Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PeerAppel

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:44

Ik had deze week ook ineens een jurkje verkocht aan een Franse. Was geen extra moeite hoor. Alleen moest het label wel geprint worden (wat bij Homerr niet hoeft).

_Wen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 17:32

foxy80 schreef:
Echte ruilbeurzen, bestaat dat wel?

Zeker, wel vooral voor dameskleding. Voor corona verschillende kledingruilen bezocht.

Op de FB van kledingruil op rij is een mooi landelijk overzicht. Je moet soms maar net weten dat er één is.
Verder heeft Awearness Kollectif mooie initiatieven en nu zelfs een ruilshop in Rotterdam!!
Mooie daarvan is dat je een puntenkaart krijgt die je ook weet een volgende keer kan inzetten.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 19:00

Mooie ‘vangsten’ Foxy!

Mijn terug gestuurde pakketje is vandaag op ‘t Homerr punt afgeleverd.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 21:03

Ah ok dan maakt het niet zoveel uit qua verkopen dus. Nog niet via daar verkocht, en ook niet zo bekend met homer nog.. wel fijn dat ik een meewerkend homerpunt heb, die de boel wel wat langer wil laten liggen. Kan haar zo appen, wel handig als er meerdere pakketjes onderweg zijn. :D

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 21:54

Hier een beetje gedoe.
Gisteren te horen gekregen dat mijn afhaalpunt sluit tot begin september vanaf morgen.
Alleen zijn er nog 3 pakketjes op weg naar daar...

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 22:33

Ik heb pas 1x schoenen gekocht via Marktplaats, korte cowboylaarsjes, had al hogere cowboylaarsjes van hetzelfde merk/model/maat daarom durfde ik het aan maar ik wil toch heel graag dingen passen voor ik iets koop dus al die apps zijn niets voor mij denk ik al raak ik door dit topic best nieuwsgierig! Misschien toch eens kijken.

Ik koop kleding vaak in de uitverkoop bij toch al niet dure winkels maar regelmatig ook bij de kringloop.

Had nu wat online nieuw besteld want had shirtjes nodig maar op 2 na kan alles weer terug, was ik vandaag in de kringloop vond ik gewoon 2 shirts, 1 jurk en 2 vestjes, alles voor 2/2.25 per stuk, 1 vestje was 5.50 maar hing nog een kaartje aan. De kringloop waar ik nu kocht heeft iedere keer andere kleur kaartjes voor de helft van de prijs, dan wordt het extra leuk want ze zijn niet perce super goedkoop vind ik.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 15:36

roxiie schreef:
Mooie ‘vangsten’ Foxy!

Mijn terug gestuurde pakketje is vandaag op ‘t Homerr punt afgeleverd.

Ennnnn, mijn terug gestuurde pakket is nergens te bekennen....

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 12:05

Balen roxiie!! Mijn teruggestuurde pakket is inmiddels afgehandeld, heb bevestiging gehad dat ik geld (incl verzendkosten) terug krijg. Dat is dus wel heel handig aan Vinted..

Nu in onderhandeling met verkopers voor een mooie jurk en ibana leren jasje. Vind het prachtig, maar voor Vinted best een aankoop (ruim 50 euro samen). Wat zouden jullie doen? Het jasje is natuurlijk ontzettend prijzig nieuw.. Afbeelding

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:14

als ik iets concreet zoek en de nieuwprijs is duur, en het is in perfecte staat,zou ik dat er ook voor over hebben hoor.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:55

Ibana is duur dus ik denk die set samen voor 50 euro is best een goede prijs.
Ik ben nog op zoek naar een leren jasje, bepaald model van Freaky Nation of Goosecraft, daar heb ik ook best wat geld voor over. Maar niet meer als hetzelfde jasje in de sale zou zijn.

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 18:11

Knoop doorgehakt en jasje besteld. Jurk kan altijd nog (was ook andere verkoper). Heb laatst een Goosecraft jasje gekocht in een tweedehands winkel, daar heb ik dat ook wel voor betaald, maar kun je zien en passen. Nu hopen dat t past en mooi is, dan is het natuurlijk wel weer een koopje.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 12:21

Die jurk vond ik nu niet direct bijzonder, maar dat jasje ziet er geweldig uit voor dat geld. Had zelf bijna een Burberry trench voor 50 euro gekocht... haalt de verkoper hem weer van vinted af natuurlijk.

De items van vorige pagina zijn uitgepakt:
- de broek blijkt lengtemaat, dus naar de kleermaker ermee (ondanks dat ik best wel stelten heb met mijn 1.74 m...) :roll:
- het hemd: brak een knoop in 2 bij het passen. :? Ook weer kleermaker. En iets te smal bij de borst, dus dat wordt doorverkopen :(
- rokje vindt mijn man niks -O-
- body van Elisabetta Franchi valt veel te open, dus ook naar kleermaker om dat aan te laten passen.
- de converse zijn overal minimaal beschadigd maar maken een geluidje bij het lopen, ik moet nog uitvissen wat daar mee is, maar ze passen lekker (binnenkant hiel opengelopen, 2 lichte vlekken in de stof die niet opvallen, logo op de hiel afgesleten en als je ze plooit dan zie je het rubber bij je tenen al heel licht open plooien, gekend converse probleem). Afin, voor 10 euro vind ik ze best ok.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 20:45

sinds gisteren mis ik iets op vinted.
bij je opgeslagen zoekopdrachten zie je altijd bv +3 of +2 staan dat er zoveel nieuwe resultaten zijn.
sinds gisteren is dit weg,ook al zijn er dus nieuwe items....
ben ik de enige?
is zowel op foon als op vaste pc zo.
zou het zonde vinden als het definitief zo is....

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 14:18

Ik zie het nu ook Tengeltje11, dat was juist heel handig! Hoop dat t een tijdelijk iets is.

Jammer van de tegenvallers foxie80. Hopelijk kan de kleermaker er nog wat van maken zodat ze je wel aanstaan.

_Wen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:27

Balen foxie80, maar hopelijk is er nog iets van te maken.

Om die reden (kleding kunnen aanpassen en simpele dingen voor het huis zelf kunnen maken) heb ik me ingeschreven voor een naaicursus! Hopelijk lukt broeken korter maken bijv dan zelf, lijkt me tof.

Ik ga zo voor het eerst iets naar Frankrijk sturen naar via Vinted! Lijkt net zo eenvoudig inderdaad.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 17:09

3 items aanpassen bleek 27.5 euro bij kleermaker te kosten, maar dan heb ik nog steeds een super deal. De bodyblouse van Eljsabetti Franchi kost normaal 250 euro schat ik

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 17:30

Cowboylaarsjes voor 10.5 euro van vinted voor fotoshoot met mijn vlekkenbeest

Afbeelding

Afbeelding

Jurkje van Vinted 8.30 incl en past perfect!

Afbeelding

De knaller is denk ik deze kokerjurk van united wardrobe. 21.20 euro

Afbeelding

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:54

Die kokerjurk <3 staat je geweldig!
En het cowboy lookje vind ik ook heel leuk. Die laarsjes zijn toch ook super voor onder een jeans?

Mijn favo kledingwinkel heeft stapelkorting, 3 artikelen, 70 % korting. 3 keer raden waar ik vanavond te vinden was.. :D

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 10:05

Mooie items foxy!

Ik heb zojuist een paar ongedragen Nikes gekocht voor 25 euro op Vinted, nieuwprijs 120 euro. Maandag kan ik ze ophalen :)

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 16:16

Ook ik heb eindelijk een bestelling van vinted mogen ontvangen.

Had een leuke deal gesloten alleen ze was nog op vakantie waardoor het verzendlabel verliep.
Afgesproken dat ze het zodra ze thuis was zou versturen, bleek een huisgenoot corona te hebben. Dus ze mocht nog niet naar huis.

Via Whatsapp het verder afgehandeld en betaald via een tikkie en nu liggen de leuke kleertjes bij mijn ouders thuis want daar heb ik het heen laten sturen en kan ik het niet halen ivm dat ik nu zelf ziek ben en in zelf quarantaine verblijf.

Een ander pakketje ligt al 20 dagen op het Homer punt om verzonden te worden.

Dus daar wordt ik ook niet blij van. Al ettelijke keren een mailtje gestuurd maar krijg er maar half slachtige antwoorden op terug.
Ik moet geduld hebben is het eigenlijke antwoord.

Nou tot zover mijn Homer ervaring. Betaal wel gewoon voor een postNL pakket de volgende keer.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 17:10

Anja, wat heb je aangeschaft?

Elite, fotoooo!

Ik ga dit weekend mijn scapa ballerinas en een trainingsshort ophalen, kreeg net mail van het ophaalpunt.

En heb ook nog blauw witte sneakers van Liu Jo onderweg. En een truitje van H&M. En een Pikeur rijbroek. Allemaal Vinted.

Seven, met corona is geduld een schone zaak helaas.

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 09:39

foxy80 schreef:
Anja, wat heb je aangeschaft?

Afbeelding

Een maxi jurk, spijkerbroek en bloesje. Straks mijn ibana jasje ophalen bij het ophaal punt. Zo benieuwd of hij past en mooi is!
Heb nu nog een jas, blouse en blazer onderweg. En dan moet ik van mezelf even stoppen, haha!

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 14:43

Door dit topic heb ik ook vinted even geinstaleerd om uit te proberen. Had een Steps jurkje in de kringloop gekocht voor 1.50 ofzo maar toch nooit gedragen. Had m al in de weggeefapp gezet, niemand die m wilde, hij lag bijna in de kleding container maar denk zet hem toch even op vinted voor 7.50. Heleboel hadden m toegevoegd als favoriet en vandaag kreeg ik opeens bericht dat ie verkocht was, pakketje ga ik zo wegbrengen. Toch leuk!

Maar hoe zit het met het geld in je wallet? Kan je dat makkelijk uit laten betalen of kopen jullie er gewoon weer nieuwe kleding mee?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 14:56

in het begin 1x laten uitbetalen,ging vlot,maar nu koop ik ook gewoon heel veel,dus blijft alles gewoon staan.

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 13:36

WoW! Via dpd gaat t echt supersnel! Zaterdag had verkoper het verstuurd, nu lag het er al. Gauw alles gepast, blij mee!
Het ibana jasje kan dicht, maar daar is alles mee gezegd. Ga hem denk ik toch voornamelijk open dragen. Is echt heel mooi leer!
Verder zijn het lange colbert (Supertrash), blouse (Zara) en teddy jas (H&M) ‘nieuw’. Heel blij mee voor €25,- incl verzenden :D

Afbeelding

Afbeelding