Black Friday

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:13

de normale recuptex is bij agradi nu 156

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:13

nicole_floor schreef:
Ik heb net een equistrian stockholm dekje en een kentucky showdeken besteld bij hypo store. Heb alleen nog geen bevestiging op de mail, denk dat het druk is?

En die prijzen waren normaal want hou ze al een tijdje in de gaten. :=

Bij mij net zo hoor. Prijzen hetzelfde en ook nog geen mail, maar ik bestel wel vaker bij hun, dus heb er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen.
Wel jammer dat ik nog even op de rijbroek moet wachten, die was niet op voorraad.

Ik heb ook nog bij hunkemuller besteld. Sjolvir gaf me het idee en heb nu ook een onesi besteld voor de hond _O-

Afbeelding

Mijn man word echt gek als hij dit ziet rond lopen :+
Maar ik vond het wel een leuk grapje voor in de december maand haha

xLiez

Re: Black Friday

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:15

Ik weet het, werk zelf bij Epplejeck! Wij mogen bijvoorbeeld van leveranciers ook geen korting op de nieuwste Eskadron doen. De merken die zijn uitgesloten is allemaal op verzoek van de leverancier.

Ik ga op zoek naar een winterdeken voor mijn pony, en kijken of de Iphone ergens afgeprijsd is haha

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:15

ApplePapple schreef:
Nu ook bij hypostore al 30% keuzekorting. Is al redelijk wat.

Helaas...de master deken die ik op het oog had was normaal gesproken 67.95 en nu 139.95.
Daar kan die 30% korting niet tegenop, nare actie dit {:)-:(

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:16

DiscoDipp schreef:
Hij kostte voor 2 weken terug overal 175,5.. dus wat je nu zegt kan al niet..

Maargoed maakt ook niks, koop m evengoed want ik heb t nodig. Maar je wordt echt gigantisch voor de gek houden! :D

Het klopt dus wel.. de deken staat standaard met 10% korting, de advies verkoop is 195 nog iets met die 10% kom je op die 175,50 uit.. nu 195 euro en die 30% kom je op 136.50 uit en dat lijkt me toch best verschil... niks niet dus op prijzen gewoon standaard advies prijs met korting op erop :D

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:18

Nicole schreef:
xLiez schreef:

Komt omdat op Bucas niet meer dan 10% korting mag, daarom gooien ze de prijs omhoog zodat ze hem wel met 30% mogen verkopen. Maar daadwerkelijk krijg je dus 10% korting :)

Dat zijn agradi praktijken, mensen moeten snappen dat er een advies verkoop prijs is vanuit de leverancier en hier vervolgens de korting overheen gaat en niet korting op korting geldt.. niks niet op prijzen dus

Oke, ten eerste bestempel je mij nu als iemand die iets niet snapt. Dat is echt niet zo. En daarbij kan ik aan de inkoopprijzen van die dekens. Dat is nog niet eens de helft van de nu ‘stunt’ prijs. En dan nog iets, advies verkoopprijs is bijna over de kop, + 21%. Dus dan wordt je ook al genaait waar je bij staat hoor. Dus 30% korting zou makkelijk (!) kunnen zonder verlies voor beide partijen.

Edit: Even op bovenste reactie, als 2 weken terug elke winkel hem al had voor 175,50 (waar ik toen nergens korting bij heb zien staan maar ok) heb je geen ‘korting’. Das dan gewoon normale prijs, welke winkel heeft nu een product het hele jaar in de korting? Gewoon mensen trekken hoor. Dus ja, ik had nu echt 25 of 30 verwacht van die 175. Echt niet gek om te denken hoor.

Maar mensen fijne avond, ik haal me mijn deken en Tabee :')
Laatst bijgewerkt door DiscoDipp op 28-11-19 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:19

Heb net de recuptex maar bij agradi besteld ....
Was overal al uitverkocht

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:24

DiscoDipp schreef:
Nicole schreef:

Dat zijn agradi praktijken, mensen moeten snappen dat er een advies verkoop prijs is vanuit de leverancier en hier vervolgens de korting overheen gaat en niet korting op korting geldt.. niks niet op prijzen dus

Oke, ten eerste bestempel je mij nu als iemand die iets niet snapt. Dat is echt niet zo. En daarbij kan ik aan de inkoopprijzen van die dekens. Dat is nog niet eens de helft van de nu ‘stunt’ prijs. En dan nog iets, advies verkoopprijs is bijna over de kop, + 21%. Dus dan wordt je ook al genaait waar je bij staat hoor. Dus 30% korting zou makkelijk (!) kunnen zonder verlies voor beide partijen.

Edit: Even op bovenste reactie, als 2 weken terug elke winkel hem al had voor 175,50 (waar ik toen nergens korting bij heb zien staan maar ok) heb je geen ‘korting’. Das dan gewoon normale prijs, welke winkel heeft nu een product het hele jaar in de korting? Gewoon mensen trekken hoor. Dus ja, ik had nu echt 25 of 30 verwacht van die 175. Echt niet gek om te denken hoor.

Maar mensen fijne avond, ik haal me mijn deken en Tabee :')

Ik val niemand aan en bedoel ook niemand aan te vallen. Maar helaas zijn advies verkoopprijzen vanuit de leverancier INCLUSIEF de 21% btw en komt dit niet nog even bovenop.. ik als bedrijf zijnde hoopte dat zo werkte maar helaas.

Omdat iedereen de deken standaard met die korting verkoopt want als je niet doet gaan ze wel bij de tegen partij die wel doen. Wil je gerust de lijst sturen met de standaard advies verkoopprijzen hoor

Ieder geval veel shop plezier iedereen..

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:28

little_birdy schreef:
Heb net de recuptex maar bij agradi besteld ....
Was overal al uitverkocht

Hetzelfde hier!
Komt Dekroo en Hypostore niet eens meer op..
Maargoed, deken is bestelt, hopen dat hij helpt! :D

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:29

Hier valt het wel mee met het neppe kortingen bieden behalve dan vooral de mediamarkt :')

Maar bij bv de jacht/sport winkel etc gaat er bij sommige dingen wel echt 100 euro af dus dat is lekker shoppen ik heb nu een lijst van computer onderdelen waar ik nog wat redelijk korting op krijg hopelijk :')

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:30

Nicole schreef:
Ik val niemand aan en bedoel ook niemand aan te vallen. Maar helaas zijn advies verkoopprijzen vanuit de leverancier INCLUSIEF de 21% btw en komt dit niet nog even bovenop.. ik als bedrijf zijnde hoopte dat zo werkte maar helaas.

Omdat iedereen de deken standaard met die korting verkoopt want als je niet doet gaan ze wel bij de tegen partij die wel doen. Wil je gerust de lijst sturen met de standaard advies verkoopprijzen hoor

Maar, hoe verklaar je onderstaande dan Nicole? Op marktplaats adverteer je met een prijs welke al maanden ongewijzigd is en nu op je website ga je naar 2x zo duur?

Afbeelding

Afbeelding

Echt oprecht jammer!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:31

Ik vond 156 euro ook wel een nette prijs.
Normaal zijn ze toch echt Minimaal 20 euro duurder.
Heb die met de orange bies.
Zit daar nog verschil in ?
Wil hem als onderdekwn gebruiken

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:32

Wildgirl schreef:
Nicole schreef:

Maar, hoe verklaar je onderstaande dan Nicole? Op marktplaats adverteer je met een prijs welke al maanden ongewijzigd is en nu op je website ga je naar 2x zo duur?

[ [url=m/mbS73j.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yDeDki.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt oprecht jammer!

Ik pb je even

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:34

Frummels schreef:
Ik hoop een slowcooker te vinden, een keukenmachine, misschien een switch of playstation.. en een 300 grams deken voor mijn pony. :)

https://www.amazon.fr/Crock-Pot-SCCPBPP605-050-électrique-programmable/dp/B00G4A4WM2/ref=sr_1_3?__mk_fr_FR=ÅMÅŽÕÑ&crid=2JM51RXB50I6T&keywords=slow+cooker&qid=1574976874&smid=A1X6FK5RDHNB96&sprefix=slow%2Caps%2C141&sr=8-3

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:36

de slowcooker in mijn link is echt een hele goede deal

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:40

Kinke schreef:

Kan link jammer genoeg niet openen op men telefoon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:41

Oke ik heb dit topic al tig keer aan geklikt. Vluchtig door gekeken maar met de gedachte ik koop dit jaar toch niks, alleen al omdat ik het even niet zo breed heb steeds weer weg geklikt.
Nu krijg ik vanavond een mail van helmonline met aanbiedingen, super mooie helmen afgeprijsd naar 37,50 (eerst 80 euro). Mijn helm is al zeker 3 jaar oud en best aan vervanging toe maar ik ben ook met auto rijbewijs bezig en m'n scootertje is aardig aan het verouderen dus ik weet niet voor hoelang ik die helm dan zou gebruiken.. Vind het ook zonde om hem na 2 maand weg te leggen voor jaren ofzo.. Dus hier twijfel en merk nu ik deze top aanbieding gevonden heb dat het toch kriebelt om verder internet af te speuren naar leuke aanbiedingen _O-

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 23:48

Nicole schreef:
Kinke schreef:

Kan link jammer genoeg niet openen op men telefoon

Link kopieren en dan openen wil wel. Ik heb geen slowcooker nodig. :n Ik heb geen slowcooker nodig. :n. Klopt het dat deze aanbieding op de Franse site is?

Ik heb echt al meer gekocht dan ik op voorhand wilde kopen. :')
Het enige waar ik morgen nog naar mag kijken van mijzelf is pantoffels.

Ik heb een monitor gekocht bij MediaMarkt in de pre-party, heb twee paar schoenen gekocht, make upspulletjes en ik heb een bril gereserveerd waar 50% vanaf ging door Black Friday. :')
O! En voor mijn ouders zo'n handgetekende poster met lijst van hun woonplaats.

Ik wilde alleen pantoffels. _O-

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 00:22

Net goed geslaagd bij de hypostore :+: , nieuwe collectie eskadron halster en een recuptex in ondermaat 135 (recuptex kwam nu onder de 100 euro uit met de korting).

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 00:29

Calice schreef:
Net goed geslaagd bij de hypostore :+: , nieuwe collectie eskadron halster en een recuptex in ondermaat 135 (recuptex kwam nu onder de 100 euro uit met de korting).

Had je nog een kortingsbon dan? Ik kom met korting op de recuptex uit op 136

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 00:30

xLiez schreef:
Ik weet het, werk zelf bij Epplejeck! Wij mogen bijvoorbeeld van leveranciers ook geen korting op de nieuwste Eskadron doen. De merken die zijn uitgesloten is allemaal op verzoek van de leverancier.

Ik ga op zoek naar een winterdeken voor mijn pony, en kijken of de Iphone ergens afgeprijsd is haha

Als de enige reden dat bepaalde merken niet meedoen met acties van de leveranciers komt, hoe kan het dan dat Pikeur bij EJ echt altijd uitgesloten is van acties en bij Hypostore bijvoorbeeld wel gewoon meedoet? Lijkt me toch sterk dat EJ geen korting van leveranciers mag geven en andere winkels wel :x :o?

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 00:33

xLiez schreef:
Calice schreef:

Had je nog een kortingsbon dan? Ik kom met korting op de recuptex uit op 136

Is een ponymaatje (Heb een grote shet) :) , die kosten normaal 139,- zonder korting.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 00:37

Ah vandaar! Ik moet helaas toch 1 hebben voor een pony van 1,47. Dus ik heb maat 175 van dekens nodig. Helaas hihi!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 00:38

Ik ben echt schandalig O:)
Moeders gaat morgen voor mij om 8u naar de Aldi om die uggs ge scoren, omdat ik zelf dan allang en breed onderweg ben naar werk :+

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 00:39

DideH schreef:
Ik ben echt schandalig O:)
Moeders gaat morgen voor mij om 8u naar de Aldi om die uggs ge scoren, omdat ik zelf dan allang en breed onderweg ben naar werk :+

Uggs Aldi?? Wat is de actie? Ik ben Uggs verslaafd **\O/**