Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jokester schreef:Als jij mag vinden dat het dapper is, mag ik natuurlijk ook vinden dat het dat niet is.
Dit is overigens niet zomaar een losse mening. Ik heb over die onderwerp al veel en grondig nagedacht. Dat er geen goed of fout is, is een nihilistische dooddoener. Natuurlijk is er een morele wet, die ieder voor zich moet proberen te begrijpen en naar best vermogen in daden om te zetten.
Wie vrijheid wil moet, zoals ik eerder schreef, ook bereid zijn verantwoordelijkheid te dragen. Veroordelen doe ik niemand; daar zijn wijzere geesten voor dan de mijne, Een beetje meer respect voor het menselijke leven was echter voor bijna iedereen die hier zijn zegje gedaan heeft wel gepast geweest.
Maar nu schud ik het stof van mijn voeten en ga elders prediken.
Citaat:Wie vrijheid wil moet, zoals ik eerder schreef, ook bereid zijn verantwoordelijkheid te dragen. Veroordelen doe ik niemand; daar zijn wijzere geesten voor dan de mijne, Een beetje meer respect voor het menselijke leven was echter voor bijna iedereen die hier zijn zegje gedaan heeft wel gepast geweest.
Sanet schreef:Heftige beslissing! Hopelijk voel je je gauw beter!Benoite schreef:Zet hem op en trakteer jezelf hierna op heel veel lekkers want waarschijnlijk is je misselijkheid gelijk voorbij!
Ik ben dan dus heel benieuwd of dit waar is.
Joltsje schreef:Benoite schreef:Zet hem op en trakteer jezelf hierna op heel veel lekkers want waarschijnlijk is je misselijkheid gelijk voorbij!
Ik ook ja. Zou dat zo snel over zijn? Hormonen zijn niet zomaar uit je lijf.
Dappere beslissing ts! En kom je kns over een half jaar weer een update geven. Hoe het dan voelt (zonder hormonen). Of je er innd nog veel mee bezig bent of niet.
Twijfelmam schreef:We zijn in de kliniek en over een uurtje ben ik niet zwanger meer. Het was een super lastige keuze en ze zagen mijn twijfel in de kliniek.
Echter op een aantal vragen die ze stelde gaf ik wel de goede antwoorden.
Voel je je zwanger? Nee alleen beroerd.
Voel je een connectie met de echo? Nee diet me niks.
Ben je blij?
Nee gewoon beroerd.
Heb je in de afgelopen weken ergens het moment gekend van blijdschap?
Nee alleen angst en paniek.
En zo nog wat vragen. Ik ben heel nerveus voor wat er komen gaat maar de mensen weten wat ze doen.
Ik hoop dat ik over een halfjaar terug kijk met weemoed van het juiste maar moeilijke moment dat dit is.