Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:De KLM zorgt voor heel veel werkgelegenheid. Door KLM te helpen, help je dus niet alleen grote bedrijven. Ik vind het goed dat ze KLM helpen én dat ze daaraan ook voorwaarden hebben gesteld met betrekking tot duurzaamheid. Daar is het nu het juiste moment voor.
Loretta schreef:Marie_Anne schreef:Hij heeft een eigen onderneming zag ik, hij is motivational speakeren geeft lezingen. Dat ligt vast stil nu....
Daarom kan die man zo geweldig spreken. echt hij verkoopt water aan een drenkeling.
doet hij dat dan allemaal naast zijn werk als longarts vraag ik mij af. Kan hij dan nu niet beter Coronapatienten gaan behandelen misschien.
Sizzle schreef:Niet inhalen gaat ook gewoon niet.
Je kan moeilijk met z‘n allen op een slakkentempo achter oma blijven hangen.
. Ik ben soms ook een slak. SusanH schreef:Vandaag op RTV Utrecht gelezen dat de fietsersbond zich zorgen maakt over de breedte van de fietspaden. In de reacties mensen die gelijk roepen dat er bij inhalen dan maar bekeurd moet worden. Ik vind dat wel heel ver gaan. Ik haal gewoon in op het fietspad. Geen moment bij stil gestaan dat dat als een risico wordt gezien.
Shadow0 schreef:Kunnen we 'het gaat niet' bewaren voor dingen die echt niet gaan? Natuurlijk kun je achter iemand blijven fietsen. Ik weet niet of het zinnig of nodig is, en ik snap dat het veel ergernis geeft, maar het kan echt. Fysiek geheel mogelijk.
SusanH schreef:Vandaag op RTV Utrecht gelezen dat de fietsersbond zich zorgen maakt over de breedte van de fietspaden. In de reacties mensen die gelijk roepen dat er bij inhalen dan maar bekeurd moet worden. Ik vind dat wel heel ver gaan. Ik haal gewoon in op het fietspad. Geen moment bij stil gestaan dat dat als een risico wordt gezien.
Sizzle schreef:Ja, je kunt inderdaad ook nog gewoon home-office doen met een inbel modum en een fax, alles kan.
Citaat:Het zal gewoon niet positief bijdragen aan de verdraagzaamheid als daar iemand met een kleuter fietst of een oudere met het tempo van de zwaartekracht van z‘n benen peddelt terwijl een fietskoerier per minuut betaald wordt of iemand 20 km moet fietsen naar school of werk.
Citaat:Verder fietsen de meeste ouderen hier sneller, en de meeste plezierfietsers niet op routes naar werk of school (of op die tijd), zijn de middelbare scholen nu nog gesloten en basisschoolkinderen fietsen geen 20 km naar hun school, en worden mensen geacht nog steeds thuis te werken. Hou je her en der een aantal mensen over die echt niet anders kunnen dan op dat moment op dat fietspad zijn. Dat ruimt alvast goed op.
elnienjo schreef:Fietsers zouden uberhaupt niet met 2 (of meer) naast elkaar moeten mogen fietsen. Gewoon netjes achter elkaar blijven. Standaard!
En dan kun je een langzame fietser best passeren lijkt me, als je aanmerkelijk sneller fietst.
SusanH schreef:elnienjo schreef:Fietsers zouden uberhaupt niet met 2 (of meer) naast elkaar moeten mogen fietsen. Gewoon netjes achter elkaar blijven. Standaard!
En dan kun je een langzame fietser best passeren lijkt me, als je aanmerkelijk sneller fietst.
Je kind wil je, zeker als ze jonger zijn echt wel naast je hebben.