Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Safina, als we daar het geld voor hadden hadden we dat inderdaad heel graag gedaan. Maar een paar dagen er tussenuit kost toch al gauw zo'n 200€. Dat willen we niet zomaar missen, al helemaal niet met vooruitzicht op een eventuele verhuizing.
Ik probeer te werken in de woonkamer maar elke keer als ik mijn stoel verschuif (laminaat vloer) staat meneer aan de deur te rammen. Nu dus ook. Terwijl ik dit typ. Erg goed voor de concentratie.
bigone schreef:Een mat volgesmeerd met secondelijm voor je deur![]()
![]()
nu !!!!
Kaus schreef:Juridisch loket bellen is zeker nog een idee! Kijken of zij hun keuze kunnen verantwoorden inderdaad.
De buren zijn nu constant aan het samenspannen wat mij ook erg nerveus maakt. Ik hoor ze nu bijvoorbeeld constant heen en weer lopen tussen hun woningen. Elk geluidje dat wij nu dus maken ben ik bang dat het te luid is.
Mijn vriend gaat kijken of hij de auto van zijn ouders mag lenen zodat we overdag wat uitstapjes kunnen maken met de honden. Laat ik mijn werk even links liggen en gewoon samen ontspannen
Kaus schreef:En ik wil ook niet zomaar in elke willekeurige woning en wijk wonen. Dus daar heb ik liever wel enigszins een aandeel in.