Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
emilyslaluna schreef:Waar vinden jullie de actuele informatie over grenzen? Met name die van Canada
Sonja_vR schreef:Als het in september veilig mogelijk is gaan wij ook gewoon kamperen
We gaan eigenlijk standaard een week of twee ergens in de periode laatste week augustus/derde week september en serieus nooit slecht weer gehad op een dag hier en daar na
Neonlight schreef:Mijn ervaring is juist dat de afgelopen jaren september fantastisch weer heeft. Alleen worden inderdaad de avonden korter.
mvdende schreef:Sonja_vR schreef:Als het in september veilig mogelijk is gaan wij ook gewoon kamperen
We gaan eigenlijk standaard een week of twee ergens in de periode laatste week augustus/derde week september en serieus nooit slecht weer gehad op een dag hier en daar na
Dan blijven jullie vast niet in Nederland?
Zover in me het kan herinneren, is het nog nooit 2 weken stralend mooi weer geweest in september hier in Nederland.
En als ik iets echt verschrikkelijk HAAT is het wel kamperen in de regen.
Een keer een dag slecht weer heb je in juli augustus natuurlijk ook last van. Maar dan is over het algemeen de temperatuur nog wel ok en als het dan droog is, is het al snel lekker weer.
Citaat:'Spanje gaat buitenlands toerisme weren'
De Spaanse regering werkt aan plan om buitenlands toerisme deze zomer te weren, dat meldt de Spaanse krant ABC. De Spanjaarden zelf worden aangemoedigd in eigen land op vakantie te gaan.
Normaal gesproken zouden deze periode ook veel Spanjaarden onderweg zijn om de voor christenen heilige week te vieren. Semana Santa, zoals ze het in Spanje noemen, wordt daar groots gevierd. Met name de steden Málaga en Sevilla staan bekend om hun processies. Maar correspondent Rop Zoutberg twittert dat het nu rustig blijft op de snelwegen.
mvdende schreef:moonsparkle schreef:Ik ben bang dat als ik in juli nergens heen kan ik dan pas over een jaar op reis kan gaan
Heel misschien boek ik nog een vakantie naar de zon in oktober ofzo. Maar dat hangt dan ook wel weer van de prijzen af. Want ik vermoed dat zodra er weer gevlogen mag worden, de vakanties echt onbetaalbaar gaan zijn.
elnienjo schreef:Spanje wordt het dit jaar in elk geval niet meer mocht iemand daar naartoe willen:Citaat:'Spanje gaat buitenlands toerisme weren'
De Spaanse regering werkt aan plan om buitenlands toerisme deze zomer te weren, dat meldt de Spaanse krant ABC. De Spanjaarden zelf worden aangemoedigd in eigen land op vakantie te gaan.
Normaal gesproken zouden deze periode ook veel Spanjaarden onderweg zijn om de voor christenen heilige week te vieren. Semana Santa, zoals ze het in Spanje noemen, wordt daar groots gevierd. Met name de steden Málaga en Sevilla staan bekend om hun processies. Maar correspondent Rop Zoutberg twittert dat het nu rustig blijft op de snelwegen.
NOS