Buitenlandse liefde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-20 11:28

capopjekop schreef:
bigone schreef:
En, is hij al weg en je paard leeft nog en je bent weer in je woning ?

Word jij nou nooit moe van jezelf? Je kunt ook wat nuttigs gaan doen als je ts niet gelooft. Dan kom je iig wat sympathieker over dan nu het geval is.

Ik hoop dat je snel je rust en leven terug hebt. Fijn dat je omgeving je goed steunt

Dat hoop ik ook, al ben ik wel aan het twijfelen om mijn huis niet te verkopen als hij eruit is. Want als ik er terug ga inwonen weet hij me nog steeds zitten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 11:30

Zou dat er niet voor over hebben. Tenzij iedereen die je kent gaat verhuizen, je ander werk etc gaat zoeken. Want als ze je willen vinden, dan vinden ze je wel.

capopjekop

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 11:32

Ik zou het eerst even aankijken als je dat tegen die tijd aandurft. Je hebt ook kans dat het kwartje is gevallen en hij ook door gaat met leven. Zonde als je dan je huis al verkocht hebt. Ik zou wel investeren in een goed alarmsysteem en wat camera's ophangen. Gewoon voor het geval dat.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 11:37

Ik lees al vanaf het begin stilletjes mee. Wil even kwijt dat ik je een topwijf vind, en het onwijs knap van je vind hoe je handelt. Respect!

Ik weet helaas alles van een agressieve vriend/ex.. mocht je ooit iemand nodig hebben om te spuien, praten, of steun nodig hebt staat mijn pb box altijd voor je open.

Het idee van huis verkopen snap ik wel hoor. Dat geeft misschien toch net een wat veiliger gevoel.
Ik zou even kijken hoe het loopt idd. Hopen dat hij gewoon doorgaat met zijn leven en geen contact meer zoekt dan. En voor nu hoop ik dat hij snel zijn spullen pakt en weg is.

Heel veel sterkte, succes en kracht gewenst!

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-20 11:37

capopjekop schreef:
Ik zou het eerst even aankijken als je dat tegen die tijd aandurft. Je hebt ook kans dat het kwartje is gevallen en hij ook door gaat met leven. Zonde als je dan je huis al verkocht hebt. Ik zou wel investeren in een goed alarmsysteem en wat camera's ophangen. Gewoon voor het geval dat.

Mijn neef heeft wel voorgesteld om dan in het begin even bij me te blijven zodat ik niet alleen ben. Maar voor ik terug in mijn huis kan moest he natuurlijk 100% zeker weg zijn. Er zijn al spullen weg van hem en ik dacht ja hij is weg maar spijtig genoeg nog niet volledig

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-20 11:38

Pepperrr schreef:
Ik lees al vanaf het begin stilletjes mee. Wil even kwijt dat ik je een topwijf vind, en het onwijs knap van je vind hoe je handelt. Respect!

Ik weet helaas alles van een agressieve vriend/ex.. mocht je ooit iemand nodig hebben om te spuien, praten, of steun nodig hebt staat mijn pb box altijd voor je open.

Het idee van huis verkopen snap ik wel hoor. Dat geeft misschien toch net een wat veiliger gevoel.
Ik zou even kijken hoe het loopt idd. Hopen dat hij gewoon doorgaat met zijn leven en geen contact meer zoekt dan. En voor nu hoop ik dat hij snel zijn spullen pakt en weg is.

Heel veel sterkte, succes en kracht gewenst!

Dankjewel

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 12:48

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal offtopic reacties verwijderd. Er is al eerder aangegeven om niet offtopic te gaan en bij twijfel van een account ons aan te spreken. Dus nogmaals het verzoek om ontopic te blijven

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 14:08

Ga je wel nieuwe sloten laten zetten als hij weg is? En goed checken dat hij zich uit laat schrijven van het adres.

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 14:27

Melleke24 schreef:
Dat hoop ik ook, al ben ik wel aan het twijfelen om mijn huis niet te verkopen als hij eruit is. Want als ik er terug ga inwonen weet hij me nog steeds zitten.

Ik zou niet te overhaast beslissingen als deze nemen. Je hebt ook nog kans dat jij vergeten bent op het moment dat hij een nieuw slachtoffer heeft. Dit soort 'types' blijft vaak niet lang alleen...

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-20 14:36

Storm schreef:
Ga je wel nieuwe sloten laten zetten als hij weg is? En goed checken dat hij zich uit laat schrijven van het adres.

Ja hoor sowieso nieuwe sloten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 17:18

Idd niet te overhaast beslissen.. Als jij gek bent op je huisje zou het jammer zijn als je dat voor hem moet opgeven..

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-20 00:29

Cayenne schreef:
Idd niet te overhaast beslissen.. Als jij gek bent op je huisje zou het jammer zijn als je dat voor hem moet opgeven..

Ja maar veiligheid gaat voor.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 10:25

Hoe gaat het met je? Wil nog ff zeggen dat je het goed doet!!

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 11:54

dito schreef:

Het gaat wel, ik hoop dat hij snel voor goed het huis uit is. Ik had eerst hoop want hij ging logeren bij een vriend en er waren al wat spullen weg maar hij blijft nog steeds overnachten in mijn huis.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 12:07

Persoonlijk als ik zo lees zou ik verhuizen...het feit dat hij dan telkens voor de deur
kan staan etc...zou ik niet willen, en ja het kost geld maar voor gemoedsrust vind ik dat wel waard.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 13:01

Melleke24 schreef:
dito schreef:

Het gaat wel, ik hoop dat hij snel voor goed het huis uit is. Ik had eerst hoop want hij ging logeren bij een vriend en er waren al wat spullen weg maar hij blijft nog steeds overnachten in mijn huis.

Dat ia toch flauwekul, jij hebt dit wel allemaal bedacht,maar voor hem komt het uit de lucht vallen. Hij moet toch even bekijken waar hij gaat wonen en hoe hij het gaat doen. Bij een normale opzeg heeft hij 3 maanden de tijd. Dus verwachten dat hij gelijk vertrekt is niet realistisch.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 13:16

En je hebt hem zelf aangezegd dat hij een paar maanden de tijd heeft voordat hij het huis uit moet zijn. Laat hem die tijd dan ook nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 13:22

Ze zegt toch nergens dat hij die tijd niet meer heeft? Ze had gewoon gehoopt dat het wat vlotter ging wat toch perfect verstaanbaar is? Zij wil ook gewoon graag naar huis.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 14:03

Goof schreef:
En je hebt hem zelf aangezegd dat hij een paar maanden de tijd heeft voordat hij het huis uit moet zijn. Laat hem die tijd dan ook nemen.

Ik zeg toch ook niet dat hij die tijd niet krijgt. Ik zeg gewoon dat ik had gehoopt dat hij uit zichzelf zou vertrekken. Ik betaal nog steeds alle rekeningen van mijn huis waar hij nu in verblijft terwijl ik er niet ben.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 14:13

Melleke24 schreef:
Goof schreef:

Ik zeg toch ook niet dat hij die tijd niet krijgt. Ik zeg gewoon dat ik had gehoopt dat hij uit zichzelf zou vertrekken. Ik betaal nog steeds alle rekeningen van mijn huis waar hij nu in verblijft terwijl ik er niet ben.

Ik vind het wel apart dat sommigen het hier opnemen voor de agressieve exvriend van ts. Ik vind dat iemand zogauw hij agressief wordt al zijn rechten verspeeld heeft.

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 14:21

Misschien kan je eens informeren of je een bezettingsvergoeding kan vragen aan hem?
Of in ieder geval nu de meterstanden op gaan nemen en als hij dan de sleutel inlevert deze kosten met hem afrekenen?

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 18:51

anjali schreef:
Ik vind het wel apart dat sommigen het hier opnemen voor de agressieve exvriend van ts. Ik vind dat iemand zogauw hij agressief wordt al zijn rechten verspeeld heeft.

Een nieuwe woning vinden is ook zo makkelijk niet...... de kans is best aanwezig dat hij daar nog wel even zit.......

Melleke24 schreef:
Bigone is al vanaf het begin zo tegen me. Dat komt omdat ze me niet geloofd. Ik logeer momenteel nog bij mijn vriendin en met mijn paard is nog alles goed.

Volgens mij is bigone gewoon geïnteresseerd en wil ze weten hoe het gaat. Ik ken haar niet anders als een lief en meelevend mens, die echt voor mensen klaar staat als dat nodig is.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 18:56

Maar als je hem maanden de tijd geeft, dan neemt hij die tijd ook. Die heeft hij gekregen. Dus logisch dat hij niet binnen een week weg is.
Dan had je hem twee weken ofzo de tijd moeten geven en er een consequentie aan moeten hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 19:08

Melleke24 schreef:
Goof schreef:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 19:40

Wel naïef om te denken dat hij zelf gaat vertrekken. Ik zou nog duidelijker een ultimatum stellen en consequenties eraan hangen. Je gaat toch geen rekeningen betalen voor hem?! Want daar komt het nu eigenlijk op neer.