Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nicole_floor schreef:Ik heb net een equistrian stockholm dekje en een kentucky showdeken besteld bij hypo store. Heb alleen nog geen bevestiging op de mail, denk dat het druk is?
En die prijzen waren normaal want hou ze al een tijdje in de gaten.

DiscoDipp schreef:Hij kostte voor 2 weken terug overal 175,5.. dus wat je nu zegt kan al niet..
Maargoed maakt ook niks, koop m evengoed want ik heb t nodig. Maar je wordt echt gigantisch voor de gek houden!
Nicole schreef:xLiez schreef:
Komt omdat op Bucas niet meer dan 10% korting mag, daarom gooien ze de prijs omhoog zodat ze hem wel met 30% mogen verkopen. Maar daadwerkelijk krijg je dus 10% korting
Dat zijn agradi praktijken, mensen moeten snappen dat er een advies verkoop prijs is vanuit de leverancier en hier vervolgens de korting overheen gaat en niet korting op korting geldt.. niks niet op prijzen dus
DiscoDipp schreef:Nicole schreef:
Dat zijn agradi praktijken, mensen moeten snappen dat er een advies verkoop prijs is vanuit de leverancier en hier vervolgens de korting overheen gaat en niet korting op korting geldt.. niks niet op prijzen dus
Oke, ten eerste bestempel je mij nu als iemand die iets niet snapt. Dat is echt niet zo. En daarbij kan ik aan de inkoopprijzen van die dekens. Dat is nog niet eens de helft van de nu ‘stunt’ prijs. En dan nog iets, advies verkoopprijs is bijna over de kop, + 21%. Dus dan wordt je ook al genaait waar je bij staat hoor. Dus 30% korting zou makkelijk (!) kunnen zonder verlies voor beide partijen.
Edit: Even op bovenste reactie, als 2 weken terug elke winkel hem al had voor 175,50 (waar ik toen nergens korting bij heb zien staan maar ok) heb je geen ‘korting’. Das dan gewoon normale prijs, welke winkel heeft nu een product het hele jaar in de korting? Gewoon mensen trekken hoor. Dus ja, ik had nu echt 25 of 30 verwacht van die 175. Echt niet gek om te denken hoor.
Maar mensen fijne avond, ik haal me mijn deken en Tabee
Nicole schreef:Ik val niemand aan en bedoel ook niemand aan te vallen. Maar helaas zijn advies verkoopprijzen vanuit de leverancier INCLUSIEF de 21% btw en komt dit niet nog even bovenop.. ik als bedrijf zijnde hoopte dat zo werkte maar helaas.
Omdat iedereen de deken standaard met die korting verkoopt want als je niet doet gaan ze wel bij de tegen partij die wel doen. Wil je gerust de lijst sturen met de standaard advies verkoopprijzen hoor
Ieder geval veel shop plezier iedereen..

Wildgirl schreef:Nicole schreef:Ik val niemand aan en bedoel ook niemand aan te vallen. Maar helaas zijn advies verkoopprijzen vanuit de leverancier INCLUSIEF de 21% btw en komt dit niet nog even bovenop.. ik als bedrijf zijnde hoopte dat zo werkte maar helaas.
Omdat iedereen de deken standaard met die korting verkoopt want als je niet doet gaan ze wel bij de tegen partij die wel doen. Wil je gerust de lijst sturen met de standaard advies verkoopprijzen hoor
Ieder geval veel shop plezier iedereen..
Maar, hoe verklaar je onderstaande dan Nicole? Op marktplaats adverteer je met een prijs welke al maanden ongewijzigd is en nu op je website ga je naar 2x zo duur?
[ [url=m/mbS73j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yDeDki.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt oprecht jammer!
Frummels schreef:Ik hoop een slowcooker te vinden, een keukenmachine, misschien een switch of playstation.. en een 300 grams deken voor mijn pony.
Nicole schreef:Kinke schreef:de slowcooker in mijn link is echt een hele goede deal
Kan link jammer genoeg niet openen op men telefoon
Ik heb geen slowcooker nodig.
. Klopt het dat deze aanbieding op de Franse site is?

xLiez schreef:Ik weet het, werk zelf bij Epplejeck! Wij mogen bijvoorbeeld van leveranciers ook geen korting op de nieuwste Eskadron doen. De merken die zijn uitgesloten is allemaal op verzoek van de leverancier.
Ik ga op zoek naar een winterdeken voor mijn pony, en kijken of de Iphone ergens afgeprijsd is haha
xLiez schreef:Calice schreef:Net goed geslaagd bij de hypostore, nieuwe collectie eskadron halster en een recuptex in ondermaat 135 (recuptex kwam nu onder de 100 euro uit met de korting).
Had je nog een kortingsbon dan? Ik kom met korting op de recuptex uit op 136
, die kosten normaal 139,- zonder korting.