Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Ik vind je heel sterk en nuchter overkomen ts. Ik vind ook niet dat je iets 'onder ogen moet zien'. Volgens mij ben je ontzettend realistisch.
blubblabhoi schreef:MarcoBorsato schreef:Ik vind je heel sterk en nuchter overkomen ts. Ik vind ook niet dat je iets 'onder ogen moet zien'. Volgens mij ben je ontzettend realistisch.
Dankje!![]()
Dat denk ik ook. Ik voel me er nu ook heel nuchter en sterk onder. Ergens geloof ik wel in karma. Hij gaat nog wel inzien wat hij kwijt is. En voor mij gebeurd dit vast met een reden, ik ga iemand vinden die veel beter voor mij is, op een dag.
Berdien schreef:Probeer het vooral niet zelf te regelen, zeker niet als er ook nog een huis bij betrokken is waar jij wil blijven wonen. Laat je goed (!) informeren over je rechten en plichten, en wat er nodig is om goed geregeld uit elkaar te gaan. En dat is, hoe goed bedoeld ook, niet via Bokt. Daarvoor weet men gewoon te weinig van jouw specifieke situatie af.
Kijk eens op http://www.zorgelooschscheiden.nl, zij kunnen je helpen bij het ontbinden van je GP én het regelen van je hypotheek.
Heel veel sterkte gewenst TS!
Berdien schreef:Ik heb je alleen maar doorverwezenMaar dat is inderdaad een mooi voorbeeld van wat er kan! Als je maar de juiste mensen inschakelt. En dat hoeft heus niet perse bij Zorgeloosch, maar die hebben wel beide takken in huis: het regelen van de scheiding én het regelen van je huis. En dat laatste is verdomd nauw gerelateerd aan het eerste..