Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 22:38

Ohnee.... gaan we toch niet weer hele lijsten krijgen met wat men Ab-so-luut niet wil?
Je laten verrassen is toch het hele idee van SSS?
En niet: geen glitter, geen lijm, geen stro, geen zaagsel, geen kranten (ja, dat kwam vorig jaar ook langs), geen kinder/roze/eenhoorn/dolfijnen papier....

8)7

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 22:39

Amen :7 Als iedereen dat nou gewoon in het mailtje zet scheelt dat in het topic weer :)
Laatst bijgewerkt door Goldie op 05-09-18 22:43, in het totaal 2 keer bewerkt

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 22:39

LadyMadonna schreef:
Ohnee.... gaan we toch niet weer hele lijsten krijgen met wat men Ab-so-luut niet wil?
Je laten verrassen is toch het hele idee van SSS?
En niet: geen glitter, geen lijm, geen stro, geen zaagsel, geen kranten (ja, dat kwam vorig jaar ook langs), geen kinder/roze/eenhoorn/dolfijnen papier....

8)7

Nou met kleine kinderen vind ik glitters gewoon niet oké ivm in de mond stoppen en moeilijk verwijderen. Confetti is makkelijk te verwijderen dus no problem.

LadyMadonna

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 22:41

Dan hou je je kinderen uit de buurt of maak je het buiten open of in de douche of weet ik veel....

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 22:44

LadyMadonna schreef:
Dan hou je je kinderen uit de buurt of maak je het buiten open of in de douche of weet ik veel....

Mijn kinderen zijn juist bij het uitpakken.
En de zooi maakt me niet uit. Die stofzuig ik wel. Het gaat om de glitters eten en het uit haren enz krijgen.

Kleine moeite om geen glitters er in te doen toch ;) confetti enz is dus allemaal geen probleem

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 22:57

Dayanaera schreef:
I love glitter <3

Ik vind glitter en confetti echt vreselijk :') maar dat komt misschien omdat ik glitter al heel snel acosieer met roze troepen _O- doe mij maar wat in het donkergroen dan haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:08

Is pakpapier een issue dan? Glitters hoef ik ook niet trouwens. Onze hond vindt dat veel te leuk (en lekker).

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:12

Aah ik heb zo'n hekel aan vlitters
Ik ben naar 3 ruiterwinkels gegaan om een halster te vinden voor mijn jaarlinger (nu shet maat) die niet roze of glitterig of fluffy of een combinatie van alles was :+

Geen problemen met steentjes though _O-

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:14

Lente schreef:
Is pakpapier een issue dan? Glitters hoef ik ook niet trouwens. Onze hond vindt dat veel te leuk (en lekker).

Vorig jaar wilde iemand geen disney inpakpapier

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:15

Haaaai!

Ik heb net ook een aanmeld PB weggedaan. *\o/* Blijdschap. Ik had er helemaal niet meer aan gedacht en ineens was het topic daar. Ik heb er zin in.

Over inpakpapier: ik heb nog hysterisch papier liggen. Als iemand wat wil overkopen... Of ik gebruik het zelf... :Y)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:16

Omdat ik dat een jaar ervoor gebruikt had om de doos mee in te pakken. Dat werd niet gewaardeerd.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:23

Als je mij hebt, mag je wel gewoon het gekste inpakpapier gebruiken hoor Marlies. Ik zal er zelf persoonlijk ook mijn missie van maken om het gekste inpakpapier te vinden.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:26

Lufff disney.
En de oudste wordt helemaal gek :j

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:28

Bellatrix schreef:
Omdat ik dat een jaar ervoor gebruikt had om de doos mee in te pakken. Dat werd niet gewaardeerd.

Serieus? Het gaat toch om de inhoud?

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:46

Hmmz dat je een paar dingentjes niet wil als cadeau helemaal begrijpelijk maar hoe het verpakt word? Leef je uit! Hoe gekker hoe beter hahaha! Holografisch pakpapier, pinokkio, frozen, beertjes be crazy! Ok ik weet dus nu al dat ik alles kan verwachten maar goed hoort er ook een beetje bij! Een kleine vraag, mocht je de noodzaak zien om er een paar potjes glitter of kilo confetti in te gooien tape de onderkant goed dicht :')

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 00:23

geerte schreef:
Als je mij hebt, mag je wel gewoon het gekste inpakpapier gebruiken hoor Marlies.

Bij mij ook. En ik wil glitters! 8-) :P

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 00:26

Een pakketje wat je dan mist, wat word afgegeven bij de buren, en dat je je haast schaamt om het bij ze op te halen... dat! Wil ik

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 04:13

Nee. Gewoon geen glitter. Er zit nog steeds glitter in mijn eettafel van vorig jaar. Bovendien heb ik hier een klein kind en twee katten die overal aanzitten en het is niet chill om glitter op kattenpootjes of in kindermondjes te hebben. En ik vind het ook niet chill om een superblije dreumes dan maar achter het raam te laten staan omdat mama per se buiten (in december!) een pakketje moet uitpakken waar cadeautjes in zitten. Bovendien lopen die katten daar nog steeds.

Ik heb echt maar heel weinig flops, maar glitter is gewoon niet leuk. Lijkt me niet zo heel moeilijk om daar een beetje rekening mee te houden.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:19

Trui schreef:
Een pakketje wat je dan mist, wat word afgegeven bij de buren, en dat je je haast schaamt om het bij ze op te halen... dat! Wil ik

Dat had ik 2 jaar terug, inpakpapier had glitters. Zat keurig extra folie omheen, maar zelfs daar kwam het door. En het was bij de buren bezorgd (tankstation), ik heb me rot gelachen :+ stofzuiger nog bijna vermoord want ik dacht het stro wel even op te zuigen _O-

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:23

Ik ga idd het pakket uitpakken met kids en Fem was vorig jaar ook zo lief om ook allerlei dingetjes voor hun erin te doen. Dus vandaar het verzoek om daar als mijn sss rekening mee te houden. Ik hou mijn kids graag gezond en een beetje glitterpoep vrij zeg maar.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:47

Waarom eten jullie kinderen glitters? Bij mij lag de vloer wel onder maar dat was ook weer zo opgezogen

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:48

Charaz schreef:
Waarom eten jullie kinderen glitters? Bij mij lag de vloer wel onder maar dat was ook weer zo opgezogen

Omdat het peuter en kleiner is en die ontdekken graag. Ik wil het uitpakken graag leuk houden i.p.v. constant op te moeten letten en politieagent spelen.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:55

Zooo als ik zou lezen dat iemand geen unicorn/Disney papier wilde zou ik qua versiering juist helemaal over de top gaan ermee.. _O-

Een top/flop voor cadeautjes is natuurlijk prima maar wensen voor het inpakken :oo

Glitters hier; ach we overleven het wel. Voor de zekerheid pak ik het anders buiten wel uit :):)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:56

Die van mij heeft momenteel vooral de bedoeling om overal mee te vegen en te smeren. Wat betekent dat ik 3 maanden later de glitters nog uit zn haren en oren kan vissen. En ook van het plafond waarschijnlijk :=
En gewoon nee zeggen werkt natuurlijk niet, wat hij mag dan pas 1,5 zijn, hij is vliegensvlug en een echte donderstraal :')

Qua pakpapier mag je van mij helemaal los gaan, Leef je uit *\o/*

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:57

Ik moet me nog even voorstellen (:

Ik ben Noor, 21 jaar. Ik studeer logopedie, heb 2 kittens en 3 ratjes (daarom ook liever geen losse glitters in mijn pakket) en fotografeer af en toe als hobby. Verder hou ik van films: Harry Potter (ik ben Hufflepuff) en Marvel en nog heel veel meer. Ik hou ook van muziek, Imagine Dragons en Paramore bijvoorbeeld. Ik hou van natuur en dieren (ik hou van alles met een print van bloemen of planten).
Spulletjes voor mezelf zijn prima, voor de ratjes en katjes worden speeltjes/huisjes ofzo wel op prijs gesteld, maar geen lekkers.

Verder woon ik op mezelf, in huis heb ik veel kleur (oranje, geel, groen, blauw). Ik hou niet van cliché quotes/accessoires. Ik hou meer van dingen die stoer zijn en er wat natuurlijker uitzien.

Verder houd ik er zelf van om leuke vondsten te hebben van een kringloopwinkel of een marktje oud, dus dat is ook zeker welkom :)
Zelfgemaakte dingen zijn ook welkom, ik hou van creatieve dingen maar kan zelf niets haha :=