Eva1975 schreef:Varekaj: Rus afgedankt, die kan dus op zoek naar iets anders. Mag hopen dat personeelszaken luistert want wat heb je er als bedrijf aan als iemand niet voldoet. Hebben ze niet gebrek aan een goede 1e machinist bij jullie? Geloof dat maatje wel op zoek wil naar iets anders.
Brandplek is niet fijn. Moet zeggen dat het met mijn westernzadel bijna niet meer gebeurd gelukkig.
NoLimit_93: Fijn een tijdje langer samen.
Nardxash: Voet is vervelend kan daar niet iets met andere schoenen aan gedaan worden? 4 dagen Praag wel jammer dat het een weekend is maar dat zal in die branche wel vaker voorkomen neem ik aan. Maakt wel lastig plannen als je zelf gewoon een dagdienst job hebt.
Zelf van de week lekker wat extra uren maken op het werk. Een beetje uren opbouwen. En klussen. Heb gister weer flink wat gedaan... kozijn 2x in de grondverf. en een raampje wat ik "vergeten" was ook nog maar gedaan. Helaas is het na 8 uur te donker om het nog goed te zien. Vanavond samen met mijn zus een houten vloer eruit halen... en dan kan ik in de laatste kamer boven de plintjes schuren en schilderen... dan nog die kamer voorzien van latex op de muren en een laminaatvloer erin ... Hopelijk komen ze ook dit weekend de keuken stucadoren dan kan ik daar ook verder.
Rijden is er gister niet meer van gekomen, het regende toch net wat te hard.
Mijn vriend moet van die voetzolen gaan halen voor in de schoenen maar nog geen tijd gehad.
Komt wel vaker voor en dat weekend is ook mijn werk weekend waarvan ik de dag waarop hij terugkomt avonddienst heb. Dat is balen maar dat hoort erbij.
Zo te horen goed bezig in het huis!