel bijzonder!

<3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:28

Judith_ schreef:
Pascalle90 schreef:

Heerlijk inderdaad, zeker in de winter!

Tweedehands vind ik geen enkel probleem. Hand en bodylotion is iets wat hier tienvoudige door het huis zwerft maar amper gebruikt word. Dat hoeft niet perse aangevuld te worden. :')

Haha, same! Ik koop ladingen handcrème en lippenbalsem, “want het ruikt zo lekker,” en vervolgens laat ik het slingeren op onpraktische plekken. :=

Ik teken ook graag, maar heb potloden, fineliners en papier in overvloed. Acrylinkt is dan wel weer een grote top. Wat betreft boeken lees ik vrijwel alles, behalve chicklits en Nederlandse literatuur. Geschiedenisboeken zijn ook meer dan welkom, m.n. over Afrika, de Caraïben, Wales en Frankrijk. Frans en Duits lees ik net zo makkelijk weg als Engels en Nederlands. :D

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:35

Oh ja, ik bedenk ook nog iets haha. Handcreme en lippenbalsem ook niets voor mij. Wel vind ik de Canarische Eilanden en vooral Gran Canaria echt prachtig. Helaas ging onze vakantie vorig jaar niet door :(

Edit: ook voor de organisatie: Isabel en ik wonen samen, daarom zijn onze adressen hetzelfde (goh). Even om verwarring te voorkomen!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:46

M_D_H schreef:
Ik dacht dat mensen nog wel eens liefkozend hun kruising Finker noemen...
Fjord x tinker dacht ik?

Oooh :)*
Het stond direct onder een post over fitness dus ik had het daaraan gekoppeld :o .

Voor de liefhebbers van gezond eten/koken, kijk ook eens bij Pascalle Naessens: https://www.purepascale.com/nl/recepten

Heeft heerlijke recepten, gezond en toch eenvoudig te maken.
Ik ben erop geattendeerd door een vriendin.
Als mijn Santa een kookboekje van haar kan vinden binnen budget is dat zeer welkom. Mag ook 2e hands zijn.

Lezen doe ik sinds vorig jaar op mijn e-reader. Ik wilde er eerst ook niet aan maar ben helemaal om. Ik vind het heerlijk <3.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:58

Roosch schreef:
joh, staat Apple dan niet traditiegetrouw op de reservelijst??

Huh, wat? Wellicht niet op de reservelijst? Het moet niet gekker worden! :))

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 14:02

theadora99 schreef:
Oh ja, ik bedenk ook nog iets haha. Handcreme en lippenbalsem ook niets voor mij. Wel vind ik de Canarische Eilanden en vooral Gran Canaria echt prachtig. Helaas ging onze vakantie vorig jaar niet door :(

Edit: ook voor de organisatie: Isabel en ik wonen samen, daarom zijn onze adressen hetzelfde (goh). Even om verwarring te voorkomen!

Zou het hilarisch vinden als jullie elkaar nu krijgen _O-

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 14:20

Pepperrr schreef:
Als het beheer zover is komt er hier een deelnemerslijst te staan in het topic :j

Dat wist ik! :D Ik dacht alleen dat ze bedoelde dat je een bevestiging per PB krijgt en dat is bij mijn weten niet zo.

@Theadora99, zou wat zijn als jullie elkaar krijgen :')

Ik ben gek op lippenbalsem, maar wel kieskeurig daarmee. Ik gebruik alleen potjes van Blistex of Vaseline, van andere merken krijg ik uitslag.. Lippenbalsem is dus van harte welkom, maar dan graag van een van die twee merken :Y) . Handcrème is altijd goed, wel graag een redelijk neutraal geurtje.

Kookboekjes zijn hier ook welkom , al denkt mijn vriend daar anders over.. dus misschien geen goed idee :D

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 14:21

Ja ik kan t dan ook oprecht niet geheim houden vrees ik. Bespaar dan wel op de verzendkosten :')

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 14:23

theadora99 schreef:
Ja ik kan t dan ook oprecht niet geheim houden vrees ik. Bespaar dan wel op de verzendkosten :')

_O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 14:38

theadora99 schreef:

Nee... Niet helemaal :')

In het verleden hebben wij de mensen die het pakket brachten gevraagd om de verzendkosten dan te besteden aan het pakket :j
Zodat iedere deelnemer minimaal hetzelfde bedrag besteed, als je dat niet besteed aan verzendkosten, dan besteed je de verzendkosten dus aan de inhoud :j

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 14:41

M_D_H schreef:
theadora99 schreef:

Nee... Niet helemaal :')

In het verleden hebben wij de mensen die het pakket brachten gevraagd om de verzendkosten dan te besteden aan het pakket :j
Zodat iedere deelnemer minimaal hetzelfde bedrag besteed, als je dat niet besteed aan verzendkosten, dan besteed je de verzendkosten dus aan de inhoud :j

Ja dat zou ik sowieso wel doen hoor hha