Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Kapotte kleding gebruik ik altijd als poetslap![]()
Spijkerstof gebruik ik ook wel om gaten van andere broeken dicht te naaien![]()
Schoenen zijn inderdaad lastiger. Als ik ze weg doe dan zijn ze zo versleten dat er echt gaten in zitten, dan kan ik er weinig anders mee dan in de container.
Ik vraag me wel af wat zo’n bedrijven ermee doen die ze innemen. Kan me niet voorstellen dat er delen van een oude schoen worden hergebruikt.
Freya6 schreef:Heeft iemand hier een tip voor een goede shampoo bar? Ik heb er nu een van shampoobars, maar mijn haar is net stro. Ik had hiervoor eentje door iemand zelf gemaakt, die was helemaal top, maar na 4x wassen op.
Ik zoek dus iets voor droog haar.
Freya6 schreef:Heeft iemand hier een tip voor een goede shampoo bar? Ik heb er nu een van shampoobars, maar mijn haar is net stro. Ik had hiervoor eentje door iemand zelf gemaakt, die was helemaal top, maar na 4x wassen op.
Renee_S schreef:Freya6 schreef:Heeft iemand hier een tip voor een goede shampoo bar? Ik heb er nu een van shampoobars, maar mijn haar is net stro. Ik had hiervoor eentje door iemand zelf gemaakt, die was helemaal top, maar na 4x wassen op.
Gebruik je conditioner? En welke shampoo bar heb je?
Als ik mijn haar met de shampoo bars was en een klein beetje conditioner (veel minder dan ik voorheen met reguliere shampoo nodig had) is het bij mij perfect doorkambaar.
Ook gebruik ik de conditioner bar van shampoobars. Met deze is het nog steeds wat lastig doorkambaar, en wel wat stugger dan met reguliere conditioner. Deze gebruik ik op dagen dat ik toch moet werken of paard ga rijden ofzo, dan heb ik mijn haar toch op een staart.
Ik heb de shampoo bars tot nu toe met kaneel, olijf, bamboe houtskool en honing gebruikt. Ik merk dat van de olijf en honing mijn haar wel duidelijk zachter en makkelijker wordt dan van de andere 2
amsterdam10 schreef:Freya6 schreef:Heeft iemand hier een tip voor een goede shampoo bar? Ik heb er nu een van shampoobars, maar mijn haar is net stro. Ik had hiervoor eentje door iemand zelf gemaakt, die was helemaal top, maar na 4x wassen op.
Lush heeft 1 bar die shampoo en conditioner in een is. Die gebruik ik en daar ben ik erg tevreden over! Weet niet hoe die heet, maar hij is geel en dit is de enige combi-bar dacht ik.
Noeps schreef:Ik heb een greenbook. Ideaal! Na langere tijd is de tekst prima weg te halen met een vochtig doekje of wat glassex.
Het scheelt voor mij heel veel papier aangezien ik dol ben op lijstjes, overzichten etc.
Ik heb een aantal bladzijden met gewone lijntjes, 2 met to-do lijstjes en een jaarplanner.
SplashIsLief schreef:Ik kwam op 3,5 uit. Denk je goed bezig te zijn