Black Friday 2017

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Re: Black Friday 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 16:14

Dankzij alle Black friday fb deals een super leuke site ontdekt: https://www.mugsterpiece.nl/
Alleen vandaag nog met de code “Black” 50% korting op alles!

Super leuk handgemaakt servies, ik heb gelijk een eenhoorn mok besteld als kerstcadeautje, is nu maar €5,- :)

Verder gisteren geshopt in de binnenstad, was lekker druk. Ondanks dat niet super veel echte deals gescoord haha, wel nog kleding met 2e artikel voor 50%. Maar voor de rest gewoon normale prijzen betaald.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 17:58

C_arola schreef:
Ik lees in het topic mee omdat ik het leuk vind om te lezen wat jullie voor leuke deals hebben gevonden.

Lienek schreef:
Grr mijn bestelling zou vandaag met DPD gebracht worden. Live tracking en alles dus ben buiten gaan wachten en gaan spelen met de hond. Ze waren in oktober bij een vorige bestelling ook al eens niet opkomen dagen dus ik dacht ik ga nu gewoon buiten wachten.
Nou mooi dat ik er niks kwam en nu staat er dat ik niet thuis zou zijn en dat er bericht is achtergelaten... 3x raden..

En daar blijf je dan voor thuis. Echt wel balen want vriendlief mag het pakket niet aannemen. Dan weet hij gelijk wat er in zit..

Dit komt vaker voor, niet alleen bij DPD, je kan hier een klacht over indienen.

Heb dit ook gehad met DPD, toen ze kwamen briefje in de bus terwijl ik thuis was. Volgende dag was ik juist weg toen ze kwamen, dus ik bel. Mevrouw aan de telefoon zegt dat ze het terug gaan verzenden met een uur erbij, ik dus heel de dag thuis en maar wachten en wachten... Niks... Dus ik bel terug, zegt de vrouw aan de telefoon dat ze helemaal niet kunnen verzenden op een specifiek uur, uiteindelijk mijn pakketje bij een ophaalpunt kunnen gaan halen, wel een week later.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 18:30

Lienek schreef:
Grr mijn bestelling zou vandaag met DPD gebracht worden. Live tracking en alles dus ben buiten gaan wachten en gaan spelen met de hond. Ze waren in oktober bij een vorige bestelling ook al eens niet opkomen dagen dus ik dacht ik ga nu gewoon buiten wachten.
Nou mooi dat ik er niks kwam en nu staat er dat ik niet thuis zou zijn en dat er bericht is achtergelaten... 3x raden..

En daar blijf je dan voor thuis. Echt wel balen want vriendlief mag het pakket niet aannemen. Dan weet hij gelijk wat er in zit..

Dit komt vaker voor, niet alleen bij DPD, je kan hier een klacht over indienen.[/quote]

Heb dit ook gehad met DPD, toen ze kwamen briefje in de bus terwijl ik thuis was. Volgende dag was ik juist weg toen ze kwamen, dus ik bel. Mevrouw aan de telefoon zegt dat ze het terug gaan verzenden met een uur erbij, ik dus heel de dag thuis en maar wachten en wachten... Niks... Dus ik bel terug, zegt de vrouw aan de telefoon dat ze helemaal niet kunnen verzenden op een specifiek uur, uiteindelijk mijn pakketje bij een ophaalpunt kunnen gaan halen, wel een week later.[/quote]

Het is overal hetzelfde liedje! Postnl, DHL, DPD. ....

Ik heb gisteren de Samsung Galaxy S7 gekocht voor 399. Veel geld, maar ik vermoed dat dit een echte korting was. Normaal prijs is nu nog 480. En ik had toch een nieuwe nodig

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 18:32

Dhl en postnl waren er wel vandaag!
Maar mijn vaste post nl bezorger is super tof. Echt een aardige man.

Dpd is gewoon een en al ellende.

Maar goed bijna alle pakketjes zijn binnen dus geniet daar alvast maar van :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 19:43

mvdende schreef:
Lienek schreef:

Dit komt vaker voor, niet alleen bij DPD, je kan hier een klacht over indienen.

Heb dit ook gehad met DPD, toen ze kwamen briefje in de bus terwijl ik thuis was. Volgende dag was ik juist weg toen ze kwamen, dus ik bel. Mevrouw aan de telefoon zegt dat ze het terug gaan verzenden met een uur erbij, ik dus heel de dag thuis en maar wachten en wachten... Niks... Dus ik bel terug, zegt de vrouw aan de telefoon dat ze helemaal niet kunnen verzenden op een specifiek uur, uiteindelijk mijn pakketje bij een ophaalpunt kunnen gaan halen, wel een week later.[/quote]

Het is overal hetzelfde liedje! Postnl, DHL, DPD. ....

Ik heb gisteren de Samsung Galaxy S7 gekocht voor 399. Veel geld, maar ik vermoed dat dit een echte korting was. Normaal prijs is nu nog 480. En ik had toch een nieuwe nodig[/quote]

Hoop het voor je.
Telefoonwinkel waar ik altijd ga (Ritel), is ie 432.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 20:12

Ik had de Samsung S8 voor 400 gekocht bij de Mediamarkt :) (ruim voor black friday)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 20:13

Nientsje schreef:
Ik had de Samsung S8 voor 400 gekocht bij de Mediamarkt :) (ruim voor black friday)

:wow: Prepaid?

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 20:28

Telpeva schreef:
Nientsje schreef:

:wow: Prepaid?

Zeker :)

Hij was in de aanbieding voor 580 euro. En er was de actie "100 euro cashback" plus dat ik 80 euro voor mijn oude S6 kreeg. Dus 400 euro :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 20:56

Jeetje wat een mazzel had je daarmee...! Voor dat geld zou ik hem ook zo gaan halen, beetje jammer dat ik nu dik te laat ben :') Ik was vrijdag ook op jacht voor een telefoon maar ben niet geslaagd, ik wou graag een Samsung A5 2017 of een S7 Egde maar van beide heb ik geen leuke aanbiedingen kunnen vinden. De goedkoopste A5 had 20 euro korting vergeleken met de normale prijs, en Edge aanbiedingen heb ik helemaal nergers gespot

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 21:30

Ja ik had echt enorm veel mazzel :=

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 22:16

Lucky you :D

Ik heb een Kingsland jasje gekocht met €70,- korting, ook wel lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 22:29

Wij hebben een PS VR set gekocht, met 2 games en camera voor 299 bij mijn werk, ook een monitor van 150 voor 100 bij mn werk (grootste webwinkel van NL :D ). Normaal zijn ze ergens tegen de 400 geloof ik.

Een nieuwe Eva Solo Karaf zonder hoes (oude was gebroken), normaal 60, nu 42 bij VT Wonen.

Een KPN homeplug (geen korting maar had ik wel nodig) via KPN.

Pannendragervoetjes ( :+ ) en een magnetrondeksel. De voetjes waren met 3 euro korting, maar die zijn sowieso niet zo duur _O-

Ben nog aan het zoeken naar mijn conditioner van Tigi, maar die zijn los net zo duur als in een duopack met shampoo, heb alleen nog 5 flessen shampoo liggen :') en misschien dat ik nog watb ij Bonprix bestel.

PostNL maakt er wel een zootje van, alles wat besteld is komt met postNL. Alles zou vandaag binnen moeten zijn, bij het Pakjegemakje -Jumbo 2 stuks, bij het bol.com afhaalpunt 2 stuks en thuis 1. Nu kan ik alsnog maandag naar het afhaalpunt voor 1 pakje, en ook naar de Jumbo voor nog een pakje. :+

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 22:52

PostNL had storing vandaag hoorde ik van schoonpa :+
Want toen ik om 18.30 thuis kwam reed die net voor mn neus de straat in.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 23:54

399 of 432. Is alsnog 33 euro goedkoper. Jammer dat ik die S8 aanbieding heb gemist.. Maar dan was ie alsnog 480 euro. Ik heb geen telefoon om in te ruilen, ja een Sony met een nieuw prijs van 99 3 jaar geleden, daar ga je geen 80 euro voor krijgen

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 00:13

Lamp voor de babykamer is binnen gekomen vandaag *\o/*

Moet nu nog wachten op pakketjes voor pony. En op de gordijnen voor de babykamer maar dat duurt nog 3 weken :-(

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 10:39

Mijn camera is ook vertraagd met PostNL.. -O-

En bij die inruilactie van de S8 kreeg je voor elke mobiel minimaal 100 euro terug. Ik heb de mijne ook voor iets van 450 euro. Gewoon een mobiel met overleden scherm opgestuurd.. :))

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 11:11

Drico schreef:
_Lois_ schreef:
Ik heb er een besteld :#

Nicee :D

Zijn er al mensen die de PS4 met FIFA hebben gekocht? Is het spel dan ook echt in een hoesje of is het een code die je moet activeren?

Wij hebben ook deze deal gekocht, en het FIFA spel geruild op MP voor GT.

Gelukkig hadden we de deal al vroeg besteld, 's middags was die op veel plekken uitverkocht. :oo

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 13:29

Wat kunnen we morgen eigenlijk nog verwachten?
Wat is het verschil van Cyber Monday op Black Friday?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 14:50

Heb dus echt helemaal niks gescoord, echt balen...

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 15:53

Vandaag bij Divoza nog paar thermolaarzen gekocht :)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 16:09

CalipsoLover schreef:
Heb dus echt helemaal niks gescoord, echt balen...

Same, helaas..

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 17:54

Ik heb bij hypostore twee dekjes gescoord van eskadron. Wilde ze eerst via epplejeck halen maar de korting was helaas niet geldig op nieuwe collectie. Ook nog een nieuw halster toegevoegd aan het mandje.

Bij de kruitvat flink ingeslagen qua make-up!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:02

Ik heb toch die harde schijf gekocht. Was nu afgeprijsd met 3 euro. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:43

Op naar cyber monday... kruidvat doet iig mee ..

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:45

Ik moet nog gaan bestellen bij de Kruidvat :D En verder wel wat gekocht alleen helaas niet met Black Friday korting :=