Lienek schreef:Grr mijn bestelling zou vandaag met DPD gebracht worden. Live tracking en alles dus ben buiten gaan wachten en gaan spelen met de hond. Ze waren in oktober bij een vorige bestelling ook al eens niet opkomen dagen dus ik dacht ik ga nu gewoon buiten wachten.
Nou mooi dat ik er niks kwam en nu staat er dat ik niet thuis zou zijn en dat er bericht is achtergelaten... 3x raden..
En daar blijf je dan voor thuis. Echt wel balen want vriendlief mag het pakket niet aannemen. Dan weet hij gelijk wat er in zit..
Dit komt vaker voor, niet alleen bij DPD, je kan hier een klacht over indienen.[/quote]
Heb dit ook gehad met DPD, toen ze kwamen briefje in de bus terwijl ik thuis was. Volgende dag was ik juist weg toen ze kwamen, dus ik bel. Mevrouw aan de telefoon zegt dat ze het terug gaan verzenden met een uur erbij, ik dus heel de dag thuis en maar wachten en wachten... Niks... Dus ik bel terug, zegt de vrouw aan de telefoon dat ze helemaal niet kunnen verzenden op een specifiek uur, uiteindelijk mijn pakketje bij een ophaalpunt kunnen gaan halen, wel een week later.[/quote]
Het is overal hetzelfde liedje! Postnl, DHL, DPD. ....
Ik heb gisteren de Samsung Galaxy S7 gekocht voor 399. Veel geld, maar ik vermoed dat dit een echte korting was. Normaal prijs is nu nog 480. En ik had toch een nieuwe nodig