Ook doe ik nog steeds met hetzelfde pak toiletpapier als van voor de isolatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:
Wordt er eigenlijk nog zoveel gehamsterd in de winkels?
* doet alleen nog online boodschappen en zit verder onder een steen *
AmyII schreef:Hier in Amsterdam kan ik al een tijdje geen handzeeppompjes vinden. Oostzaan trouwens ook niet. Nu kom ik maar in 2 verschillende winkels en dan maar 1x per week, omdat boodschappen nu niet bepaald een hobby is van me.
We hebben een pompje nog halfvol, dus morgen misschien toch naar een kv als we daar langskomen en zien dat het rustig is.
AmyII schreef:Hier in Amsterdam kan ik al een tijdje geen handzeeppompjes vinden. Oostzaan trouwens ook niet. Nu kom ik maar in 2 verschillende winkels en dan maar 1x per week, omdat boodschappen nu niet bepaald een hobby is van me.
We hebben een pompje nog halfvol, dus morgen misschien toch naar een kv als we daar langskomen en zien dat het rustig is.
Marie_Anne schreef:Ik kan nog steeds geen volkorenmeel, bloem of gist kopen helaas. Terwijl ik door het broodbak-topic heel graag weer wil bakken.
En de goedkope kappersscharen zijn bij Etos en Kruidvat niet meer te krijgen. Nu heb ik mijn pony maar met een keukenschaartje geknipt.
Magrathea schreef:Marie_Anne schreef:Ik kan nog steeds geen volkorenmeel, bloem of gist kopen helaas. Terwijl ik door het broodbak-topic heel graag weer wil bakken.
En de goedkope kappersscharen zijn bij Etos en Kruidvat niet meer te krijgen. Nu heb ik mijn pony maar met een keukenschaartje geknipt.
Heb je een molen in de buurt? Ik heb laatst een zak van 5 kilo gekocht bij de molen hierdie hadden bijna alles nog gewoon op voorraad, in elk geval de standaard producten. Het was wel wat duurder dan in de supermarkt maar ook weer geen wereldbedrag.
Marie_Anne schreef:AmyII schreef:Hier in Amsterdam kan ik al een tijdje geen handzeeppompjes vinden. Oostzaan trouwens ook niet. Nu kom ik maar in 2 verschillende winkels en dan maar 1x per week, omdat boodschappen nu niet bepaald een hobby is van me.
In de AH's in mijn buurt in Amsterdam Oost en ook Diemen waar ik geweest ben stonden voldoende handzeeppompjes. Misschien niet alle soorten en merken, maar wel voldoende. En ook navulling dacht ik. Gek is dat hè.
Ik kan nog steeds geen volkorenmeel, bloem of gist kopen helaas. Terwijl ik door het broodbak-topic heel graag weer wil bakken.