Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 18:23

Dat 1 van mijn honden vandaag totaal niet luisterde op het strand, normaal luistert ie prima met uitlaten maar vandaag dacht ze er anders over }> :\ -O-
Dus excuses als er toevallig bokkers meelezen die vandaag op het strand in Castricum waren met hun paard en er vervolgens een bruine hond achter hun aan gerend kwam

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 18:49

Dat mijn vriend echt het culinaire gevoel van een stoeptegel heeft volgens mij...
Hij maakt een broodje hamburger, dus ik doe vast wat boter in de pan voor hem, doet hij eerst de broodjes in de pan :')
En hij had de ongesneden broodjes op de zelfde snijplank als het gehakt liggen, maar nu verwarmt hij alleen de gesneden kanten, maar niet de onderkant ;(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 18:52

Steeph schreef:
Dat mijn vriend echt het culinaire gevoel van een stoeptegel heeft volgens mij...
Hij maakt een broodje hamburger, dus ik doe vast wat boter in de pan voor hem, doet hij eerst de broodjes in de pan :')
En hij had de ongesneden broodjes op de zelfde snijplank als het gehakt liggen, maar nu verwarmt hij alleen de gesneden kanten, maar niet de onderkant ;(

Maar de saus zag er goed uit :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 19:24

Marcella schreef:
Kat die op schoot wil liggen terwijl ik wil eten.

Idem dito. En normaal vind ik het niet zo erg maar nu zat hij steeds met z'n pootjes te hengelen naar de sushi die ik thuis had laten bezorgen. :\

En net als velen erger ik me ook suf aan al het vuurwerk dat nu al af wordt geschoten. Er ging hier net iets van een miljoenenklapper af denk ik want het heeft iets van 12 minuten onafgebroken geknald. Het enige geluk is dat m'n katten doof zijn en er geen last van hebben.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 19:25

Lau schreef:
Steeph schreef:

Maar de saus zag er goed uit :')

Over de saus hoor je mij toch ook niet :D

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 19:25

Aan dat ik weer snotverkouden ben daardoor last heb van mn hoofd,oren,ogen,neus,keel en mn darmen doen vrolijk mee. Ja dit kon er ook nog wel bij hoor lichaam >;) .

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 19:36

Dat ik net mijn gehemelte heb verbrand aan de aardappelschijfjes.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 20:28

Rawr schreef:
Marcella schreef:
Kat die op schoot wil liggen terwijl ik wil eten.

Idem dito. En normaal vind ik het niet zo erg maar nu zat hij steeds met z'n pootjes te hengelen naar de sushi die ik thuis had laten bezorgen. :

Daar heb ik dan weer geen last van, want ze vind mensen eten stom. De jongste zou inderdaad even proberen hengelen.

En net weer mocht blijkbaar niet eten. Geloof dat ik ook maar over moet op kattenvoer (echt niet dus). :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 05:23

Dat ik al de halve nacht met een emmer voor me op de wc zit....
Is dit nou griep? *heb nooit griep*

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 06:42

Ik geloof dat ik ziek ga worden.... Absoluut niet fit

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 07:27

Dat wij lekker een paar dagen naar de Ardennen gingen en ik sinds de nacht voor dat we zouden gaan elke half uur op de wc zit.... toch maar gegaan en nu zit ik hier elk half uur op de wc al sinds vrijdag.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 08:04

Gisteren en deze nacht hele zware migraine. Nu opgestaan zonder maar alle energie is uit mijn lijf en moet zo meteen een hele dag werken. Twijfel om mij ziek te melden maar het is de eerste dag van mijn vast contract... Nogal ‘typisch’ om dan plots ziek te zijn.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 08:50

Dat mensen hun fiets niet in het fietsenrek zetten maar ervoor of ernaast. Hoe moeilijk is het jongens...

Ik heb een mountainbike en dus bredere banden. Maar ik moet steeds een fiets aan de kant zetten ondat ik anders mijn fiets niet kan vastzetten omdat iemand zn fiets naast het fietsenrek neerzet. Hoe moeilijk is het nou om je fiets erin te zetten???

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 10:08

fleurtjeuh schreef:
Dat mensen hun fiets niet in het fietsenrek zetten maar ervoor of ernaast. Hoe moeilijk is het jongens...

Ik heb een mountainbike en dus bredere banden. Maar ik moet steeds een fiets aan de kant zetten ondat ik anders mijn fiets niet kan vastzetten omdat iemand zn fiets naast het fietsenrek neerzet. Hoe moeilijk is het nou om je fiets erin te zetten???

Heel moeilijk aangezien mijn wielen eraan gaan. Ik krijg vaak een slag in mijn wiel als ik hem IN het rek zet. Daarom zet ik hem er altijd naast.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 11:02

fohadie schreef:
fleurtjeuh schreef:

Heel moeilijk aangezien mijn wielen eraan gaan. Ik krijg vaak een slag in mijn wiel als ik hem IN het rek zet. Daarom zet ik hem er altijd naast.

dat dus }>

Meer pillenvoor hond bijgekocht.
( en nee, noet die ouder wetse, maar moderne, netjes al pasr wekne opgebouwd, en ze zijn.meer dan euro stuk, heb er stuk of 40 in totaal gebruikt, maar alles voor het prinsesje..) Eikels met vuirwerk die tunneltje opblazen....grrr vannacht ook, ramen rammelden

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 11:10

fohadie schreef:
fleurtjeuh schreef:

Exact die reden, veel vandalisme hier en ik heb liever dat hij alleen omflikkert dan dat het wiel ook ombuigt. Ik zet hem wel altijd zo neer dat je er links en rechts naast gewoon kan parkeren, want dubbelparkeren erger ik mij ook aan.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 11:20

Misschien had ik erbij moeten zetten dat het bij mn werk is, dus geen vandalisme :p

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 12:09

Oh maar dat is wel andere situastie inderdaad, dan kan ik het mij wel voorstellen! Ik zat met mijn hoofd bij parkeren rondom scholen, treinstations en evenementen enzo, dat is waar mijn fiets het meest voor is gebruikt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 14:06

Ik heb trek maar weet niet wat ik moet eten. En om nu weer frikandelbroodjes te maken is ook zoiets :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 14:09

Een boterham met een omelet? Of met kaas en komkommer?

Of pannenkoeken :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 14:12

Pannenkoekenmix hebben we voor het eerst niet liggen, eieren zijn over de datum en brood weet ik niet of die goed is. Maar daar kan ik in elk geval geen tosti van maken. :')
Ik kan wel een soepje opzetten. Of toch een frikandelbroodje maken. Hmmmm... of ik ga een toetje maken. :9

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 14:14

Misschien liggen er crackertjes, lekker met brie of roomkaas

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 14:14

Ook niet. Ik vrees dat dit een hint is dat ik weer eens boodschappen moet doen. _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 14:16

Eitjes even in een bakje water testen, alles wat zinkt is nog goed, alles wat drijft kan weg ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 14:16

Steeph schreef:
Eitjes even in een bakje water testen, alles wat zinkt is nog goed, alles wat drijft kan weg ;)

Twee week geleden al gedaan, toen stonden ze al op hun topjes. :')