Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JorineV schreef:Hoe veel tijd zit er tussen de beslissing om een trein te schrappen en dat het wordt aangepast op de borden en in de app?
De conducteur vanmiddag zei "het lijkt misschien alsof wij gewoon verder zullen rijden, maar ik heb al te horen gekregen dat dat niet het geval is".
Marijke_1995 schreef:Ik lees sinds het begin van dit topic mee en heb al wat vragen beantwoord gekregen, maar nu parkeerde ik vanavond mijn auto toevallig bij het Railcenter in Amersfoort! Wat googlewerk levert me vooral op dat het een centrum is voor opleidingen? Zijn jullie er wel eens te vinden? Je ziet ook echt een spoorwegovergang enzo, heel tof!
Cookie222 schreef:Waarom rijd een trein soms niet verder dan een bepaald station terwijl er geen storing is? De stoptrein voor mij stopt namelijk halverwege het traject en ik ben nieuwsgierig waarom.
Edit: Bleek toch een storing te zijn maar die stond nog niet in de NS app.
Marijke_1995 schreef:Ik lees sinds het begin van dit topic mee en heb al wat vragen beantwoord gekregen, maar nu parkeerde ik vanavond mijn auto toevallig bij het Railcenter in Amersfoort! Wat googlewerk levert me vooral op dat het een centrum is voor opleidingen? Zijn jullie er wel eens te vinden? Je ziet ook echt een spoorwegovergang enzo, heel tof!
xPabloBokt schreef:Geen vraag maar ook geen ergernis dus ik zet hem maar hier.. zit in de trein naar school (IC Den Haag) en voel hem vertrekken. HC over de intercom: "dames en heren welkom in de Intercity naar Maastricht.. grapje" en ik hoor hem grijnzen door de intercom. Dagelijkse hartverzakking gehad maar kan er wel om lachen
Castilja schreef:HAHA Ik hou van dat soort medewerkers
safina schreef:We hebben hier even een discussie: als je voor 6.30 uur incheckt met je kruitvat-dalurenkaartje, mag je dan gewoon door blijven reizen tot je bestemming? Nee toch?
xPabloBokt schreef:Geen vraag maar ook geen ergernis dus ik zet hem maar hier.. zit in de trein naar school (IC Den Haag) en voel hem vertrekken. HC over de intercom: "dames en heren welkom in de Intercity naar Maastricht.. grapje" en ik hoor hem grijnzen door de intercom. Dagelijkse hartverzakking gehad maar kan er wel om lachen
fohadie schreef:safina schreef:We hebben hier even een discussie: als je voor 6.30 uur incheckt met je kruitvat-dalurenkaartje, mag je dan gewoon door blijven reizen tot je bestemming? Nee toch?
Als er op je kaartje staat dat het voor 06.30 geldig is, en je echt voor 06.30 incheckt, mag je idd blijven zitten tot je eindbestemming.
lucifertje schreef:Zoals ik het lees op de site van Kruidvat moet je voor 6.30 uit de trein zij en mag ja na 09 tot 16 weer reizen.
Kruidvat.nl:
De daluren zijn vóór 6.30 uur, tussen 9.00 en 16.00 uur en ná 18.30 uur.
Ik zou het als ik jou was even goed checken, het is recent veranderd.