Asociale oudjes, spill

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:51

Zo iedereen z,n plasje er overheen gedaan?!
Nu weer terug on topic, ik vermaakte me wel met die berichten.

Mijn moeder kwam ook altijd met de meest bizarre verhalen thuis ( werkte in een verzorgingstehuis)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:52

Lekker een persoonlijke aanval plaatsen en dan schijnheilig ‘en nu ontopic’, wat een grap :evaw:

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:53

Ik voel me inderdaad aangesproken vooral omdat ik heel veel moeite met mijn gewicht heb en al maanden probeer aan te komen (als we dan toch persoonlijk gaan doen, dat weet jij ook Mandy) ik zal nooit, maar dan ook nooit iemand beledigen om zijn/haar gewicht, maar je moet mijn respect wel verdienen en met die opmerking verdien jij alles behalve respect van mijn kant en dan kun je een opmerking terug verwachten.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:54

Het lijkt me toch beter om dit onderwerp verder te laten rusten en terug ontopic te gaan. Misschien kunnen jullie het verder per pb doen als er nog iets moet over gezegd worden?

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:55

Janine1990 schreef:
Sheehan schreef:
Jullie doen exact het zelfde. Voelen jullie nu aangevallen over een opmerking over kippenbotjes, maar wel dikke mensen beledigen. Daar zijn jullie allebei goed in, zeker jij Donja en dat weet je zelf ook.

Ontopic!

Ik weet niet wie je met 'jullie' bedoelt... Maar alsjeblieft zeg, als je dan zoveel beter bent... Waarom verlaag je je dan tot dat niveau dat je zo veracht? 8)7

Nee, ik was oprecht benieuwd of deze heisa zou komen. En het gebeurd ook nog ;) Dikke mensen worden zo vaak beledigd maar als het over dunne mensen gaat is het drie keer zo hard janken. Dát is pas onredelijk en raar

Paardennamen

Re: Asociale oudjes, spill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:57

Graag weer verhalen over asociale oudjes aub

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:58

Ik vind het altijd zo bijzonder hoe een topic kan ontsporen :')

Van oudere die een mening hebben over tattoo's naar bokkers die boos zijn omdat ze een post zien als fatshaming :n

Nou ja, ik heb mij in ieder geval weer vermaakt.

Terug naar de oudjes dan maar.

Paar weken geleden ging ik met mijn broertje naar de supermarkt.
Mijn broertje ziet er flink uit, 1.95 hoog en door vele uurtjes in de sportschool is hij behoorlijk gespierd.
Maar van binnen is hij een echt doetje <3

Mijn babybroertje loopt naar de winkelwagentjes toe (er stond er nog eentje) en wordt in eens "omver" gelopen (voor zover je iemand van bijna 2 meter omver kan lopen, maar jullie snappen wel wat ik bedoel) door een ouder dametje die het laatste wagentje wilde hebben.
Een beetje beduusd draait hij zich om naar mij en vraagt: Zag je dat? Ze liep me gewoon omver, wie doet dat nou? Dat is toch niet netjes...

Krijgt hij in eens een handtas tegen zijn achterhoofd geslagen :') _O- (en ja, het zag er echt hilarisch uit) hij was maar een brutale vlegel om een oudere dame zo te bekritiseren, geen greintje respect, zijn ouders waren zeker van die werkloze aso's daarom had hij geen opvoeding gehad :')

Broertje was eerst erg verbaasd maar daarna heeft hij mevrouw haar arm (die tijdens haar tirade maar met haar tas bleef slaan) vast gepakt en heeft hij haar vriendelijk doch duidelijk uitgelegd dat het was dat ze oud was en dat hij geen oudere zou slaan, maar als je kan slaan als een vent kan je ook incaseren als een vent en dat ze hier beter mee kon stoppen voor hij zou moeten ingrijpen >;)

Daarop begon ze te gillen dat ze mishandeld werd >;) :oo

Dus ik heb haar vriendelijk verzocht om alsjeblieft met dat karretje op te zouten en heb (na een kleine melding bij de manager) broertje mee genomen naar een andere winkel.

Zoals gezegd, mijn broertje is echt een doetje en was de verdere dag echt van slag en zelfs een beetje overstuur er van(en had hoofdpijn van die tas) :(:)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 23:11

Sheehan schreef:
Nee, ik was oprecht benieuwd of deze heisa zou komen. En het gebeurd ook nog ;) Dikke mensen worden zo vaak beledigd maar als het over dunne mensen gaat is het drie keer zo hard janken. Dát is pas onredelijk en raar

Het is allebei even naar en je doet er nu zelf aan mee. Het staat een beetje stom, houd maar op.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 23:16

MDH bizar verhaal. Ik begrijp dat je broer onthutst was van dit gedoe.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 23:16

Sheehan schreef:

Hoezo 3 x zo hard? Het is vanuit beide kanten gewoon niet netjes. Maar als je het zo verschrikkelijk vind vraag ik me toch af waarom je dunne mensen kippenbotjes noemt.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 23:23

Opnieuw, dit is geen discussie voor dit topic,laten we nu weer verder gaan over het onderwerp?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 23:33

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:15

Oh arme broer :(:) ik vind dat echt sneu......

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:18

Duhelo schreef:
Opnieuw, dit is geen discussie voor dit topic,laten we nu weer verder gaan over het onderwerp?

Mooi verhaal zo als mod, eerst wel zelf je mening geven over zware mensen met in jouw ogen te kleine rugzakjes maar intussen moet het zwarte volk ontopic := Ga er dan zelf ook niet op in.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:18

Werkelijk wat wordt dit flauw!

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:28

Resistance schreef:
Sheehan schreef:
Ik vind het spuuglelijk als dunne mensen met te strakke broeken lopen. Geen gezicht want dan heeft die persoon net kippenbotjes als benen.

Wauw, over vollere mensen zeggen we toch ook niet dat ze op rollades lijken in strakke kleding? Want dan is de wereld opeens te klein. Double standards noemen ze dat.

ik zeg het niet maar denkt het wel

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:37

Even samenvoegen.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 23-12-19 00:45, in het totaal 2 keer bewerkt

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:39

verootjoo schreef:
Ik vind tattoos in alle soorten en maten superlelijk en vind eigenlijk dat niemand ervan opknapt als ie er een laat zetten.
Maar ik veroordeel er nooit iemand om. Wat andere mensen doen met hun lijf moeten zij weten. Ik snap ook nooit waarom je dan bv niet representatief zou zijn om in een winkel te staan of in de zorg te werken. Zolang iemand z’n werk gewoon goed doet kan het mij dus echt niet schelen of iemand een tattoo heeft, roze haar of piercings.

Volledig mee eens! :j

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:44

Sheehan schreef:
moonfish13 schreef:
Nouja knuppel in een hoenderhok, hier bij de sportschool loopt een man van zeker 150 kg met een vogelspin in 3D op zijn arm.
Heel eerlijk? Ik vind het geen pan als ik hem in zijn zwembroek zie lopen, wat meer waggelen is, met die spin op zijn arm die eraf lijkt te kunnen wandelen.
Dan denk ik: goh in je jonge jaren laten zetten, maar nu pást het eigenlijk niet meer zo..
Van de week zag ik ook een tattoo bij een forse dame, net boven het stukje huid waar het label zit bij een string zeg maar.
Juist omdat de tattoo ienieminie was in tegenstelling tot haar figuur vond ik het extra benadrukken en niet op een mooie manier.
Het benadrukte haar gewicht zo extra, maar dit ging niet om enkele kilo’s teveel, de tattoo verzoop op haar lichaam zeg maar.
Ik zal er nooit wat van laten merken maar ik vond het niet persé charmant.
Maar opzich heb ik niks tegen tattoos, alleen soms is het wel wat vergane glorie.
Wat ik wel nog steeds hilarisch vind is de dolfijn op de kuit van iemand die ik ken.
Flink groot, ik heb wel eens gevraagd of de dolfijn een walvis is tegen de tijd dat hij 70 is. :+
Hebben we wel lol om gehad. :D

Heb jij iets tegen "dikke" mensen of tegen tattoos? Hou is op zeg. Jezus. Ga je lekker met jezelf bemoeien. Die meneer van "150 kilo" is tenminste aan zichzelf aan het werken in de sportschool!

Verder hoeft niemand indd een mening te hebben over tattoos. Ik zit zelf ook onder en het kan me echt aan mn reet roesten wat iemand er van vind. Ik ga tenminste niet saai dood en mijn omhulsje heeft ook nog ziel en een verhaal :o

Sheehan, last van je menstruatie ofzo?
Ik heb niks tegen overgewicht maar exact wat Duhelo aanhaalt: het benadrukt wat.
Dat jij er zo op reageert zegt mij genoeg, voel je je aangesproken soms?
Komop zeg, ik heb van de week nog gezellig staan kletsen met een medelid dat hij er zo goed uitzag en hij zoveel gewicht kwijt was.
Dat hij daar trots op mocht zijn, dat jij gelijk zo op de kast zit is echt niet mijn probleem.
En wbt die dolfijnentattoo, ik heb gelukkig vrienden met een gezonde dosis humor.
Want inderdaad oud is iedereen gerimpeld en vaak minder ‘knap’. :)
Hoewel dat ook een discussie is, ik vind oude lichamen verhalen vertellen en vind dat mooi.

Verder dit:

Duhelo schreef:
De tattoo die verdwijnt bij een zwaarder persoon is imo hetzelfde fenomeen als een zwaarder persoon die een ieniemienierugzakje opdoet en dan net zo strak alsof het in de rug getrokken moet worden (en ja, dat is iets wat ik al vaker gezien heb).
Imo is dat ook geen zicht en benadrukt het net het gewicht van die persoon. Ezn groter model rugzak zou ik dan mooier vinden. Net zoals ik een grotere of aangepaste tattoo mooier zou vinden. Dat is gewoon persoonlijke smaak. Als de persoon in kwestie er zelf echter geen probleem mee heeft om met dat minirugzakje of stukje tattoo rond te lopen,dan is dat wat mij betreft ook gewoon prima.

Exact dit bedoel ik.
Sterkte met je frustraties verder Sheehan.
Ik durf ook bijna te wedden dat iedereen die over mijn bericht valt zelf te zwaar is en het dus zoals resistance zegt krom geinterpeteert.
Als dat niet zo is zal het me verbazen.
Humor als goede vrienden onderling over een dolfijn vs walvis zo opblazen vind ik ook vrij overdreven.
Ik overweeg zelf een tattoo notabene, en ja als ik 70 ben is die ook vast niet meer hetzelfde.
Ik was enkel vergeten dat je die kleine lettertjes er overal bij moet zetten op bokt.
Fatshaming komt lijkt ook meer bij de mensen zelf vandaan, ik heb het over tattoos die niet meer zo in verhouding zijn tov lichaamsbouw, en er wordt van gebrouwen dat ik dikke mensen haat?
Knap bedacht vind ik het en lichtelijk overdreven.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 23-12-19 00:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:54

Kan deze discussie a.u.b. ophouden! Heeft niks te maken met het topic en is intussen behoorlijk irritant aan het worden.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:56

Weet niet wat hierboven allemaal aan de hand is maar ik heb ook een verhaal over een oudere man. Ik ging mijn schoonzus van Eindhiven AirPort halen en bij de lift stapten we uit. Maar er stond een man met een bagagekarretje die in de lift wilde, maar we moesten voor hem langs. Dus mijn vriendin paste al net en deed iets meer dan nodig moeite, maar daarna reed hij nog wat verder naar voren waardoor ik er niet meer door paste. Voor de goede orde: hij wilde de lift in en ik eruit en die kant was mijn enige optie om eruit te gaan. Ik heb het karretje dan ook een klein duwtje gegeven nadat hij nog verder naar voren liep. Normaal wil ik best vragen of mensen alsjeblieft aan de kant willen maar op deze manier niet hoor :=

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:57

Naskapower schreef:
Kan deze discussie a.u.b. ophouden! Heeft niks te maken met het topic en is intussen behoorlijk irritant aan het worden.

Ik mag als schrijver van de betreffende post best ingaan op dat ik afgedaan wordt als iemand die dikke mensen zou haten hoor. :)
Dat staat namelijk nergens en slaat kant noch wal.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:58

Oh ik weet er ook nog wel een.

Ik was vanuit school ziek naar huis gegaan en was erg duizelig. Ik stapte de bus in en er was nog een zo’n verhoogde plek vrij vooraan. Het was echt ook heel erg druk na de halte er na, en toen stapte een oude man in. Hij zat me al te bekijken, en toen we bij het station aan kwamen en we uitstapte begon ie mij duidelijk te maken dat ik had moeten opstaan voor hem en waar het respect gebleven was. Maar even terug getierd dat hij niet de koning was en dat ik erg duizelig was, en dat hij het ook even had kunnen vragen.

Edit: opeens een quote toegevoegd en weer verwijderd.
Ik sta best op voor ouderen maar hierdoor raakt mijn respect toch op.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 01:18

sureido schreef:
Oh ik weet er ook nog wel een.

Ik was vanuit school ziek naar huis gegaan en was erg duizelig. Ik stapte de bus in en er was nog een zo’n verhoogde plek vrij vooraan. Het was echt ook heel erg druk na de halte er na, en toen stapte een oude man in. Hij zat me al te bekijken, en toen we bij het station aan kwamen en we uitstapte begon ie mij duidelijk te maken dat ik had moeten opstaan voor hem en waar het respect gebleven was. Maar even terug getierd dat hij niet de koning was en dat ik erg duizelig was, en dat hij het ook even had kunnen vragen.

Edit: opeens een quote toegevoegd en weer verwijderd.
Ik sta best op voor ouderen maar hierdoor raakt mijn respect toch op.

Altijd fijn, je hebt alleen recht op een zitplek als je eruit ziet alsof dat zo is :o

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 01:24

SindyKaya schreef:
Ik voel me inderdaad aangesproken vooral omdat ik heel veel moeite met mijn gewicht heb en al maanden probeer aan te komen (als we dan toch persoonlijk gaan doen, dat weet jij ook Mandy) ik zal nooit, maar dan ook nooit iemand beledigen om zijn/haar gewicht, maar je moet mijn respect wel verdienen en met die opmerking verdien jij alles behalve respect van mijn kant en dan kun je een opmerking terug verwachten.

Aankomen is net zo lastig als afvallen, daar weet ik alles van, al is dat nu gelukkig niet meer aan de orde.
Net zo vervelend, die kippenbotjes comments op facebook hebben mij destijds nooit geraakt.
Probeer jij dat ook los te laten, ik zei altijd tegen mezelf je best doen is goed genoeg.
Of iemand anders dan niet doorheeft hoe goed jij je best doet en hoeveel je eet, is niet jou probleem hè?
Mijn moeder eet echt niet zo heel veel maar valt geen gram af, ik moest eerder tegen mijn zin in bunkeren voor het leven.
Zo heeft iedereen wat, niks mis mee.
Dat er uit mijn post dingen gehaald worden die ik niet gezegd heb, zoals tattoos niet mooi vinden laat me ook koud.
Ik ben groot tattoo fan en mag graag dingen als ink master kijken.

Margarethea, was er verder niet afdoende plek dat deze man zo reageerde?
Ik heb in het ov nog nooit problemen als deze gehad, ook geen lastige in de supermarkt.
Wel eens een lief vrouwtje thuis gebracht wat bij het winkelcentrum stond, ze bleek alzheimer te hebben en wist zelfs haar naam niet meer.
Enkel een hoek van het dorp waar ze dacht te wonen dus ik heb haar in de auto gezet en we zijn daar gaan zoeken saampjes.
Ofwel er zitten ook hele lieve tussen!
De familie was heel blij dat ze thuis was en zij ook, lief vrouwtje was het.