Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 23:39

Escamilla schreef:
MaTuMi schreef:

Jajajajja! De blankeberge tapes is ook zo'n podcast. Enorm meeslepend en spannend. Echt super!

De deventer moordzaak was ook super! Blankenberge tapes vond ik ook leuk, maar was jammer dat die fictief was. Deventer moordzaak is wel echt gebeurd.
Ik heb al heel wat Nederlandse true crime podcasts geluisterd, dus als iemand nog een wilt weten. Stuur maar een pb!

Ik wist helemaal niet dat de blankeberge tapes nep waren! Oeps, ik ben er in getrapt. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 23:55

Hoofdpijn.
Paard knalde met zijn hoofd tegen mijn hoofd. Net op het moment dat ik onder de hals door wou kruipen, draaide hij zijn hoofd opzij ivm jeuk. Boem :=

SdaphneS

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 23:57

Mijn vriend die een paar biertjes zou drinken op werk. Was om 14 uur vrij vanmiddag en ik heb hem nog niet thuis gezien en is telefonisch niet bereikbaar. Zo vervelend vind ik dat!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 00:10

SdaphneS schreef:
Mijn vriend die een paar biertjes zou drinken op werk. Was om 14 uur vrij vanmiddag en ik heb hem nog niet thuis gezien en is telefonisch niet bereikbaar. Zo vervelend vind ik dat!

He bah zou ik ook helemaal gek worden maar meer dat ik ongerust zou zijn

xbelieveitx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 00:19

Dat de afgelopen weken mij hele slaapritme naar de maan is gegaan en het lukt me niet om deze beter te krijgen.
En dat ik al de hele avond constant om niet moet huilen _-:(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 00:23

xDenies schreef:
De buren die besluiten om nu een feestje te gaan houden .. ik wilde naar bed pipo's...

En ze zijn nog niet stil, nog lange niet, nog lange niet :')
Ooh wat zou ik toch graag verhuizen..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 00:48

Gewoon aan mijzelf zoveel spanning zit er weer in mijn lijf dat ik er haast ziek van wordt. Afgelopen nacht echt gewoon een rot nacht gehad. Mijn keel voelde warm aan was een apart gevoel dus ik bleef maar slikken en mijn keel was daar toch wat geïrriteerd van geworden. Tegenwoordig denkt mijn kop direct corona dus ongerust gevoel erbij wat lekker op de maag slaat (het is ook bijna weer de tijd van de maand) ook is mijn piep in mijn oor weer erger geworden de afgelopen week.

Had met een vriendin afgesproken wou eerst nog afzeggen maar toch gegaan. Heerlijk paar uurtjes die piep niet gehoord en begon mij ook al beter te voelen op de maag en maagzuurklachten en het branderige gevoel achter in mijn mond en keel was ook weer bijna weg. Na de auto rit weer terug en duidelijk weer spanning. Het was donker, mistig en kende de weg niet goed dus ik rij dan zo geconcentreerd dat mijn benen verzuurd zijn en ik heel moe ben en daardoor mij nog minder voel.

En dan al die mensen die je lekker tegemoet komen rijden met groot licht. Bedankt ik zie weer lekker niks!

Nou ja morgen weer een dag en nu dan maar genoten van de tijd dat ik mij even goed voelde en gewoon geen stress ervaarde. Het wordt tijd dat ik weer ga werken en gelukkig mag dat ook weer dinsdag *\o/*

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 03:06

Vijf over drie en ik dreun nog steeds mn bed uit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 03:30

Dat ik alweer niet kan slapen. Is tegenwoordig bijna elke nacht hetzelfde verhaal. :roll:

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 05:17

Dat mijn vriend mij weer eens wakker houdt met zijn gepraat/gesnurk en mij al 2x heeft geprobeerd uit bed te duwen in zn slaap... ik wil ook gewoon even 1 nacht doorslapen -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 05:40

Rotmug

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 05:46

Sinds 04:00 uur wakker en ook klaarwakker. Vrijwel iedere nacht hetzelfde liedje. :\

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 06:05

Flowery schreef:
Dat mijn vriend mij weer eens wakker houdt met zijn gepraat/gesnurk en mij al 2x heeft geprobeerd uit bed te duwen in zn slaap... ik wil ook gewoon even 1 nacht doorslapen -O-

En dat als ik dan eenmaal besluit niet meer te kunnen slapen en zo op te gaan staan, ligt hij stil op zijn eigen helft _-:(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 07:03

MPR4 schreef:
Dat ik alweer niet kan slapen. Is tegenwoordig bijna elke nacht hetzelfde verhaal. :roll:

Heb ik inddd ook al een week of 2 last van... pfffff... wakker liggen tot minstens 2/3u, vervolgens heel vroeg wakker worden, en om 10.00u alweer doodmoe zijn....

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 07:35

Hier ook alweer half zes wakker en best een drukke dag voor mijn doen, even naar mijn moeder, verjaardag en langs stal bij onze kleindochter, waarom doe ik dit 8)7

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 09:29

Het was tegen 4 uur/half 5 dat ze stil werden. Assos... alles doet zeer, wat een hell :(

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 09:31

Muggen bult op mijn wang en het slecht in mijn vel zitten! Uhg.. ;(

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 09:42

Heel brak wakker geworden geen idee waarom heb eindelijk weer eens 7 uur aaneengesloten kunnen slapen. Dat is veel voor mijn doen, had verwacht dat ik "uitgeslapen" zou zijn ofzo >;) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 09:53

Gek gedroomd, maar in die droom wel een hele gave trui gekregen. Nu wordt ik wakker en is die trui er niet -O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 10:01

Denies waarom heb je de politie niet gebeld?
Enorme herrie maken mag gewoon niet.

Een van de buurkatten sproeit in onze tuin.
Onze hond stinkt nu naar kattenpis.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 10:10

luuntje schreef:

Zoiets heb ik hier ook alleen is het onze incontinente/dementerende oude hond zelf.

Hij ligt nu in de tuin en plast constant alles onder.

Echt incontinent is hij niet maar het seintje ik moet plassen is er zodra hij gaat staan. Hij weet het gewoon niet méér.
Heel fijn in huis. -O-
Maar in de tuin is ook niet fris dus hij stinkt naar zijn eigen urine.

En ja, we lopen bij DA de deur nog net niet plat.
Hond is 14, doof en bijna blind, lichamelijk nog oké. Ik kan wel zeggen dat het genoeg is maar hij is van mijn vriend en DA vind hem ook nog te goed.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 10:30

Of er een band om mijn voorhoofd zit die steeds strakker aangetrokken word in combinatie met een zere nek. Met ook nog een hoge luchtvochtigheid gaat dit geen fijne dag werken voor mij.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 10:35

luuntje schreef:

Omdat ik geen gezeik met dit type mensen wil & de politie hier toch niet komt :o

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 10:36

Onze koning die met zijn gezin op vakantie naar Griekenland gaat op de dag dat bekend wordt dat in de afgelopen periode 38 vluchten met Covid-19 besmette mensen op Schiphol zijn aangekomen. Slim Wim-Lex, slim! Goed voorbeeldgedrag ook.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 10:56

Die advertenties waarin staat voor de prijs: zie omschrijving. En dan open je de advertentie en dan is het nergens terug te vinden.
Sowieso vind ik advertenties zonder prijs zeer irritant.