Ik ga wel online bestellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Voorbeeld stellen? Hier in Spanje betaalt geen ziektekostenverzekering nog uit als je nu door een sportblessure aanspraak maakt op medische zorg.
SophieO schreef:Nou, ik ben ook wel klaar met de supermarkt. Mensen letten echt niet op, loop niet zo dicht langs mij aubEn dan 2 dames die het nodig vinden een heel gesprek te voeren midden in het pad, zodat niemand er met genoeg afstand langs kan lopen.
corine1981 schreef:SophieO schreef:Nou, ik ben ook wel klaar met de supermarkt. Mensen letten echt niet op, loop niet zo dicht langs mij aubEn dan 2 dames die het nodig vinden een heel gesprek te voeren midden in het pad, zodat niemand er met genoeg afstand langs kan lopen.
Als dat nog te doen is..
Plus, picknick en AH kan hier al hier meer.
Denk de rest ook niet...
Ik ben vanmorgen naar de, overigens vrij rustige action (bij evt lockdown kunnen we in ieder geval klussen) en AH geweest... kinderen in de auto gelaten.
Maar veel lege schappen bij AH.
zonnebloem18 schreef:Gewoon niet naar de Albert Heijn gaan, die hadden een storing bij het distributiecentrum waardoor er nog goed geleverd kon worden aan de supermarkten. Lidl en Aldi zijn hier overal goed aangevuld. Enige tekorten zijn wc papier en kipfilet.
Brainless schreef:MoniqueT schreef:Voorbeeld stellen? Hier in Spanje betaalt geen ziektekostenverzekering nog uit als je nu door een sportblessure aanspraak maakt op medische zorg.
Mogen ze dat dat bepalen?
Ik ben benieuwd of dat in Nederland ook zou mogen.
MoniqueT schreef:Brainless schreef:
Mogen ze dat dat bepalen?
Ik ben benieuwd of dat in Nederland ook zou mogen.
Particuliere verzekeraars wel en die zijn er nog heel veel. En je mag hier de straat niet op en alle sportvelden en acomodaties zijn dicht, dus sowieso ben je niet gedekt als je bijvoorbeeld van je fiets valt. Want zelfs fietsen mag niet. Lopen of in de auto, 1 persoon voor werk, apotheek of supermarkt.
SophieO schreef:Nou, ik ben ook wel klaar met de supermarkt. Mensen letten echt niet op, loop niet zo dicht langs mij aubEn dan 2 dames die het nodig vinden een heel gesprek te voeren midden in het pad, zodat niemand er met genoeg afstand langs kan lopen.
MoniqueT schreef:Nee, iemand wegbrengen mag ook niet. Alleen taxivervoer. Twee mensen in twee taxis achter elkaar naar het vliegveld, bizar.
Germie: 600 euro boete.
Niemand gaat hier in Spanje op de fiets naar zijn werk. En anders: taxi. Taxichauffeurs mogen blijkbaar wel besmet worden.
Brainless schreef:Als ze dat hier zouden doorvoeren kunnen mijn kinderen niet naar school.
Zij hebben verplichte tentamens op school (examen jaar).
Buurtbus rijdt niet, fietsen mag niet.. en ik mag ze niet brengen/halen en moet ik voor beide apart een taxi bestellen.
Poeh.. hoop dat dit dan niet hier doorgevoerd gaat worden.
MoniqueT schreef:Lieve mensen, ik zeg ook niet dat je in NL niet meer zou mogen fietsen. Ik geef alleen aan dat als de overheid zegt dat sporten niet meer mag, ze ook niet meer hoeven betalen voor sportongevallen.
Paardrijden zou daar zeker onder kunnen vallen, net als een rondje op de fiets zonder doel als werk of boodschappen.
MoniqueT schreef:Lieve mensen, ik zeg ook niet dat je in NL niet meer zou mogen fietsen. Ik geef alleen aan dat als de overheid zegt dat sporten niet meer mag, ze ook niet meer hoeven betalen voor sportongevallen.
Paardrijden zou daar zeker onder kunnen vallen, net als een rondje op de fiets zonder doel als werk of boodschappen.