Relaxed schreef:Ja maar 172 is gewoon te klein
F*ck off!

Edit: Ja, misschien voor iemand die langer is dan dat. I get it. Maar als je dat niet bent moet je niet mauwen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ianthe schreef:Sheran schreef:Allemaal dingen die ik ook zou roepen, maar verliefd is verliefd en dan blijkt je ideale partner ineens dingen te hebben die je altijd vervelend vond maar waar je bij hem/haar totaal blind voor bent.
Voor jou misschien, bij mij zou dat niet veranderen.

Persoonlijke klik is alles! Callisto04 schreef:Lijkt dat jullie elkaar wat kennen, dus al grappend, maar ik snap wel dat het frustrerend kan zijn en niet goed voor het zelfvertrouwen. Als je als man zou zeggen dat je geen vriendin wil die een beetje aan de mollige kant is dan krijg je dingen naar je hoofd geslingerd, terwijl dat iets gelijkaardigs is.
mala26 schreef:Mag ik het met mijn 1.75 ook zeggen??
Sheran schreef:Nee, geen ervaring mee?
Liefde maakt blind. Ik viel ineens op een man van 1.78 en op één die heel lang thuis is blijven wonen. Ik wist niet wat me overkwam. Daarom vind ik Tinder en online daten ook zo lastigPersoonlijke klik is alles!
mala26 schreef:Nee maar even serieus, wordt je afgewezen om je lengte?
Is dat echt een ding?
Want van alle dingen die ik in een partner zou zoeken staat lengte er niet bij ( ha misschien gaat het daar fout...)
Rawr schreef:Callisto04 schreef:Lijkt dat jullie elkaar wat kennen, dus al grappend, maar ik snap wel dat het frustrerend kan zijn en niet goed voor het zelfvertrouwen. Als je als man zou zeggen dat je geen vriendin wil die een beetje aan de mollige kant is dan krijg je dingen naar je hoofd geslingerd, terwijl dat iets gelijkaardigs is.
Nee hoor, we kennen elkaar niet maar het was de meest goedbedoelde en vriendelijke 'f*ck off', en dat had Relaxed wel door. Ze doet haar username eer aan.![]()
Overigens vind ik dat je iets wat je niet kunt veranderen (lengte) niet helemaal vergelijkbaar met iets wat je in veruit de meeste gevallen wel kunt veranderen (gewicht) maar ook dat laatste vind ik heel erg kortzichtig en oppervlakkig en ik zou zelf nooit iets als "BMI boven de 22 swipe links" in mijn profiel zetten maar er zijn vast mensen/mannen die dat doen.mala26 schreef:Mag ik het met mijn 1.75 ook zeggen??
Vooruit....
Ianthe schreef:mala26 schreef:Nee maar even serieus, wordt je afgewezen om je lengte?
Is dat echt een ding?
Want van alle dingen die ik in een partner zou zoeken staat lengte er niet bij ( ha misschien gaat het daar fout...)
Ik zou echt niet iemand willen die kleiner is, vreselijk. En dan ben ik 1.84 haha. Vanaf 1.90 is het goed.