"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:53

Ja hoor, werkt prima (als je er geen ranja van te voren in gooit :+ )

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 13:00

Op het festivalterrein viel het wel mee inderdaad qua wachtrijen etc. :j
Bij de ingang en toiletten heb ik nooit langer dan 5 minuten hoeven wachten.

De camping was wel een ander verhaal. Iig helemaal achterin waar wij stonden. Wachtrijen voor de douches van ruim een uur voor de mannen bijvoorbeeld. Een kwartier in de rij staan voor je kunt plassen nadat je al een kwartier moet lopen voor de wc's en tussen tenten door moet klauteren. Te weinig kampeerplaatsen waardoor looppaden volgezet moesten worden met tenten, mensen die veel van hun spullen niet mee terug konden nemen omdat ze een bolderkar hadden, niet alles konden tillen (zware dingen) en de kar niet tussen de tenten door paste, etc. Tijdens het weekend aankondigen dat de camping om 14.00 uur gesloten zal worden, maar maandag om 11.20 uur langskomen om mede te delen dat het toch 12.00 uur wordt omdat de opruimploeg eerder komt en je dus ineens enorm moet gaan haasten. Ook waren om strak 12.00 uur de toiletgebouwen gesloten dus even plassen voor vertrek ging ook niet meer. Het was een beetje chaotisch zegmaar. Zeker vergeleken met voorgaande jaren waar Graspop de camping altijd supergoed voor elkaar had!

Het zijn kleine dingen en het is voor mij geen heel groot drama, maar als het volgend jaar weer zo gaat op de camping is er een grote kans dat ik het jaar daarna Summerbreeze meepak ipv Graspop. :D

Ik denk echter dat het volgend jaar weer helemaal in orde zal zijn zoals het altijd was!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 16:08

_AB_ schreef:
Ah thanks! Klinkt niet best nee! Wil volgend jaar graag naar Graspop, dus vandaar ;)

Doen! Festival was top, maar de camping was een ramp. Wij stonden helemaal achterin, niet door te komen, brandgangen dicht (veiligheid!!!!), je zal s’ochtends maar moeten plassen... eerst over 250 tentjes klimmen. Douchen was ook niet mogelijk. Douches waren maar een paar uur open per dag en dan wil er 10000 man tegelijk douchen, dus file van 1 km of zo.
Ik ben niet snel zo’n zeikerd, maar dat doe ik dus nooit meer. Ik ben wel gesteld op de toegang tot sanitair én brandveiligheid! Maar komt gewoon door die extra dag. Normaal is het drie dagen, nu 4, dus zoveel meer volk die een tentje meehad.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 16:54

En vast ook geen struiken in de buurt ofzo? ;)

Maar ontopic:

Met een bepaalde persoon op vakantie. Er gaat ALTIJD wat mis s die gast mee is ;)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 17:00

AB, daarover gesproken: opa wilde niet meer komen kijken bij onze paardrijles, want altijd als hij kwam kijken viel iemand van d'r paard :=

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 17:03

Benthhh schreef:
CalipsoLover schreef:
Vorige week, domste ooit :')
Een smaakje in mijn fles doen en op de soda stream steken, er vervolgens dus wat bubbels in geblazen en toen ik het weer los maakte ontplofte de boel, er hing oooooooveral appelsap

Werkt die sodastream echt goed? Over het algemeen en zonder te ontploffen? :')

Jup, heel tevreden van en goedkoper dan water in flessen, maar inderdaad, probeer er van te voren geen smaakjes bij te voegen :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:31

Wat ik ook nooit meer doe is een stagebegeleider behandelen/aanspreken zoals ik bij een vriendin zou doen.
Ik kon het erg goed vinden met mijn stagebegeleider en het voelde echt als een vriendin, ik vergat alleen soms even dat er een (flink) leeftijdverschil in zat.
Toentertijd was het “hip” om je vriendinnen grappend aan te spreken met bitch/k.utwijf/trut.
Dus toen we eens stonden te grappen en ik zei: “ach nee, jij k.utwijf!” Kostte dat me bijna mijn stage _O-

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:53

Oh, ook iets wat ik nooit weer zal doen: Libellen met de hand uit spinnenwebben helpen. Een grote keizerlibel 'gered' maar als dank hing dat beest aan m'n vinger. XD Doet nog verdomde zeer ook, met die grote kaken. Ik pak voortaan een glas om die beesten te helpen. :P

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 23:12

Oja ik snoei nooit geen heg meer voor ik goed heb gekeken of er geen wespen nest zit... Idem met bosmaaien. ... Kan dan hard rennen.. gelukkig maar drie steken.. rotbeesten.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 23:36

Christiene schreef:
Oja ik snoei nooit geen heg meer voor ik goed heb gekeken of er geen wespen nest zit... Idem met bosmaaien. ... Kan dan hard rennen.. gelukkig maar drie steken.. rotbeesten.

Hahaha. Dat doet mij denken aan mijn vader.

Ik zat binnen, hij was buiten gras aan het maaien.
Ineens zie ik hem al zwaaiend en wapperend voor de ramen langs rennen!
Grasmaaier nog aan het ronken in de tuin.
Hij rent naar binnen, nog steeds wild aan het zwaaien, vloekend en Auw Auw. Trekt zijn kleren uit.

Blijkt hij over een wespennest in de grond te zijn gegaan met de grasmaaier. En al die wespen kwamen wraak nemen. Hij is meer dan12 keer gestoken. Waaronder op het puntje van zijn neus en zelfs bij zijn uhum edele gevoelige delen zeg maar.
Ik heb zo onwijs gelachen. Het zag er zo grappig uit. Maar het was ook heel sneu tegelijk.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 23:39

Dat is echt eng! Je zal maar allergisch zijn :oo

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 23:44

poes schreef:

Nou was mijn vader wel eens vaker 1x gestoken en nooit een allergische reactie gehad.
Maar in dit geval zijn we toch even voor de zekerheid langs de huisarts post gereden.

Ik kan nu met zekerheid zeggen dat mijn vader absoluut niet allergisch is voor wespensteken _O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 23:46

Arme papa!

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 23:46

poes schreef:

Ja zoals ik dus, heb de littekens nog op mn lijf staan niet nuttige poedersuiker beesten.

Ik was lekker aan het wandelen met mn hond en gooide de bal perongeluk in de bosjes, hond lief kon hem niet vinden dus ik er achteraan, heb nog nooit zo snel gerend en gerold als toen, ik was geloof ik 7x gestoken zelfs door de leren kont van mijn rijbroek heen, kon gelijk door naar de hap. Sinds dien ben ik panisch voor wespen!!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 23:55

daantjuhhh schreef:
poes schreef:

Nou was mijn vader wel eens vaker 1x gestoken en nooit een allergische reactie gehad.
Maar in dit geval zijn we toch even voor de zekerheid langs de huisarts post gereden.

Ik kan nu met zekerheid zeggen dat mijn vader absoluut niet allergisch is voor wespensteken _O-

Een allergie kan alsnog ontstaan. Dus alertheid blijft nodig.

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 23:57

Als we het over wespen hebben.. Ik loop nooit meer op blote voeten zonder bril op als ik niet weet of er wat op de grond ligt.. Zo ben ik een keer op een wesp gaan staan. Dat doet ook zeer kan ik je vertellen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 23:59

Een schoen aan doen waar een bij in zit...
doe ik (hopelijk) nooit meer!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 00:11

Mijn wespenfobie wordt er niet bepaald beter op door dit topic :')

Achterop zitten bij iemand op de fiets doe ik ook standaard nooit meer. Als kind achterop m'n evenwicht willen houden, benen dicht en zo mijn voet tussen het rijdende wiel. Niet één keer, nee, een jaar later gewoon nog een keer :=

En op blote voeten lopen terwijl mijn moeder buiten net een sigaret op de grond gooide. Met m'n voetzool in die sigaret en een brandwond(je).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 00:15

Me laten overhalen om iets op hoogte te doen, want "dat is écht niet zó eng".......... :=

Dusssss :roll:

De rest laat ik maar aan jullie verbeelding over. :))

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 07:47

Zo had mijn vader ook eens een keer het geniale idee om zelf een wespennest op te ruimen in het tuinhuis. Want zo moeilijk kon dat niet zijn. Plastieken zak erover, vanboven afsnijden en ziezo. Overdag, het zag er toch rustig uit.

Want..wat zou er nu kunnen misgaan hé? :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 07:54

Oh ja, ik ben ook wel eens met blote voeten in een wesp gaan staan. Ik was 13/14 en samen met een vriendin + broertje aan het kano'en op vakantie. Ouders waren een stukje verder weg. We dachten dat het een goed idee was om even ergens aan de kant te gaan zitten, nou het deed me toch een pijn :(.

Ook ga ik nooit meer achterop bij iemand zitten die keihard gaat fietsen en dan proberen af te stappen. Leverde me een gebroken pols op (nu ik er zo over nadenk was het ook echt een hele domme actie van ons beide).

En wat mijn buurman nooit meer doet: als hij vrij moe is gras gaan maaien. Op een of andere manier moest hij iets uit de onderkant halen maaar de grasmaaier stond nog aan. Duim er half af en moest meteen naar het ziekenhuis. Mijn moeder zei dat de hele buurt zijn schreeuw wel heeft kunnen horen... %)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 07:55

Kwanyin schreef:
Zo had mijn vader ook eens een keer het geniale idee om zelf een wespennest op te ruimen in het tuinhuis. Want zo moeilijk kon dat niet zijn. Plastieken zak erover, vanboven afsnijden en ziezo. Overdag, het zag er toch rustig uit.

Want..wat zou er nu kunnen misgaan hé? :')

Wat ging er mis? Kwam de rest van het nest te vroeg thuis? Ging de zak niet helemaal erover? Was de ladder te wankel? Alles van bovenstaande? Anders?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 07:56

Ja echt. Al die cliffhangers... :=

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 08:20

Welja, aangezien de topictitel "doe ik nooit meer is", was er inderdaad wat meer activiteit aan het nest dan gedacht, was mijn vader toch niet zo snel als hij dacht, totdat hij rond zich heen slaand doorheen de tuin vluchtte, toen had hij volgens mij wel een van zijn beste sprintprestaties ooit neergezet :') .

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 21:19

Net nog een "doe ik dus nooit meer" ervaring :')

Als we Bbq doen, eindigen we bijna altijd met een marshmallow geroosterd op een stokje. Super lekker. Ik was dus daarnet aan het roosteren, is er een marshmallow die behoorlijk smelt en bijna van het stokje valt. Domme ik dacht dus even doodleuk dat ding op te vangen met mijn blote handen...

Ik denk dat ze me hebben horen gillen tot het eind van de straat :')
Gelukkig valt het qua brandwonde wel mee.