Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:41

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:43

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:45

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:46

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:52

fohadie schreef:
Is je keuken al opgeruimd Oomens?

Nee, de kabouters hier hebben het niet gedaan, misschien omdat ze al wisten dat je met 'het' gewoon 'neusje-neusje doen' bedoelde, en niet kaboutercopulatie voor het voortbestaan van de kabouterpopulatie. Helaas zijn ze nu dus allemaal uitgestorven hier. Misschien maar goed ook, want kan heel slecht tegen 'neusje-neusje doen'. Vooral het woord trouwens.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:54

Dat mijn hond net de dag voor dat ze voor het eerst gaat logeren bij het pension gaat overgeven. Niet dat het een probleem is, we regelen wel wat, alleen nu maak ik mij weer de hele dag zorgen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:55

oomens schreef:
fohadie schreef:
Is je keuken al opgeruimd Oomens?

Nee, de kabouters hier hebben het niet gedaan, misschien omdat ze al wisten dat je met 'het' gewoon 'neusje-neusje doen' bedoelde, en niet kaboutercopulatie voor het voortbestaan van de kabouterpopulatie. Helaas zijn ze nu dus allemaal uitgestorven hier. Misschien maar goed ook, want kan heel slecht tegen 'neusje-neusje doen'. Vooral het woord trouwens.

_/-\o_ maar weet je dan niet hoe kabouters zich voortplanten?

Sorry voor het oftopic gaan trouwens, mocht dat iemands ergernis zijn, dan gooihet vooral in dit topic! :+

Asvinia

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:58

Wwn bepaalde docent. Nee, ik wil iet dat je zo dicht in mijn ruimte komt, nee je hoeft niet te zien hoe ver ik ben, privacy heet zoiets.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:59

fohadie schreef:
Sorry voor het oftopic gaan trouwens, mocht dat iemands ergernis zijn, dan gooihet vooral in dit topic! :+

Zolang iemand zich eraan ergert is het daarmee vanzelf ontopic. En als niemand zich eraan ergert is het toch al geen probleem.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 13:01

Dat dit topic veel te hard gaat door al het off-topic geneuzel.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 13:29

Dorus schreef:

Dat mensen zich ergeren aan off-topic geneuzel maar er wel aan bijdragen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 13:32

Da's een moeilijke manier van zeggen dat je je aan jezelf ergert :+

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 13:34

Amandavd schreef:
Dorus schreef:

Dat mensen zich ergeren aan off-topic geneuzel maar er wel aan bijdragen.

Zat al op mijn vingers :Y)

Even een ergernis: mijn werk die constant mij 3 dagen inplant terwijl ik er maar 2 wil. Als je personeelstekort hebt ligt dat misschien aan het karige loon van het horeca. Ik ga er ook mee stoppen want elke dag hetzelfde gezeur.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 13:55

Toekomstige oud werkgever die zegt genoeg mensen te hebben, maar wel staat te springen om mij. :')

Beloof nog wat te gaan worden als cursus en kleding passen ingepland gaan worden bij nieuwe werkgever. :')

En dat aanvullende WW dus geen vetpot gaat zijn terwijl als ik volledige WW zou hebben ook meer zou ontvangen. 8)7 Hoe wil je dan in vredesnaam willen aanmoedigen om te gaan werken als het eigenlijk niet loont. :?

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 13:59

Aan dat ik me net gigantisch zeer heb gedaan aan de sauna in een vakantiehuis die nog aanstond -O- -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 15:44

Dorus schreef:

Diepe buiging voor deze mooie woordspeling. _/-\o_

Ik erger mij overigens aan de dikke bromvlieg die al de hele middag neusje neusje wil doen met mijn onderbeen. _-:(

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 16:08

Ik erger me aan het hotel waar mijn beste vriendin en ik hebben geboekt, een halfjaar geleden. 9 dagen van te voren komen we er achter dat we hier niet mogen overnachten, voor ons een heel groot probleem en het hotel doet er zo makkelijk over (of ze begrijpen het niet?). We hebben ons er zo ontzettend op verheugd, al een halfjaar lang, om lekker op vakantie te gaan na de examens en nu is de vraag of we überhaupt wel kunnen gaan. poedersuiker hotel, echt waar. Oh en ze beloven van alles maar dat komen ze niet na. Ik ben echt pissig.

Edit: omg HAHHA, echt 3 sec hierna wordt het opgelost. :D En goed ook, hahaha omg. YaY ik ben weer blij hahha *\o/*
Laatst bijgewerkt door deksel op 13-05-19 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 16:09

Iedere keer als ik wil slapen/in slaap val dan beginnen ze terug te zagen. En als ik voor me uit zit te staren of even op mijn telefoon lees of iets … is het stil.

Wanneer zit hun werkdag er op?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 16:27

Dat er in mijn familie altijd moeilijk gedaan moet worden.
Om een voorbeeld te noemen mijn moeder klaagt bij mij altijd over dat ze geen geld heeft, zo zou ze me al jaren trakteren op de Lion King musical maar krijg ik wel elke keer te horen dat het veel geld voor haar is, ondertussen kan mevrouw wel een dikke week naar Turkije op vakantie, terwijl ik gisteren met haar af zou spreken kan ze wel naar de sauna met een vriendin (bij mij is het altijd benzine is duur maar 2 keer in de maand pokkken eind rijden voor sauna kan wel), vandaag gaat ze weer lunchen met oude vriendinnen en ga zo maar door.
Naar mij word geen vinger uitgestoken als ik een rot weekend heb gehad ik kan alleen haar geklaag aan horen (ja sorry nu klaag ik ook even)..

Tevens is m'n moeder volgende maand jarig en wil ze al heel lang een foto van mij en mijn broer aan de muur hebben, ik probeer dit dus te regelen, fotograaf alles geregeld. App ik mijn broer om te overleggen en plannen, 4 dagen later nog geen reactie. Ik snap dat je het druk hebt maar ik ook in de afrondingsfase van mijn studie, niet alles hoeft altijd van mij te komen toch...

Ben er een beetje klaar mee.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 17:02

Boeren _-:(
Echt, je bestelt voer dus je weet dat wij langskomen om het voer te bestellen. Zet dan niet alles voor de silo neer zodat wij er niet heen kunnen _-:( sta nu al 10 minuten te wachten in de hoop dat de vrouw haar man kan vinden zodat ik niet op straat moet staan met de vrachtauto te uitblazen

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 17:17

DHL :roll: . Het bericht krijgen dat ze mijn pakket niet af konden leveren, want er was niemand thuis. Er waren dus wel de hele dag mensen thuis.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:19

Ik ben zo zo zo zo zo zenuwachtig. Ik ga zo bij een kamer kijken en aahh dit is de eerste keer dat ik zoiets doe en mijn hoofd kan het niet aan. Ik wou het in 1e instantie afzeggen omdat ik zo gespannen ben maar ja dan kom ik nooit aan een kamer :'). %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:25

deksel schreef:
Ik ben zo zo zo zo zo zenuwachtig. Ik ga zo bij een kamer kijken en aahh dit is de eerste keer dat ik zoiets doe en mijn hoofd kan het niet aan. Ik wou het in 1e instantie afzeggen omdat ik zo gespannen ben maar ja dan kom ik nooit aan een kamer :'). %)

Adem in, adem uit.
Objectief kijken. En gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 20:02

Aan mijn bijbaan die me ongevraagd op vrije schooldagen inplant zoals Koningsdag en Hemelvaart :(
Wat vindt Bokt hiervan?

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 20:29

Helaas houden die bijbaantjes daar 0,0% rekening mee, kan me daar ook altijd gigantisch aan storen. Zou gewoon minimaal een maand van tevoren bij je werk aangeven dat je op desbetreffende dagen niet kunt werken!