Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dimphyl

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 16:24

Leuke (en flink minder leuke) previews komen er voorbij!
Ik heb afgelopen week nav dit topic ook een box besteld, gemeld dat ik weinig te besteden heb ivm corona, en dat ik opzoek ben naar wat speelse, maar wel nette items die ik ook op mijn werk zou kunnen dragen.

Heb zelf een hele brede stijl en heb dus de styliste vrijheid gegeven, wel aangegeven dat ik zelf heel bleek ben en dus géén pasteltinten/geel/beige ga dragen.
Ben gekoppeld aan Rozemarijn (londen) en zou vandaag de preview ontvangen dus ik ben heel benieuwd!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 16:28

Nou de doos is binnen. Ik heb geen vervanging gekregen voor afgekeurde artikelen. Straks passen en foto's maken.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 16:41

Ik had ook een box voor mijn moeder besteld, net de preview gehad. Wij hadden ook een Ilse als stylist. Valt me alles mee, aantal dingen afgekeurd wel maar wat ze heeft uitgekozen vind ik over het algemeen goed bij mijn moeder passen. Ben benieuwd wat voor alternatieven ze nog mee komt :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 16:43

Oeh dat laatste zwarte jasje is héél tof! Heb je daar meer info over?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 16:51

Mijn box is binnen! Ga m zo uitpakken als ik klaar ben met werken en dan zal ik fotos maken *\o/*

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 16:51

Ook heel mooie kleding tanya

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 16:52

Mijn stylist gaat vandaag aan mijn outfit werken staat er; ben zo benieuwd :)

Isabel
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 16:55

Iemand enig idee hoe je een box kunt bestellen als je de melding gehad hebt dat je styliste het te druk heeft?

Edit: ik krijg dus steeds deze melding en kan geen andere stylist kiezen voor zover ik kan zien
Afbeelding

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 17:03

Hebben jullie ook dat het laatste deel lang duurt? Mijn box staat al vanaf maandag op: je outfit wordt ingepakt. Gisterochtend heb ik een mail gekregen dat mijn pakketje is aangemeld bij postnl maar nog niet binnen is. En nu is er eigenlijk nog niks veranderd

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 17:05

Ik heb mijn preview gezien en 'aangepast'. Nu kan ik hem niet terug vinden, weten jullie hoe?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 17:17

Hier ook de preview binnen! Ik ben niet heel tevreden, een paar items vind ik wel leuk maar ben geen groot merk liefhebber dus vind de prijzen van merkkleding vaak behoorlijk aan de prijs. Zo heb ik ook het idee dat mijn stylist aandelen heeft bij Tommy :') Ik had aangegeven GEEN wit te willen en een paar goede sneakers.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 17:21

Oooh ik word door de laatste previews wel heel enthousiast. Toevallig nog een paar broeken en shirtjes nodig dus misschien toch maar eens uitproberen!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 17:55

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 17:59

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 18:34

Afbeelding
Uiteindelijke box voor mijn moeder. Styliste heeft echt super goed geluisterd en ook echt iets gedaan met de feedback! Heel tevreden.
De korte artikelen (dat jasje die zo tof is en vestjes) zijn omgewisseld voor wat langere, mijn moeder vindt de trenchcoat heel tof. Zo op de foto's mogelijk al 8 artikelen die kans maken om te blijven :D Leuk moederdagkado haha.
Prijzen zijn allemaal echt perfect ook.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 18:36

Nou wat een flop voor mij..
Afbeelding
Eerste die ik aantrok. Aangegeven geen hoge taille te willen vanwege het feit dat ik al het vet op mn buik opsla, dus ik lijk wel zwanger..
Afbeelding
Zelfde verhaal + het feit dat deze echt oncomfortabel zat. De taille is een onafgewerkte elastieken rand die je voelt zitten aan de binnenkant.
Afbeelding
Dit rokje was wel ok
Afbeelding
Vormeloze blous... Echt gewoon geen vorm in en de mouwen zijn te kort om zulke strakke manchetten te hebben. Mn vriend(modebewuster dan ik) heeft er een lintje omheen geknoopt zodat het nog iets leek.
Afbeelding
Deze vond mijn vriend nog wel leuk, maar ik vind het niks. Veel te strak. Kon me amper bewegen en de kleur vind ik ook 3x niks.
Er zat ook nog een calvin klein low rise skinny bij(had aangegeven regular of high waist te willen...) Deze was te klein al voelde de kwaliteit wel goed aan.
Er zat ook een soort van nepleer legging bij, die zat kwa pasvorm ook niet lekker.

Dus ik heb alles weer terug in de doos gepropt en hij staat met de retour sticker klaar in de gang om terug te gaan.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 18:42

Oeh fleurtje ik vind 1e jurkje en leren jasje wel leuk.. maatje groter is bij dat soort kledingstukken vaak wel fijner.. en kleed dan mooier af..

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 18:45

x_Ilse_x schreef:
Mijn preview is ook binnen! Niet alles is mijn smaak, maar ze heeft heel goed naar mijn wensen geluisterd (items, budget). Er zitten zeker items tussen die ik wil uitproberen, maar ik ga er ook een aantal annuleren voor iets anders.

[ [url=m/7p7G4X.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/C4TLhc.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uhlPL1.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fR8r7M.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BfHVdw.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/i5OBRT.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ALupKx.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/48ggfn.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/qi7Tdl.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/J3WnDQ.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/g9sWfM.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JgmDDz.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GV5DfN.png]Afbeelding[/url] ]

Oeh leuk! Waar is dat zwart witte rokje van? En dat shirtje met dat hartje?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 18:49

Oh wat jammer fleurtjeuh! Dat jasje is wel heel leuk maar inderdaad te krap. Zonde hoor!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 18:51

Escamilla schreef:
Hebben jullie ook dat het laatste deel lang duurt? Mijn box staat al vanaf maandag op: je outfit wordt ingepakt. Gisterochtend heb ik een mail gekregen dat mijn pakketje is aangemeld bij postnl maar nog niet binnen is. En nu is er eigenlijk nog niks veranderd

Ja hier ook zo, maar maandag was een feestdag, mijne is gisteren 16:04 aangemeld bij postnl. Maar postnl heeft het gewoon extreem druk, dus waarschijnlijk de pakketten nog niet afgehaald dus kunnen ze geen indicatie geven wanneer het aankomt. Gewoon geduld hebben dus :)

Erg jammer Fleurtje dat ze totaal geen rekening hebben gehouden met je voorkeuren. Ik hoop vooral ook dat mijn items niet te groot vallen want ik pas soms nog in 1 maat kleiner dan ik had aangegeven.

@Tanya wat een leuke box voor je moeder, ik ben erg benieuwd wat ze ervan vindt. Hier mijn mams ook al half overtuigd om een box te bestellen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:02

Ik heb een andere stylist gekozen en nog een box besteld. Nu ook een hele lap tekst erbij met wat ik wel en toen wil.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:09

fleurtjeuh schreef:
Ik heb een andere stylist gekozen en nog een box besteld. Nu ook een hele lap tekst erbij met wat ik wel en toen wil.

Hopelijk gaat deze beter! Wie heb je nu en wie had je?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:19

Tanya schreef:
fleurtjeuh schreef:

Hopelijk gaat deze beter! Wie heb je nu en wie had je?

Ik had eerder Ylmar, een man.
Ik heb nu Rosa gekozen
Afbeelding

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:34

Nav dit topic wilde ik ook bij zalon een box bestellen, maar door de melding die anderen hier ook kregen lukte dat niet. Dus ik heb bij NOOS besteld. Iets ander concept; je koopt een box voor 100, 150, 200 etc euro en je krijg kleding voor dat bedrag toegestuurd.

Vandaag mn pakket gekregen; voor 150 euro heb ik 2 shirts/zomerse truitjes, een A-line jurk en een stretch skinny spijkerbroek. Hartstikke leuk! Kleuren en vormen waar ik zelf niet zo snel voor zou kiezen, maar wel heel erg leuk staan!

Je krijgt geen preview via mail, je kan stukken gratis terugsturen. Maar het bevordert wel dat je dingen eerst gaat passen en niet op basis van een plaatje beoordeeld.

Leuke tip!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:57

Oeps, heb nog een box besteld maar nu via PS zoe O:)
Ben benieuwd, je krijgt geen preview, maar kon wel duidelijker aangeven wat mijn stijl is en waar ik naar zoek. Je betaalt wel retour kosten als je alles terug stuurd. Ik ben benieuwd :D