Dus excuses als er toevallig bokkers meelezen die vandaag op het strand in Castricum waren met hun paard en er vervolgens een bruine hond achter hun aan gerend kwam
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Dat mijn vriend echt het culinaire gevoel van een stoeptegel heeft volgens mij...
Hij maakt een broodje hamburger, dus ik doe vast wat boter in de pan voor hem, doet hij eerst de broodjes in de pan
En hij had de ongesneden broodjes op de zelfde snijplank als het gehakt liggen, maar nu verwarmt hij alleen de gesneden kanten, maar niet de onderkant
Marcella schreef:Kat die op schoot wil liggen terwijl ik wil eten.
Lau schreef:Steeph schreef:Dat mijn vriend echt het culinaire gevoel van een stoeptegel heeft volgens mij...
Hij maakt een broodje hamburger, dus ik doe vast wat boter in de pan voor hem, doet hij eerst de broodjes in de pan
En hij had de ongesneden broodjes op de zelfde snijplank als het gehakt liggen, maar nu verwarmt hij alleen de gesneden kanten, maar niet de onderkant
Maar de saus zag er goed uit
Rawr schreef:Marcella schreef:Kat die op schoot wil liggen terwijl ik wil eten.
Idem dito. En normaal vind ik het niet zo erg maar nu zat hij steeds met z'n pootjes te hengelen naar de sushi die ik thuis had laten bezorgen.![]()
fleurtjeuh schreef:Dat mensen hun fiets niet in het fietsenrek zetten maar ervoor of ernaast. Hoe moeilijk is het jongens...
Ik heb een mountainbike en dus bredere banden. Maar ik moet steeds een fiets aan de kant zetten ondat ik anders mijn fiets niet kan vastzetten omdat iemand zn fiets naast het fietsenrek neerzet. Hoe moeilijk is het nou om je fiets erin te zetten???
fohadie schreef:fleurtjeuh schreef:Dat mensen hun fiets niet in het fietsenrek zetten maar ervoor of ernaast. Hoe moeilijk is het jongens...
Ik heb een mountainbike en dus bredere banden. Maar ik moet steeds een fiets aan de kant zetten ondat ik anders mijn fiets niet kan vastzetten omdat iemand zn fiets naast het fietsenrek neerzet. Hoe moeilijk is het nou om je fiets erin te zetten???
Heel moeilijk aangezien mijn wielen eraan gaan. Ik krijg vaak een slag in mijn wiel als ik hem IN het rek zet. Daarom zet ik hem er altijd naast.
fohadie schreef:fleurtjeuh schreef:Dat mensen hun fiets niet in het fietsenrek zetten maar ervoor of ernaast. Hoe moeilijk is het jongens...
Heel moeilijk aangezien mijn wielen eraan gaan. Ik krijg vaak een slag in mijn wiel als ik hem IN het rek zet. Daarom zet ik hem er altijd naast.