We hebben er nog steeds niet echt over gepraat, duidelijk dat hij daar geen trek in heeft.
Als ik erover begin, dan is het iets van jaja, eum ik ga verder in de tuin..
banketstaaf is dan wel, ik was dus op marktplaats aan het kijken naar gpg beugels, omdat ik last van mijn knieën heb met rijden, en had op een advertentie gereageerd voor de prijs te weten.
Krijg ik een appje van hem:
Jij blijft ook bezig met dingen aanschaffen voor je paard!
Dat doe je toch niet?! Laat m dat dan straks als ie thuis is zeggen, en niet via whatsapp.
Dacht eigenlijk sinds mijn eerste bericht dat t weer goed ging, hij zeurde niet meer als ik ging rijden, en terwijl hij een hele tirade over kosten paard had gegeven, wou hij nog steeds niet bekijken wat ik dit jaar per maand uitgegeven heb aan m'n paard. (extra voor hem uitgerekend)
Weet niet wat veel/vaak spullen aanschaffen is? Heb in mei een vliegendeken gekocht, en vorige week dan een ander zadel (oude brengt hetzelfde geld op). En deze week een nieuwe rijbroek erbij.
Verder moet ik dus ook andere beugels, omdat ik ook met het andere zadel last van mijn knieën heb.
Maar durf nu eigenlijk niets meer aan te schaffen, als ie erachter komt is ie boos.
Probeer altijd al zo aan te schaffen dat hij t eigenlijk niet door heeft. Om gezeik te voorkomen.
(is niet zijn geld! is mijn eigen geld, voor als mensen dat denken)