Zorg was hels, hele tijd fikse opflakkeringen. Mag om 19u naar de HA. Hoef geen briefje om thuis te blijven maar gewoon wat tegen de buikpijn zou fijn zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Fikse buikgriep dus dagje thuis gehad. De ergste pijn is over maar wel nog steeds een borrelende "waterpens"En last om te bewegen. Voelt alsof ik 100 sit-ups ineens heb proberen doen en mijn buikspieren nu protesteren.
Morgen terug naar werk en gelijk 4u zorg en 4u bureau, benieuwd hoe het gaat lopen.
En nadien direct door om met paard nog een rondje buiten te maken. Wil 'm op punt hebben voor de cross zaterdag dus alert, voorwaarts en wakker.
Wel al bevestiging gehad dat ze terug naar Eemshaven beginnen te varen vanavond en dat volgende week woensdag zijn aflos aan boord komt. Dus donderdag is hij normaal gezien thuis.
Eva1975 schreef:Varekaj: Rus afgedankt, die kan dus op zoek naar iets anders. Mag hopen dat personeelszaken luistert want wat heb je er als bedrijf aan als iemand niet voldoet. Hebben ze niet gebrek aan een goede 1e machinist bij jullie? Geloof dat maatje wel op zoek wil naar iets anders.
Brandplek is niet fijn. Moet zeggen dat het met mijn westernzadel bijna niet meer gebeurd gelukkig.
NoLimit_93: Fijn een tijdje langer samen.
Nardxash: Voet is vervelend kan daar niet iets met andere schoenen aan gedaan worden? 4 dagen Praag wel jammer dat het een weekend is maar dat zal in die branche wel vaker voorkomen neem ik aan. Maakt wel lastig plannen als je zelf gewoon een dagdienst job hebt.
Zelf van de week lekker wat extra uren maken op het werk. Een beetje uren opbouwen. En klussen. Heb gister weer flink wat gedaan... kozijn 2x in de grondverf. en een raampje wat ik "vergeten" was ook nog maar gedaan. Helaas is het na 8 uur te donker om het nog goed te zien. Vanavond samen met mijn zus een houten vloer eruit halen... en dan kan ik in de laatste kamer boven de plintjes schuren en schilderen... dan nog die kamer voorzien van latex op de muren en een laminaatvloer erin ... Hopelijk komen ze ook dit weekend de keuken stucadoren dan kan ik daar ook verder.
Rijden is er gister niet meer van gekomen, het regende toch net wat te hard.
Eva1975 schreef:Dan moet hij toch maar tijd maken... met zere voeten lopen is niet fijn.
Voor welk bedrijf werkt je vriend Varekaj? Mag via pb hoor...
Hier net ff gebeld, slecht nieuws gehad over iemand (nog een week of twee te leven) en dan kan je niet ff terug naar huis om nog goed afscheid te nemen. Dat doet zeer.
Verder komt de droom gelukkig niet uit. ZIjn ex zit aan boord van een ander schip gelukkig.
Eva1975 schreef:Varekaj: Hoe is het gegaan met die plek op je been en je rit ? En al hard aan het aftellen? Deze week komt je vriend toch thuis?
Nardxash: zooltjes al binnen? Of is hij in zeeland gebleven?
Hier zou de stucadoor komen afgelopen week, beste man niet gezien grr wel goed nieuws over mijn bankstel dat is er bij de leverancier dan toch... moet er nog wel om.
Deze week zijn de kids er dus doe weer niet heel veel in mijn huisje... jammer hoor want was zelf wel weer lekker bezig. Hopelijk komen morgen ook dochter haar gordijnen binnen ... dan kan die kamer ook ingericht worden.
Feestjes afgelopen weekend waren goed te doen. Wel jammer dat bij oma niet iedereen er was. je wordt maar 1x 94jaar.
En morgen HALFWEG de termijn.![]()
AL kan je het niet op de dag zeggen maar goed.