Ik mag hem Om 1u gaan ophalen!! Super blij Hij had weer goed geslapen. We blijven nog 1 a 2 dagen hier in het huur huisje omdat het nog een lange trip is naar huis.
Wat fijn dat het goed gaat met Ruben en hij nu zelfs naar huis mag, wat zal dat heerlijk zijn! Begrijpelijk dat de kindjes minder slapen nu papa er niet is, maar een geruststelling dat het verder goed met ze gaat als oma bij ze is gok ik? Geniet van het weer samen zijn!
Wat een heerlijk nieuws!! Doe je goed aan om even nog te blijven. Dat maakt het huisje en weggaan voor de kids ook een stuk fijner. Echt zo blij voor jullie!!
Tijdje niet online geweest maar wat goed om te lezen dat de operatie voorspoedig is verlopen! Ik hoop op een spoedig herstel, lekker thuis in eigen huis!
Bedankt voor alle beterschap en sterkte wensen allemaal. Word erg gewaardeerd! Vanmorgen om half negen zijn we vertrokken in Edinburgh.
We hebben in 1 trek doorgereden alleen onze cattle dog opgehaald uit het honden hotel. We waren om 13u thuis. Ruben heeft het super gedaan. Hij is nu wel doodmoe en zijn hoofd doet wat pijn dus ligt in bedje. Ik ben zo blij om thuis te zijn! Wat is dat toch fijn.
Schoonmoeder is gister terug naar huis gevlogen. Ook helemaal goed gegaan. Terug naar een soort van normaal en een beetje privacy/alleen tijd.
Ruben heeft elke nacht in het logeerhuis heel slecht geslapen. Eerste nacht had hij veel buikpijn en afgelopen nacht hoofdpijn (door het vele liggen). Hoop dat het slapen in eigen bedje wat beter zal zijn.
Lig nu even met kids en honden op de bank film te kijken. Straks eten we zelfgemaakte ragout. Ik had allerlei eten ingevroren de dagen voor we weggingen kipcurry, ragout, pasta, soep... Lekker makkelijk vandaag met wat frietjes.