Mijn partner houdt niet meer van me..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Mijn partner houdt niet meer van me..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 16:56

Ik zou idd echt de ouders erbuiten laten. Probeer er niet te fel in te gaan en hopelijk heeft hij nog een klein beetje schuldgevoel over dat dan aangewakkerd wordt.
Wat een rotsituatie hè.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 17:02

Dikke knuffel ts :*

Als hij de stomste dingen wilt meenemen, laat het hem gewoon meenemen.

Mijn ex wou mijn waaier hebben. Hij zou die betaald hebben. Wat dus niet het geval was.
En ik had zoiets als jij er gelukkig van wordt pak maar mee. Is me het opjagen echt niet waard.
Een grill ? Hadden we allebei de helft van betaald. Hem daar wel even opgewezen. Oh oh oh ... ja hou dan men velgen maar. Ok zeker geen probleem :+

Achteraf kreeg ik wel nog een boze telefoon dat ik de bbq gratis had weg gegeven en deze niet aan hem had gegunt. :))

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 18:07

Je hoeft nu niks te beslissen. Gun jezelf ook even rust. Het komt goed, echt.

Pareltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 09:14

Ik vrees dat de tijd gekomen is onder ogen te zien dat je niet alleen je vriend kwijt bent maar ook je schoonfamilie. Dat laatste heeft niets met een afwijzing naar jou te maken maar alles met dat banden met een eigen kind toch altijd belangrijker zijn. Als schoonouders kom je soms in een spagaat. Je gaat natuurlijk houden van de schoonkinderen maar als er een breuk komt verwacht je kind dat ook jij breekt ook al zou je graag nog contact houden. 11 jaar in hun leven is ook niet niks.

Je staat er alleen voor. Hoe eerder je dat realiseert hoe beter. Het voorkomt dat je nog verwachtingen hebt richting schoonfamilie en daarmee uiteindelijk een zoveelste teleurstelling. Zoek steun bij jouw familie en vrienden.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 12:17

Ik sta er niet alleen voor, ik heb m’n ouders en heel veel lieve vrienden. Ik heb vanuit mijn schoonfamilie echt geen verwachting. Ergens wil je contact houden, maar ik weet dat de realiteit is dat dit toch verwaterd en ik word ‘vervangen’. Ik hou er juist eerder rekening mee dat ze eventueel toch kunnen ‘draaien’ en hun zoon gaan helpen zo veel mogelijk uit deze situatie te halen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 12:19

Ik vind je heel sterk en nuchter overkomen ts. Ik vind ook niet dat je iets 'onder ogen moet zien'. Volgens mij ben je ontzettend realistisch.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 12:21

MarcoBorsato schreef:
Ik vind je heel sterk en nuchter overkomen ts. Ik vind ook niet dat je iets 'onder ogen moet zien'. Volgens mij ben je ontzettend realistisch.

Dankje! :o
Dat denk ik ook. Ik voel me er nu ook heel nuchter en sterk onder. Ergens geloof ik wel in karma. Hij gaat nog wel inzien wat hij kwijt is. En voor mij gebeurd dit vast met een reden, ik ga iemand vinden die veel beter voor mij is, op een dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 12:22

blubblabhoi schreef:
MarcoBorsato schreef:

Dankje! :o
Dat denk ik ook. Ik voel me er nu ook heel nuchter en sterk onder. Ergens geloof ik wel in karma. Hij gaat nog wel inzien wat hij kwijt is. En voor mij gebeurd dit vast met een reden, ik ga iemand vinden die veel beter voor mij is, op een dag.

Juist! _/-\o_

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 12:41

Nieuwe vriendjes zijn altijd leuker dan de ex!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 12:43

Powervrouw!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 12:59

Weet je, deze zure appel zal nog wel een tijdje duren. Je hart is kapot en er moet een hoop geregeld worden en komende tijd zal pittig zijn. Maar deze tunnel is niet eindeloos, het licht gaat vanzelf weer schijnen.

Zorg goed voor jezelf, tel de zegeningen die je hebt, misschien kun je jezelf een beetje opnieuw uitvinden want je bent nog zo jong, ga heerlijk je eigen gang en geef je op bij first dates puur voor mijn leedvermaak <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 13:02

MarcoBorsato schreef:

Inderdaad. Je bent zo sterk ts!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 13:04

MarcoBorsato schreef:
geef je op bij first dates puur voor mijn leedvermaak <3

:')

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 13:52

MarcoBorsato schreef:
Zorg goed voor jezelf, tel de zegeningen die je hebt, misschien kun je jezelf een beetje opnieuw uitvinden want je bent nog zo jong, ga heerlijk je eigen gang en geef je op bij first dates puur voor mijn leedvermaak <3

Briljant! _/-\o_ _O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 13:55

Nee joh, dan married at first sight. Nog leuker :') komen we massaal naar de bruiloft Y)(^)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 14:01

Ik heb geen inhoudelijk advies waar je niet op zit te wachten, maar je mag echt trots op jezelf zijn! Je lijkt me realistisch en nuchter en hartstikke sterk. Heel veel succes bij de afwikkeling van deze door hem gecreëerde bende, dit ga jij rocken! Echtwaar, respect hoor.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 14:13

Heel erg bedankt iedereen voor de lieve woorden <3

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 14:31

Ik vind je een mooi mens blubblabhoi! Echt een voorbeeld van hoe het ook kan! super fijn te lezen! Heel veel succes en Sterkte de komende tijd, maar ook plezier (uiteindelijk) Ik denk dat je dit kan! Jij komt er wel :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 15:11

Probeer het vooral niet zelf te regelen, zeker niet als er ook nog een huis bij betrokken is waar jij wil blijven wonen. Laat je goed (!) informeren over je rechten en plichten, en wat er nodig is om goed geregeld uit elkaar te gaan. En dat is, hoe goed bedoeld ook, niet via Bokt. Daarvoor weet men gewoon te weinig van jouw specifieke situatie af.

Kijk eens op http://www.zorgelooschscheiden.nl, zij kunnen je helpen bij het ontbinden van je GP én het regelen van je hypotheek.

Heel veel sterkte gewenst TS! :(:)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 15:24

Berdien schreef:
Probeer het vooral niet zelf te regelen, zeker niet als er ook nog een huis bij betrokken is waar jij wil blijven wonen. Laat je goed (!) informeren over je rechten en plichten, en wat er nodig is om goed geregeld uit elkaar te gaan. En dat is, hoe goed bedoeld ook, niet via Bokt. Daarvoor weet men gewoon te weinig van jouw specifieke situatie af.

Kijk eens op http://www.zorgelooschscheiden.nl, zij kunnen je helpen bij het ontbinden van je GP én het regelen van je hypotheek.

Heel veel sterkte gewenst TS! :(:)

Goede tip van Berdien!
Zij hebben mij ook geholpen toen mijn eigen hypotheekadviseur dacht dat ik het niet zou redden. Na een gratis eerste gesprek met iemand van zorgeloosch bleek het tóch te kunnen! Ik heb mijn eigen huis aan hun (en Berdien) te danken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 19:28

Ik heb je alleen maar doorverwezen :D Maar dat is inderdaad een mooi voorbeeld van wat er kan! Als je maar de juiste mensen inschakelt. En dat hoeft heus niet perse bij Zorgeloosch, maar die hebben wel beide takken in huis: het regelen van de scheiding én het regelen van je huis. En dat laatste is verdomd nauw gerelateerd aan het eerste..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 20:40

Berdien schreef:
Ik heb je alleen maar doorverwezen :D Maar dat is inderdaad een mooi voorbeeld van wat er kan! Als je maar de juiste mensen inschakelt. En dat hoeft heus niet perse bij Zorgeloosch, maar die hebben wel beide takken in huis: het regelen van de scheiding én het regelen van je huis. En dat laatste is verdomd nauw gerelateerd aan het eerste..

Precies, ook al wil je er samen uitkomen, advies inwinnen is echt het verstandigste wat je kan doen. Mooi dat het daar onder 1 dak zit

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 01:11

Ik vind je stoer hoor TS! Ik wens je veel kracht toe de komende tijd en zo te zien heb je die idioot niet nodig, jouw liefde komt wel! Dikke knuffel!

Oja, en voor je ex:
Afbeelding

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-20 13:04

Heel goed nieuws, ik kan het huis zeker weten kopen *\o/*
Ik ben alleen wel m’n private lease auto kwijt (en ik moet een dikke boete betalen), maar dat was te verwachten }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 13:06

Wat fijn! :D