Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Mondkapjes worden echt niet buiten op de fiets verplicht... het zou dan eventueel om openbare binnenlocaties gaan. Geen paniek schoppen waar het niet is...
lenaa_tje schreef:Je kan er natuurlijk ook voor kiezen het kapje op te houden.
Nu zie ik nog geen verschil stijgingen met landen die het wel verplicht hebben gesteld dus voor nu denk ik niet dat het verplicht gaat worden. Ook ik heb liever strenger zijn op die 1,5 meter. En dan niet direct straffen maar gewoon mensen er aan herinneren. Gaat iemand daar dan tegen in. Dan die mensen aanpakken.
Love_Rosie schreef:Iemand met een bril die iets kan aanraden?
Wat denken jullie, gaan we hier straks ook verplicht mondkapjes dragen openbaar? Ik kan me zo voorstellen dat als virus weer harder verspreid en ze de winkels ect wel open willen houden dat het verplicht gaat worden.
Getup schreef:Dat jij geen fan bent Mvdende is duidelijk. Betekent niet dat de niet tegenstanders er dus wél fan van zijn. Verplicht is verplicht soms he, en t is niet zo rampzalig als jij het voor doet komen. Fijn is anders, natuurlijk.
Vind uiteindelijk die met neusdraadje ( wat is daar slecht aan voor je bril, dan?) En met de blauwe buitenkant / witte binnenkant het minst storend
Echwel schreef:Blij dat alle helden in de zorg het geen probleem vinden om minimaal 5 uur met een kapje te werken, voor iedereen die het misschien onzin vindt
mvdende schreef:Echwel schreef:Blij dat alle helden in de zorg het geen probleem vinden om minimaal 5 uur met een kapje te werken, voor iedereen die het misschien onzin vindt
Klopt. Fijn dat zorgmedewerkers het niet zo erg vinden.
Maar gelukkig kiezen die mensen daar ook zelf voor. Een chirurg staat soms wel 6+ uur te werken met mondkapje.
Ik kies er NIET voor, niet voor de zorg en NIET voor het dragen van een mondkapje.
En zeker niet in mn vrije tijd, buiten werktijden om..
Bubblewrap schreef:Tip voor brildragers, kapje met neusstrip en deze goed vastdrukken. Bril hieroverheen en iets lager dan normaal dragen.
mvdende schreef:3 eikels die het vertikken om even te wachten tot ik klaar ben en gewoon naast me komen staan. En dan boos kijken als ik naar de streep op de grond wijs en zeg 1,5m afstand houden!
Jilletje schreef:mvdende schreef:3 eikels die het vertikken om even te wachten tot ik klaar ben en gewoon naast me komen staan. En dan boos kijken als ik naar de streep op de grond wijs en zeg 1,5m afstand houden!
Okee, voordat ik weer boze mods achter me aan krijg.....dit is niet persoonlijk bedoeld...........
Maareeehhhh waarom moeten zij wel rekening met jou houden terwijl jij geen rekening met ‘de rest’ wilt houden?
Door een mondkapje te dragen doe je dat namelijk........
En niet voor de zorg kiezen vind ik ook een beetje een rare opmerking
SophieO schreef:Vind het echt bijzonder dat mensen zo moeilijk doen om een mondkapje.. dramaqueens.
lenaa_tje schreef:SophieO schreef:Vind het echt bijzonder dat mensen zo moeilijk doen om een mondkapje.. dramaqueens.
Hoezo ik draag hem gewoon als ik boodschappen moet doen of moet tanken in Duitsland maar ik zie zonder bril niks en met beslaan ook weinig. Dus ik moet dan wel een beetje sjoemelen ...
nu is mijn sjoemelen niks met wat ik zie van de Duitsers maar goed.
Wel heb ik mijn twijfels over het effecten dan heb ik het niet over kleine gesloten ruimtes als het ov maar wel in grote ruimtes.