Met z'n vieren bij elkaar (en een vijfde zat op 10 cm afstand toe te kijken).
Heeft wel succes gehad!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dammie schreef:Zo, ben in de tuin bezig geweest. De hortensia is weer gesnoeid. En de rest ook weer netjes.
De coronisten van quarantaine is echt hilarisch![]()
Ik laat het puzzelen even zitten, alle goedkope puzzels zijn uitverkocht, ook bij action, en ik bedacht mij ook dat ik niet een plek heb om een onafgemaakte puzzel te laten liggen. Ja, mijn eettafel, maar dan moet ik mijn bord op de puzzel zetten, lijkt mij niet handig.
Whale schreef:Waarom is die vervloekte Nintendo Switch zo duur (noujah, niet zó duur, maar er komt helaas geen geld meer bij in m'n portemonnee). Ik wil zo graag Animal Crossing spelen
Jeugdsentiment.
_San87_ schreef:Jis_ schreef:Net ook vis en spinazie gegeten.
Lekker.
Of nou ja, ik houd helemaal niet zo van vis. Maar zalm lust ik wel. Kibbeling ook.
Jis_ schreef:_San87_ schreef:
Lekker.
Of nou ja, ik houd helemaal niet zo van vis. Maar zalm lust ik wel. Kibbeling ook.
En vissticks? Ik ben dol op vis (eet het alleen net als vlees heel weinig) maar graten tegen komen vind ik zo niet okay, dus een hele vis op mijn bord hoeft niet van mij.
Jis_ schreef:_San87_ schreef:Ik heb 't even opgezocht, is beide ofwel kabeljauw ofwel (alaska)koolvis.
Ik maak mijn pasta pesto wel eens met pangafilet.Ook een witte vis. Vrij neutraal van smaak vind ik. Zalm met mosterd honingsaus van visboer Ru-vis.
Krijg gewoon weer trek nu.